• Het is een hele lange tijd geleden, maar hier is hij vanavond. Vooral om het even te testen en voor de leukigheid en alleen met mij vanavond. Ik hoop dat jullie het leuk vinden.
    Klik hier voor de radio


    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 22:16 ]


    Your make-up is terrible

    Page394 schreef:
    Je praat met een accent. Heel erg :)


    Ik ben dus slecht in die dingen xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Page394 schreef:
    Je praat met een accent. Heel erg :)


    Nein man, hehe. Het is erger als je uit het Oosten komt, dan heb je meestal een soort hele lange "OOOOO" zoals in BROOOOOODROOOOOOSTER. I feel like a retard now.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Errin schreef:
    (...)THEE!

    Koffie of THEE?

    Oké, jij wilt iets interessant... Sporten is dus niet gezond voor je. Volgens mij ben ik de enige die het voor elkaar krijgt om geblesseerd te raken terwijl je staat te wachten tot je aan slag bent. Nu moet ik al twee dagen alles met een hand doe omdat het met de andere teveel pijn doet D: Iemand behoefte om het gezicht van ongelofelijk arrogant en asociaal meisje te verbouwen? Ik zorg voor knuppels.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Er zit een Hollandse in het Praesidium bij mij en die heeft pas een accent. (een lelijk accent zelf). Ze komt ergens een een boerengat, waar ik nog nooit van gehoord heb.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Heey, ik weet niet of je iets van Only Seven Left kunt vinden? zou wel nais zijn.
    Een vader van 2 van de bandleden is namelijk overleden en uit respect zou het toch wel aardig zijn om daarvan dan een liedje te draaien. Hier staat het hele verhaal. http://www.onlysevenleft.nl/blog/


    Life is hard, just break it with your head <3

    Nieuwsbericht: Er is vandaag een nieuw woord ontstaan, en dat is 'BBQreunie'. De betekenis van het woord luid als volgt: "Een groep rare mensen in het meeste geliefde park van de stad Tilburg die random sitten te BBQ'en ent e blowen, die later terug bij elkaar komen in die tuin en Sevda jaloers maken met eten."'


    Let it come and let it be

    Hoe oud ben je dan?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Dan is het bgoodgoostegh


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hou je mond over mij r D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    GYHO schreef:
    Oké, jij wilt iets interessant... Sporten is dus niet gezond voor je. Volgens mij ben ik de enige die het voor elkaar krijgt om geblesseerd te raken terwijl je staat te wachten tot je aan slag bent. Nu moet ik al twee dagen alles met een hand doe omdat het met de andere teveel pijn doet D: Iemand behoefte om het gezicht van ongelofelijk arrogant en asociaal meisje te verbouwen? Ik zorg voor knuppels.
    Ik!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Lol, die site schreeuwt ineens in mijn oor: 'Congratulations, you won!'


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    GYHO schreef:
    Oké, jij wilt iets interessant... Sporten is dus niet gezond voor je. Volgens mij ben ik de enige die het voor elkaar krijgt om geblesseerd te raken terwijl je staat te wachten tot je aan slag bent. Nu moet ik al twee dagen alles met een hand doe omdat het met de andere teveel pijn doet D: Iemand behoefte om het gezicht van ongelofelijk arrogant en asociaal meisje te verbouwen? Ik zorg voor knuppels.


    Vraag Alwin of hij al iets van plastische chirurgie kan ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    DarkSavior schreef:
    Hou je mond over mij r D:


    Het is niet egh, echt niet, hoogh. Dat heeft een vghiend van mij ook ;P

    Ik heb The Black Parade al opgestuughd?

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 20:39 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    NOUHOUHOUHOU. Fuck you Nikki!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.