• STEP ONE: Leave a comment.
    STEP TWO: Join us ^.^
    STEP THREE: Welcome to the dark side. We have cybercookies. ^.^

    Sarah - Blubbbersok- is 12 en wordt 13 op 5mei. Belg
    Melissa - Yail- is 14 en wordt 15 op 22januari. Belg
    Rani - Ventus- is 16 en wordt 17 op 13juni. Belg
    Marthe - Charybdis- is 13 en wordt 14 op 31mei. Belg
    Lisette - Proxime- is 14 en wordt 15 op 11december. Nederlander
    Lisanne - Clint- is 13 en wordt 14 op 1februari. Nederlander
    Lieke - Script- is 15 en wordt 16 op 8maart. Nederlander
    Nikki - MalikShake- is 17 en wordt 17 op 3november. Nederlander
    Mara - WhiteLips- is 15 en wordt 16 op 29mei. Nederlander
    Beaudine - Jev- is 16 en wordt 17 op 2mei. Nederlander
    Tessa - TessaRose- is 15 en wordt 16 op 12juli. Nederlander
    Sofie - Stoppable- is 16 en wordt 17 op 9januari. Nederlander
    Annabeth - Barnabas- is 18 en wordt 19 op 11augustus. Nederlander
    Jolie - xHogwarts- is 11 en wordt op 12 op 27 september.Nederlander.

    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 16/07-24/07 + 9/08-18/08.
    Melissa: 19/07-27/07.
    Lisanne: 10/07-21/07.
    Lisette: 21/07-10/08.
    Lieke: 20/07-05/08.
    Nikki: 05/07-23/07 + 02/09-03/09.
    Sofie: 14/07-28/07.

    Forever alone groepje:
    -Mara
    -Tessa
    -Lieke
    -Nikki
    -Sarah
    -Beaudine
    -Marthe
    Wie nog meer? c:

    EN VANAF 3JUNI HEBBEN NIKKI EN LIEKE EEN RELATIE DUS ONTHOUD DAT. C:

    De Starkische Mutsen:

    -Jane Foster, Queen of Great-Brittain, also known as Queen Arthorius Pendragon, who will NEVER EVER BE CALLED MARTHE by ANYONE. Opperbevelhebber van het Starkische leger - Queen Jane Arthorius Foster-Pendragon. You can call me by that name. Heerser van Asgard, Jotunheim, Walhalla, Olympus, de Onderwereld, Gondor, Mordor en Minas Tirith. Aanvoerder van de Noord-Noord-Westerflank en de Voorhoede. Hoeder van de Hamer Mjolnir, Defender met de kracht van Telekinese, bekend onder de schuilnaam van Kensi Revena.
    -Lisanne, Lizzy, de creep, eigenaar van het amazing Captain America schild, boogschutter, mensenetende kannibaal, vaag mens dat een relatie heeft met Rose en Marlies en heerser van Midgard. Grammaticanazi, Defender met de kracht van Visoenen. Bekend onder de schuilnaam van Heather Querray
    -Tessa - Feeënkoningin, Heerser des Noctem, paarse olifanten Opperbevelhebber, Hoogste-gravin van Zeevanja, Hertogin van Lèliel, Legendarische Nimf van het westen, Hoogste-Admiraal van de Westerflank.
    -Sofalf, The Neuzloze Owner of the Elder Wand and The Beschimmelde, Verotte Beschuitlampstoelpootleuningzitje. Onderbevelhebber van het Starkische leger, Aanvoerder van de Zuiderflank.Beheerst de Mystical Monkey-Powers, Heerser van Middle-Earth.
    -Sarah,de opperheerser van Isklanië die nooit maar dan ook nooit Saartje genoemd mag worden door niemand, geobsedeerd met blubbersokken die uitgevonden zijn in Isklanië waar ook groen met rode bolletjes giraffen leven waar zij ook over heerst.
    Skye Mcgonagall, met de geweldige Lightning Bolt scar, Lucimort and Snutella shipper until the death, Opper-Kwijler over de mannelijke Deatheaters, Oberjarl van Skandia, Queen from Araluen en de Kannibaaltjes. Call me Skye Weasley. If you ever call me Jolie, you will die quickly. AVADA KEDAVRA!

    Wie nog meer? Starkische Mutsen zijn uitverkorenen die op Anthony Stark/ Iron Man/ Sherlock Holmes/ Robert Downey Jr. lijken.

    The Game
    1. Iedereen doet mee aan de game. Overal en altijd.
    2. Als je aan de game denkt ben je af.
    3. Als je af bent moet je dat melden. (door 'lost the game' oid te zeggen)
    4. Nadat je af bent krijg je een half uur om de game te vergeten, in die tijd speel je niet mee. Als deze tijd om is doe je gewoon weer mee en kan je de game weer verliezen.

    Kannibalisme is alleen toegestaan op donderdag. En met uitzondering soms op dinsdag.

    Gereserveerde topics
    Topic Numero 61 is geclaimd by Queen Jane Arthorius Foster-Pendragon [Marthje]
    Topic Nummer 62 is geclaimd door Melisje.
    Topic Nummer 69 is geclaimd door Sofie.
    Topic Nummer 75 is geclaimd door Liesje.
    Topic Nummer 88 is geclaimd door Liekje.
    Topic Nummer 100 is geclaimd door Melisje.
    Topic Nummer 119 is geclaimd door Maartje.
    Topic Nummer 212 is geclaimd door Tessa.
    Topic Nummer 1000 is geclaimd door Sarah en haar giraf
    Topic Nummer 80999832 is geclaimd door Queen Jane Arthorius Foster-Pendragon.
    Als je een topic claimd meld dat hier


    Als je niet online bent wanneer het nieuwe topic geopend moet worden, wordt je reservering opgeschoven naar het topic erna. Als dat al gereserveerd is, is het die daarna.

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 14:19 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Yail schreef:
    (...)

    Poor you! Ik hoop dat er snel iemand anders komt om je te vergezellen. En anders... ja wat anders eigenlijk? Ga een boek lezen of zo, of haal wat bladwijzers in :Y)


    Ik heb geen bladwijzers meer. ;c Of die heb ik wel, mja, ik weet het niet. Daar heb ik geen zin. (': En niemand heeft een hoofdstukje geschreven, alles is netjes bij gebleven.. ;c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    (...)

    Inderdaad, de helft hier spreek ik niet eens.. Ja, het was eigenlijk gewoon fijn met ons drietjes, niet slecht bedoeld voor de andere ik vind het heel leuk hoor. Mja, het is anders..


    Wij delen echt volledig dezelfde mening (':
    Maar nu moet ik echt gaan leren, of ik krijg m'n werk voor Latijn niet gedaan ;O


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)

    Wij delen echt volledig dezelfde mening (':
    Maar nu moet ik echt gaan leren, of ik krijg m'n werk voor Latijn niet gedaan ;O


    Dat komt ook omdat wij tweelingzusjes zijn. (heart2)
    Doe maar, heel veel succes en ik spreek je straks nog wel? <3 Ik hou je teveel van je werk af en dat is niet goed, hihihi.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    (...)

    Ik heb geen bladwijzers meer. ;c Of die heb ik wel, mja, ik weet het niet. Daar heb ik geen zin. (': En niemand heeft een hoofdstukje geschreven, alles is netjes bij gebleven.. ;c


    Bij mij ook. Sinds dat ene verhaal met die 16+ gestopt is, krijg ik amper nog berichtjes. Bureau opruimen? Anders mag je de mijne wel eens komen doen xp


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)

    Bij mij ook. Sinds dat ene verhaal met die 16+ gestopt is, krijg ik amper nog berichtjes. Bureau opruimen? Anders mag je de mijne wel eens komen doen xp


    Hahahaha, ik lees heeeeeeel veel verhalen, echt. Maar de meeste schrijven 's ochtends of 's avonds. ;c Ik heb geen bureau lol, maar ik kom met alle liefde. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    (...)

    Dat komt ook omdat wij tweelingzusjes zijn. (heart2)
    Doe maar, heel veel succes en ik spreek je straks nog wel? <3 Ik hou je teveel van je werk af en dat is niet goed, hihihi.

    Ach, het lukt me wel. En ja, straks kom ik wel nog eens langs. Love you <333


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)
    Ach, het lukt me wel. En ja, straks kom ik wel nog eens langs. Love you <333


    Dat hoop ik ook, ja. Mooi zo, tot straks boo, love you more <3333.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    (...)

    Hahahaha, ik lees heeeeeeel veel verhalen, echt. Maar de meeste schrijven 's ochtends of 's avonds. ;c Ik heb geen bureau lol, maar ik kom met alle liefde. c:


    you're welcome <33
    En nu ga ik echt gaan leren dus doei <333


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Script schreef:
    (...)

    Dat hoop ik ook, ja. Mooi zo, tot straks boo, love you more <3333.

    Bye liefst Lieke van me. En dit was m'n allerlaatst post!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)

    you're welcome <33
    En nu ga ik echt gaan leren dus doei <333


    Dan kunnen we eindelijk is meeten, mja, ik weet niet eens waar Geraadsbergen in België ligt lol en of en uberhaupt wel een trein heen rijdt dus een probleem. ;c
    Succes boo <33333.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yail schreef:
    (...)
    Bye liefst Lieke van me. En dit was m'n allerlaatst post!


    Tot straks lieffie. -Dat woord heb ik te lang niet meer gebruikt, hihihi-


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het is echt te dood hier ..

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 13:52 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nieuw plaatje. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    Het is echt te dood hier ..


    No it's not.

    MUAHAHAHAHAHAHA. QUEEN JANE ARTHORIUS FOSTER-PENDRAGON IS BACK!

    Niet dat het topic daardoor actiever gaat worden, want ik moet studeren. -.- LISANNE, WAAR BEN JE?


    help

    Charybdis schreef:
    (...)

    No it's not.

    MUAHAHAHAHAHAHA. QUEEN JANE ARTHORIUS FOSTER-PENDRAGON IS BACK!

    Niet dat het topic daardoor actiever gaat worden, want ik moet studeren. -.- LISANNE, WAAR BEN JE?


    Lisanne is in Zeeland.. Dat is ze meestal ieder weekend. ;c
    Maar omg! LEVEN!


    stay safe because I like being alive at the same time as you