• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..

Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

-Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.

Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!

Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

El Diablo.

Kurt

Waarom is Blaine zo afwezig? Hij kijkt nu zelfs naar de gang waar ze naar toe liep. Zou hij..? Nee, natuurlijk niet. Hij is toch met mij? Hij is niet verliefd op haar. ik pers mijn lippen even op elkaar en sla mijn ogen neer.

Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

[Eigenlijk wel xd En daarom wil ze hun ook uit elkaar halen xd]

Alexys

'No problem' grijns ik, en haal een hand door mijn blonde lokken.
    'Dus, what's next?' vraag ik terwijl ik mijn mascara bijwerk.

El Diablo.

[rb]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Quinn

Na het gesprekje met Blaine, was ik naar mijn kluisje ging om wat op te halen.
    Toen ik mijn kluisje opende, merkte ik dat mijn bebloede kleding van de schietpartij nog steeds in mijn lokker zat, waardoor ik even mijn adem inhield.
    Voorzichtig nam ik mijn kleren vast en liet mijn blik over het gedroogde bloed glijden, wat overigens erg veel was.
    Ik liet de stof tussen mijn vingers glijden en sloot zonder het echt te beseffen mijn kluisje.

Mercedes

Aangezien ik niets te doen had, besloot ik om bij Blaine te gaan staan.
    "Hey Babe," Glimlachte ik en keek wat rond hem aan. "Wat is er aan de hand?"
    Ik plofte neer op een vrij stoeltje en sloeg afwachtend mijn benen over elkaar.
    "Het lijkt wel alsof ik iets gemist heb," Grijnsde ik en kruiste mijn armen voor mijn borst.

Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

(Ah, oke. Dan weet ik dat! ^^)

Blaine Anderson:

Nog steeds staar ik afwezig en ik voel dat iemand naast me is komen zitten. Ik negeer cedes. Ik haal mijn handen door mijn haar en zucht. Vervolgens laat ik Kurt voorzichtig los en laat hem staan. 'Ik ga even naar het wc' zeg ik mompelend en slof naar de wc en laat Kurt en cedes achter.

Dave Karofsky:

'No problem' grijns ze en haalt een hand door haar blonde lokken.
    'Dus, what's next?' vraagt ze. Ik grijns en denk even na. 'Probeer dat Blaine alleen is en uit je gevoelens voor hem en alles' zeg ik. 'Maak hem verward en probeer dat hij verliefd op je wordt' zeg ik 'Als het dan lukt, zeg ik wat je daarna moet doen' zeg ik vervolgens en kijk de gang rond.

[ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:00 ]

One Who Travels A Higher Path.

Alexys

Ik knik, en grijns.
    'Dit word leuk' grijns ik.

El Diablo.

Kurt

Ik zucht hopeloos als Blaine weg loop en kijk hem na. Ik probeer ervoor te zorgen dat mijn ogen niet vochtig worden door vaak te knipperen met mijn ogen. Waarom is hij zo afwezig? Denk hij aan haar?

Blaine Anderson:

Zuchtend loop ik naar de wc. Eenmaal binnen laat ik koud water op mijn gezicht kletsen. Waarom? Ik hou van Kurt en dan doet zij dit. Ik wil Kurt niet kwijt. Ik probeer mijn tranen binnen te houden.

Dave Karofsky:

'Daar heb je hem!' zeg ik tegen haar. 'Hij gaat in de wc, ga daar naar toe' zeg ik nu en kijk haar aan. 'Maak je slag en onthou wat ik net zei, probeer hem verliefd op je te krijgen' zeg ik waarschuwend.

[ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:07 ]

[terug laatste post]
    Rachel
    "Ik ga even mijn jas pakken en een vest" mompel ik. Ik draai me om en rij naar mijn kluisje. Daar aangekomen pak ik een vest die ik gelijk aan doe en mijn jas nog los. In de verte zag ik Dave en Alexys Dus hij zat erachter. Zo snel als ik kon reed ik terug.

Alexys

Ik knik lichtjes, en loop de wc in.
    'Hee Blainie' grijns ik, en knuffel hem.

El Diablo.

Blaine Anderson:

'Hee Blainie' grijnst Alexys en knuffelt me. Ik schrik en doe niets. 'Waarom doe je zo, Alexys?' zeg ik. 'Zo ken ik je niet' zeg ik dan en kijk haar onderzoekend aan en maak me van haar los.

Alexys

Ik haal mijn schouders op, en kijk naar de grond.
    Tja, waarom? Bang voor Karofsky? Andere redenen?

El Diablo.

Rachel
    Zodra ik in het lokaal aankom ga ik gelijk naar Kurt. "het is Karofsky Kurt" zeg ik snel en hard tegen hem.

Blaine Anderson:

Ze haalt haar schouders op en kijk naar de grond. Ik kijk naar haar, haar haar viel over haar gezicht, zodat ik haar gezichtuidrukking niet kon zien. Ik leun tegen de wasbak en zucht. 'Alexys, je kan alles tegen me zeggen' zeg ik bezorgd en laat mijn hand door mijn haar gaan.

Kurt

Ik haal trillend adem en kijk Rachel aan. 'Ik ben zo bang dat ze hem van me steelt, Rach.' zeg ik zachtjes. Ook al zou het een plan zijn van Karofsky, Blaines gevoelens kan ik nou eenmaal niet besturen.