• Dus, sinds ik zomervakantie heb zit ik echt nonstop op de sims 2 8-)
    Oh how I missed that <3
    Ik heb echt een familie met zestien kinderen :'D die hebben ook al allemaal kinderen XD je zou die stamboom eens moeten zien haha.

    Nog meer verslaafden? :P


    Life is hard and then we die

    Ik hoor iedereen altijd over de sims praten, maar 'k heb het zelf nog nooit gespeeld.. :]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Oh ja, ik had dat ook eens.
    Ik had zo een familie aangemaakt: de leerkrachten waren de ouders, mijn klas waren de kinderen. Hilarisch gelijk kweetnietwat. Dan liet ik er vampier worden, weglopen, sterven, incest (tot zover dat kan), drama's à volonté!
    Goede tijden. Goede tijden.
    Ik heb de silms eraf gesmeten omdat de pc het niet meer aankan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Haha ik heb allemaal cheats waardoor incest en alles gewoon mogelijk is XD heel erg slecht XD


    Life is hard and then we die

    Als ik boos was, kwam sims wel eens van pas. Dan maakte ik mijn vijanden aan en dan vermoordde ik ze. Ghehe.
    Ik had ooit een familie met 26 kinderen met de namen A, B, C t/m Z. (':
    fun-ny

    Maar sims 2 heb ik niet op deze laptop geinstalleerd en vind die codes niet meer om ze te installeren. Heb nu de sims 3, die is ook leuk (:


    Me so good.

    IK! IK! IK!
    Man, ik hou van dat spel. :3

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:02 ]


    Not all those who wander are lost.

    PUKKELxDING schreef:
    Haha ik heb allemaal cheats waardoor incest en alles gewoon mogelijk is XD heel erg slecht XD

    Oh heus?
    Geweldig.
    Als we een nieuwe pc hebben, zal ik het gelijk opnieuw beginnen spelen.
    Ik doe vaak gewoon cheat voor geld en geen behoeftes. En vampieren, stinkdieren en wolven te laten verschijnen. :Y)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb sims 3 maar ik vind het niet leuk meer. Tijd terug heeft iemand huisdieren voor me erop gezet maar er zit een fout in dat spel want die huisdieren zien er niet normaal uit. En aangezien ik persé katten wil nu speel ik het niet meer :'D


    -

    Genius schreef:
    Ik heb sims 3 maar ik vind het niet leuk meer. Tijd terug heeft iemand huisdieren voor me erop gezet maar er zit een fout in dat spel want die huisdieren zien er niet normaal uit. En aangezien ik persé katten wil nu speel ik het niet meer :'D
    Ik fok katjes op de sims 2 met verschillende families, is echt leuk, met een stamboom enzo :3 het ziet er gewoon zo leuk uit haha


    Life is hard and then we die

    Wait... What? Jij hebt al zomervakantie? Ö


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Hutcher schreef:
    Wait... What? Jij hebt al zomervakantie? Ö
    Examens *O*


    Life is hard and then we die

    O, dear. Nu begint 't weer te kriebelen bij mij, hoor. Niet goed in deze drukke periode (no_chears)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    O, dear. Nu begint 't weer te kriebelen bij mij, hoor. Niet goed in deze drukke periode (no_chears)
    Sorry! Maar ik mag nu eindelijk weer haha.


    Life is hard and then we die

    Vroeger had ik ook een account op Sims2.nl en las ik altijd die dagboeken en alle stambomen, haha. (nerd)


    Not all those who wander are lost.

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik fok katjes op de sims 2 met verschillende families, is echt leuk, met een stamboom enzo :3 het ziet er gewoon zo leuk uit haha

    Heb je ooit al een weerwolf kunnen maken?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    (...)
    Heb je ooit al een weerwolf kunnen maken?
    Nee, maar daar heb ik ook niet echt behoefte aan :P


    Life is hard and then we die