• ik heb sinds een paar maanden een nieuwe vriend, ik ben 17 op dit moment (18 in augustus) en hij is net 26 geworden.
    nu hebben ze altijd gezegd dat leeftijd niks uitmaakt en dat ze (mijn beide ouders) willen dat ik gelukkig ben.

    hier komt het addertje...
    Mijn vader is schijnbaar is de veronderstellingen dat hij me bij hem vandaan moet houden, ik mag 1 avond in de week bij hem blijven slapen en als ik voor de 3e avond vraag of ik naar hem mag (hij woont op zichzelf) krijg ik een hoop gezeik naar m'n kop...

    ik wordt er helemaal gestoord van! kan iemand me helpen? ik zou graag een vredelievende oplossing willen zonder schreeuwen naar mijn ouders...


    Xx Jera


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Misschien moet je hem heel vaak bij jou laten komen. Dan wennen je ouders ook aan hem.

    Wachten tot je 18 bent zou ik zeggen, dan kunnen ze je nog weinig maken


    Life is hard and then we die

    Haal je vriend eens naar jou toe? Dat je ouders hem wat kunnen leren kennen..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    dat is een plan dames...

    ik denk erover om hem zondag mee te nemen naar de verjaardag van mijn nichtje... weetjewel meteen de hele familie zien, ik ken zijn familie onderhand wel...


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Jera schreef:
    dat is een plan dames...

    ik denk erover om hem zondag mee te nemen naar de verjaardag van mijn nichtje... weetjewel meteen de hele familie zien, ik ken zijn familie onderhand wel...
    Slim slim.


    Life is hard and then we die

    Zelf opgelost(:


    Food.

    :p eigenlijk wel ja...

    maar ik hoop dat mijn vader wat normaler gaat doen... want 1x per week daar slapen vind ik niet genoeg...
    en hij ook niet, hij vraagt steeds of ik vaker blijf slapen enzo... maar dat mag niet :2


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Nah.. mijn moeder zou er ook een probleem van maken, zelfs nu waarschijnlijk nog (alhoewel ik mezelf verstandig genoeg acht om die beslissingen te maken) so yeah, wat Pukkelxding zegt.


    No growth of the heart is ever a waste

    wachten tot m'n achttien klinkt leuker dan het is... als ik achttien ben hebben ze nog steeds zat over me te zeggen omdat ik thuis woon...


    Everything Looks Better When The Sun Goes Down!

    Jera schreef:
    wachten tot m'n achttien klinkt leuker dan het is... als ik achttien ben hebben ze nog steeds zat over me te zeggen omdat ik thuis woon...


    Dat is bij mij net zo. Ik zou hem gewoon stiekem uitnodigen, dan wennen ze vanzelf aan hem en misschien vinden je ouders hem dan wel heel aardig (:


    26 - 02 - '16

    Ik zou hem inderdaad -zoals hier boven al is gezegd- veel bij jullie thuis laten komen. Dan wennen je ouders er ook aan, en worden ze echt wel losser. :)


    Bad decisions make good stories.

    Volgens mij zijn ze gewoon bang om je kwijt te raken. Dat is bij mij toch zo, hij wilt het liefst dat ik zijn kleine meisje blijf. Wij maken duidelijke afspraken en zorgen ervoor dat we elke week een vader-dochter momentje hebben , en ik probeer er voor te zorgen dat ik niet al mijn aandacht vestig op mijn vriendje, maar soms is gewoon een avondje thuis met mijn papa te hebben en samen een film kijken en ons kapotlachen, ouders vinden het heel belangrijk nog tijd met je door te brengen.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Als je 18 bent hebben ze toch niks meer over je te zeggen. Wacht nog even :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Wachten tot je achttiende inderdaad, of hem naar jou laten komen...


    live the life you love

    18 worden is niet de oplossing, het is hier geen Duitsland. Je blijft hun dochter en ruzie is natuurlijk ook niet wat je wilt. Daarbij, als je inderdaad in hun huis woont, zullen zij zich toch wel tot op zekere hoogte met je bemoeien. Probeer het rustig, loop niet te hard van stapel en zeur vooral niet te veel. Als je laat zien dat je je volwassen kunt gedragen, is je vader waarschijnlijk wel bereid redelijke afspraken te maken.


    Have you ever been alone in a crowded room?