• Ik wou dat ik ze zelf kon maken, haha. Stomme iMac.
    Maar goed, dit keer is het een cover voor mijn nieuwe story, die nog niet online staat, Never leave without saying I love you
    Het gaat erom dat we ons in de tweede wereldoorlog bevinden en dat dit wordt geschreven vanuit een meisje uit Nederland, een Joods meisje. Als ze plotseling een Engelse soldaat ontmoet, wie een plek nodig heeft om onder te duiken, aarzelt ze niet om hem mee te nemen naar haar eigen onderduikadres. Langzaamaan wordt ze verliefd, maar op een gegeven moment vertrekt hij weer om te vechten tegen Duitsland. Ze weet niet of ze hem ooit nog terug zal zien.
    Het heeft dus een beetje een zielig thema, wat dan ook moet worden weerspiegeld in de cover.
    Achtergrond 1
    Achtergrond 2
    Achtergrond 3
    Achtergrond 4
    Achtergrond 5
    Zayn Malik 1
    Zayn Malik 2
    Girl 1
    Girl 2

    Alvast bedankt! :)


    It's okay.

    Ik neem aan dat we gewoon één achtergrond/Zayn/girl mogen kiezen ? :X
    Ik kan trouwens achtergrond 3 & 4 niet openen, krijg ik een foutmelding...


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Ik neem aan dat we gewoon één achtergrond/Zayn/girl mogen kiezen ? :X
    Ik kan trouwens achtergrond 3 & 4 niet openen, krijg ik een foutmelding...


    Yup :) Oh, nou ja het zijn niet de mooiste achtergronden maar als je intypt op google 'war' of 'battlefield', dan krijg je heel veel plaatjes, waaronder die twee. Eentje van allemaal soldaten, zwartwit, die rennen en eentje over allemaal dode soldaten, zwartwit.


    It's okay.

    Ik wil wel wat proberen, maar dat wordt later in de ochtend/vanmiddag pas, aangezien ik nu op mn mobiel zit en nog in bed lig en ik ben te lui om op te staan :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Klik voor grotere versie.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn


    Hmm... ik ben niet zo goed in covers. :X
    Maar wil je me waarschuwen? :3


    Great minds think alike.


    Groter


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    hier mijn probeersel :


    Hoor graag wat je ervan vind :]


    Credendo Vides

    Die titel kwam ook voor in een film die ik net zag (: en verder heb ik nu geen tijd om er een te maken, sorry..


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Tempesta schreef:
    Die titel kwam ook voor in een film die ik net zag (: en verder heb ik nu geen tijd om er een te maken, sorry..


    Left luggage? :) Daar heb ik het van haha, heb die film bij Nederlands gekeken.


    It's okay.

    En wauw, zoveel mooie covers. Oh my, jullie maken het me moeilijk, nu wil ik ze allemaal gebruiken haha


    It's okay.

    ik ga er ook een maken :P
    misschien een beetje laat, maar ik moet voor een wedstrijd doen :P


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel