• -Kleine Zeiktopic-
    Ik heb 2 beugels -Plaatjes en buitenboord.- De 2e kan ik elke keer maar niet dragen en hier is de reden: Ik heb iets tussen mijn kies en verstand kies, om ze uit elkaar te houden. Het probleem is dat ik er niet tegen kan. Ze hebben hem een tijdje geleden erin gezet en nog heb ik er last van. Bij de ortho dachten ze elke keer dat het aan mijn buitenboord beugel lag. Ze hebben hem 3 keer smaller gemaakt -Ik heb een smalle en kleine mond- en elke keer ging het 3 weken goed met dragen. Vervolgens deed mijn tandvlees weer verschrikkelijk pijn en gaat het lichtelijk opzwellen achterin. Ik heb het vaak gemeld bij de ortho en zelfs mijn zus was een paar keer meegegaan. Daar had ze ook al aangegeven dat ik er last van had. Maar die mensen daar luisteren verdomme niet D:. Ik heb er weer last van, voor de 5de keer. Het doet zo pijn dat ik mijn beugel een half uurtje in kan houden, daarna is het ondragelijk . Nou werd ik gister een beetje verdrietig, omdat ik van die rot beugels af wil en daar bij de ortho elke keer gezeik krijg te horen over dat ik hem goed moet dragen en regelmatig. No shit Sherlock (cat). Nu gaat mijn moeder volgende week mee om te zeggen dat, dat k*t ding eens uit mijn mond moet. Als zij het niet doen, dan ga ik het zelf doen -Al geprobeerd, lukte niet helemaal, maar ik doe het zo opnieuw D:-
    En hebben jullie nog Ortho met het gebid (cat)?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mèh! Dat heb ik ook gehad. Ik liep anderhalf jaar met een buitenboord die niet werkte, daarna had ik maar gewoon een blokjesbeugel gedaan voor een half jaar. Ik heb geen perfect gebid, maar


    26 - 02 - '16

    Ik ben daar al van af, gelukkig.
    Het enige wat ik moest doen is blokjes (en 2 maanden met rekkertjes), af en toe eens een veertje, er zat een tand in mijn verhemelte, dus daar moest eraan gewerkt worden (simpel gezegd: met kettinkje naar beneden trekken).
    Jup. Ik heb ook wel geleden met dat laatste. Ik heb zo 3 maanden blètend naar buiten gelopen, gewoon omdat hij zo hard gespannen was, maar na een week voelde ik dat niet meer zo goed, gelukkig.
    Anders, qua tandvlees, heb ik er niet veel last van gehad. Buiten dat ik telkens op mijn wnag beet.
    Edit: nog veel sterkte ermee. Hopelijk lukt het je moeder.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 17:13 ]


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb echt nog nooit problemen met mijn beugel gehad, maar ik hoop voor je dat de ortho nu wel gaat luisteren. Het is jouw gebit en jij weet zelf of iets goed is en daar moet hij/zij naar luisteren.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Toen ik het zei gingen ze wel een beetje agree ,maar een pistool schot horen ze daar nog niet eens


    Shoganai i ne~

    Jup, ik heb mijn beugel al langer dan drie jaar, dus ik ben uhm nogal zat. Dus een aantal weken geleden had ik dat gezegd. Is het ineens dat ze wel naar de laatste fase zouden kunnen gaan, omdat het toch al wel goed genoeg was. Maar als ik niks had gezegd hat ik het zo nog een half jaar langer gehad, voor perfectie.
    Dus ik denk inderdaad wel dat je gewoon duidelijk moet zijn en misschien halen ze het er dan wel uit, ik hoop het tenminste voor je.

    No shit Sherlock
    Uhm maar ja ik had een beugel en ze zeikte over mijn elastiekjes. Ze zeiden idd dat ik ze regelmatiger en vaker in moest hebben en toen zei ik dat ik ze al vaak genoeg droeg en toen kreeg ik ruzie met mijn ortho. HIHI :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wtf doen ze raar o.o Misschien moet je een keer heel boos worden ofzo en een van je ouders meenemen..


    Mijn tanden verschuiven ook al zit er een stangetje achter. Ben later wel eens meegeweest met m'n zusje om te vragen, maar alles is goed volgens de ortho. Nu is het weer twee(?) jaar later en volgens mij is ie nog verder verschoven. En ook een kies best wel ver, maar daar zit geen stangetje achter en dat is dan ook de schuld van m'n tanden zelf I guess. :/


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Wtf doen ze raar o.o Misschien moet je een keer heel boos worden ofzo en een van je ouders meenemen..


    Mijn tanden verschuiven ook al zit er een stangetje achter. Ben later wel eens meegeweest met m'n zusje om te vragen, maar alles is goed volgens de ortho. Nu is het weer twee(?) jaar later en volgens mij is ie nog verder verschoven. En ook een kies best wel ver, maar daar zit geen stangetje achter en dat is dan ook de schuld van m'n tanden zelf I guess. :/

    Mijn moeder gaat mee :3, maar die mensen zijn dadelijk niet blij met mijn geklaag :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Mijn moeder gaat mee :3, maar die mensen zijn dadelijk niet blij met mijn geklaag :'D
    Ja ma kan goed klagen. Dat soms ook eng kan zijn o.o


    Shoganai i ne~

    Aaaawh meis, wat erg voor je! :$

    Daarom heb ik haat aan m'n ortho. Ik heb al zo vaak last van buikpijn en dan maakt die man het alleen maar erger door m'n beugel vaster te draaien.
    Ik kon die man op sommige momenten wel neerknallen!
    Maar mijn slotjes zijn er nu wel af.. (dance)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 21:37 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ugh, ik ben zo blij dat ik van mijn beugel af ben. Ik heb dat rotding twee jaar gehad, maar dat waren alleen blokjes en veren. Ik heb wel zo'n brug gehad bovenaan om mijn gehemelte te verwijden, voor ik mijn beugel kreeg. Nu heb ik nog draadjes achter mijn tanden zitten.
    Ik heb er eigenlijk nooit echt veel last van gehad, qua pijn dan want ik ben niet zo gevoelig in mijn mond en keel.
    Maar ik weet wel nog dat ik echt geschreid heb door die veren omdat je echt aan de buitenkant van mijn wangen zag dat er binnen iets zat. Serieus, ik leek wel The Godfather. Verschrikkelijk vond ik dat. Kwam nog bij dat die veren steeds los sprongen als ik te breed lachte en het was dus echt heel ondhandig om dat even met je beide handen in je mond weer vast te gaan maken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ken je orthofrustraties, ik heb vier jaar een beugel gehad. Sterkte ermee =(


    “Love is a contradiction.”

    Ik ben zo blij dat ik van die plaatjes af ben. Al had ik er nooit pijn aan en hebben ze mijn tanden opengebrand was ik er klaar mee na twee jaar. Nu word ik getreisterd met een nachtbeugel en een draadje maar die eerste heb ik al sinds maanden niet meer gebruikt. Maar mijn ortho was toch iets beangstigender dan mijn beugel zelf. Hij lijkt op een soort Einstein, vreemd type.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."