• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!


    El Diablo.

    Alexys

    Ik klak kort met mijn tong.
    'Mhm, heb je dan enig bewijs? Dacht het dus niet' grijns ik.
    'Geloof me, ik weet hét. Maar goed, als jij me niet gelooft kan ik het net zo goed zeggen wat ík denk, niet?' grijns ik tegen Berry.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:01 ]


    El Diablo.

    Kurt

    'Ik heb geen bewijs nodig, schatje.' glimlach ik zelfverzekerd naar haar. 'Ik was er zelf bij, en het was geweldig.' zeg ik waarnaar ik Blaine vol op zijn mond zoen en mijn wenkbrauwen omhoog laat schieten als ik haar weer aan kijk.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:02 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik dacht na en schudde mijn hoofd "Nee laat maar" zeg ik zaht en ik kijk naar Kurt. "Ik snap niet dat jullie uberhaupt in discussie gaan met haar"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alexys

    'Kan ik net zo goed zeggen, hé?' sis ik.
    Ik buig wat naar Kurt toe, en kijk hem dreigend aan.


    El Diablo.

    Rachel
    "edht waar wat is met jou alexys?"ik kij khaar vragend aan.
    Zeker omdat zij jaloers was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'Ik heb geen bewijs nodig, schatje.' glimlacht Kurt zelfverzekerd naar haar. Ik glimlach, ze kan ons niets maken. 'Ik was er zelf bij, en het was geweldig.' zegt Kurt, waarnaar hij me vol op mijn mond zoent. Ik zoen terug en trek hem dichter tegen mij aan. 'Ik ben zijn bewijs, gisteren was hij bij mij' zeg ik een beetje boos, waarna ik de zoen beiindig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alexys

    'En waarom zou ik dat geloven? Je zegt het alleen maar omdat je hem zielig vind ofzo.' sis ik naar Blaine, maar herstel me snel weer. Speel het spel door Alexys. 'Maargoed, ik walg van jullie twee samen, nou ja, ik walg eerder van Kurt, ik spreek je nog wel als je alleen bent Blainie' grijns ik, en geef een snelle knipoog. Ik zoen hem vol op de mond, en sta dan op om de hoek om te lopen.


    El Diablo.

    Rachel
    "Je bent gek in je hoofd Romano je krijgt ze neit uitmekaaar:" riep ik haar achterna en schudde mijn hoofd


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Wat een bitch, waar haalt ze het lef vandaan?' roep ik waarna ik haar boos nakijk. Ik ben woedend, hoe durft ze tussen mij en Blaine te stoken en hoe durft ze hem na afloop ook nog eens te zoenen?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik schud nogmaals mijn hoofd en loop naar Kurt. "trek het je niet te veel aan. ze is zo slim ahum om te zeggejnvan gisteren terwijl jullie bij elkaar waren dusja hoe fake kun je zijn" glimlachte ik en legde automatisch mijn hand weer op mijn onder buik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    'En waarom zou ik dat geloven? Je zegt het alleen maar omdat je hem zielig vind ofzo.' sist ze naar me. 'Maargoed, ik walg van jullie twee samen, nou ja, ik walg eerder van Kurt, ik spreek je nog wel als je alleen bent Blainie' grijnst ze en geef me een snelle knipoog. Oopeens zoent ze me vol op mijn mondt. Ik schrik, maar wil van haar afslaan maar zij was te snel en liet mijn lippen los en liep weg. Verbijsterd kijk ik naar haar. Omg.
    'Wat een bitch, waar haalt ze het lef vandaan?' roept Kurt nu. Ik kijk hem alleen aan en zeg niets.


    One Who Travels A Higher Path.

    [kan finn sebiet met rach weer praten ofzo[


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt

    'Je hebt gelijk, Rachel, en bedankt dat je voor ons opkwam.' zeg ik al iets kalmer. Ik houd Blaine steviger vast en staar een beetje afwezig voor me uit. Alexys zou niet tussen ons inkomen, echt nooit. Ik hou zoveel van hem, dat het niet te verwoorden is en ik laat dat niet door haar afpakken.

    Finn

    Ik zucht even en loop naar Rachel toe waar ik Kurt en Blaine ook zie. Kurt ziet er nogal opgefokt uit en Blaine lijkt wel verbijsterd. 'Wat is er gebeurt?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 18:24 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [toen was het dood]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    "geen dank, jij steunt mij ook" ik glimlach even en hoor Finn bvragen wat er gebeurt is. " alexys probeert te doen alsof ze iets met Blaine heeft" Ik schud nogmaals mijn hoofd en pak Finns hand.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan