• Echt, in de winter of in de zomer is er NOOIT wat leuks op televisie. Komt het EK of WK eraan, dan komen de meest geweldige films op televisie. Wat zijn dat toch voor naaistreken om zo'n geweldige film als LotR op een dag te doen wanneer het Nederlands Elftal moet spelen?!

    Lieve producenten, hou op met deze kutstreken en ga deze films eens uitzenden als het verdomme winter is en er geen ene fuck op televisie is.
    Bah. Ik kan daar echt verrekte slecht tegen!

    Wie deelt deze gedachten samen met mij?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik niet. Ik hou van het EK en WK, maar ik kan goede films ook zeer waarderen.
    Pfft. Als het bijvoorbeeld een saaie dag in december is, hebben ze alleen die domme Home Alone films erop.
    Ik wil later producent worden. (cat)

    Als je eenmaal aan de macht bent, kan je genoeg propagandafilms maken en uitzenden *O*

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 11:18 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Als je eenmaal aan de macht bent, kan je genoeg propagandafilms maken en uitzenden *O*

    Ik hou meer van leuke films. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik hou meer van leuke films. :c

    Ach, die acteurs liggen dan toch allemaal aan je voeten en willen vast wel een rolletje innemen :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben het helemaal met je eens.
    Of de ene dag is er gewoon niks leuks op tv en de andere dag 3 leuke programma's /films die ik wil kijken


    If you don't live for something, you'll die for nothing ~.

    Speelt het Nederlands Elftal dan tegelijk als LOTR erop komt?
    Naaiers. (cat)


    Not all those who wander are lost.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Ik niet. Ik hou van het EK en WK, maar ik kan goede films ook zeer waarderen.
    Pfft. Als het bijvoorbeeld een saaie dag in december is, hebben ze alleen die domme Home Alone films erop.
    Ik wil later producent worden. (cat)


    Ik heb een grondige haat aan voetbal, vooral als het warm is (cat) Enige keer dat hier hier opstaat is tijdens kwart/halve finale, als Nederland al zo ver is gekomen. En dan alleen zodat ik me voor kan bereiden op immens kabaal en niet steeds een meter in de lucht in de lucht schiet van schrik (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik kijk nooit naar voetbal. Ik neem de films gewoon op en spoel dan de reclames door.


    26 - 02 - '16

    Waarom denk je dat ze dat doen? Op zulke dagen willen ze nog een beetje kijkers trekken.

    Eh, in de zomer gooien ze altijd leuke series van de buis. ):


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik kijk nooit EK of WK.. Ik hou niet zo van voetbal.. Alleen m'n vader, zus en broertje wel dus ik ga gezellig op de andere tv film kijken *O*

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 14:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Mebarak schreef:
    Ik, maar die wedstrijden zijn toch leuker dus de films kijk ik er wel voor.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik niet 8D. Ik kijk toch nooit naar het voetbal, dus zou sowieso die films wel gaan kijken. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Verhuis naar België, regel digitale televisie zoals Belgacom of Telenet en je kunt dingen opnemen en die later terug bekijken. :Y)

    Aske schreef:
    Verhuis naar België, regel digitale televisie zoals Belgacom of Telenet en je kunt dingen opnemen en die later terug bekijken. :Y)


    Kan hier ook met ziggo of kpn (cat)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.