• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    Jayson /AKA/ Zero

    Ik val achterover van Amelia dr duw en lach even wanneer ik de dode jongen van district 6 zie liggen 'Goedzo, nog maar een paar te gaan' zeg ik lachend en laat mijn ogen weer op de twee in de verte vallen 'Als we heel even wachten, misschien vermoorde ze elkaar wel, hebben we wat leuks om naar te kijken' zeg ik met een duivelse stem maar merk dan dat een van de twee wegrent.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:32 ]

    (Okeej ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Ow, OneMiracle is offline. Ik pas mijn vorige bericht even aan in dat ze wegrent. Dan kan je aanvallen als Ailith zich over de lichamen buigt.)


    Happy Birthday my Potter!

    (Okeej, als je je omdraait dan staat hij daar opeens, maar dan verwondt jij hem en dan gaat hij weg ^^ anders is het ook niet eerlijk als ik verschijn verwondt en verdwijn xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik trek Jayson een stukje mee achter een andere rots waar we de rest nog beter kunnen zien. 'Nu kunnen ze tenminste het lichaam ophalen.' Ik kniel naast hem neer en kijk naar het groepje voor ons. Wat doen ze daar toch?


    ~

    Jerro District 1

    Ik liep nog steeds door de rotsen. Ik probeerde zo geruisloos mogelijk te zijn en alles om me heen te horen. Wat ook nodig was want ik hoorde iets, heel erg zacht maar er was wel iets. Ik zag waar het was en liep er stil heen om weer eens zomaar te verschijnen met mijn flail vaagwapenxd. Ik verstopte mijn hele gezicht in mijn cape zodat hij niet meer te zien was en verborgen was in de schaduw. Ik zei niets en stond gewoon voor haar, tot ze omhoog keek, shit ik had een verkeerde uitgekozen. Ik grijnsde onder mijn capuchon, hopelijk zag ze niet wie ik was, maar natuurlijk wist ze het wel, de meeste jongens hebben hier nog al veel spieren en zijn niet zo gek om een cape te dragen. Maar toen ik in haar ogen keek wist ik het zeker, dit is de verkeerde, dit gaat pijn doen...


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ailith Fleta - District 9

    Ik pak het mes van het meisje uit district 8 en sluit van beide tributen de ogen. Als ik iets vlak voor mij hoor kijk ik omhoog. Fijn, een beroeps. De jongen uit district 1 als ik het goed heb. Ik spring overeind en probeer uit te wijken als hij naar mij uithaalt. Fijn, nu ligt mijn arm nog verder open, denk ik als ik een stekende pijn vanuit mijn arm voel opkomen.
    'Serieus?' zeg ik spottend, als ik ver genoeg op afstand sta. Ik span mijn boog en richt hem op zijn hart. 'Ga weg, beroeps. Je moet eerst nog andere tributen vermoorden, voor ik een confrontatie met jou aan wil gaan.'


    Happy Birthday my Potter!

    Jayson /AKA/ Zero

    Ik begin te genieten wanneer ik iemand uit het niets omhoog zie komen en de ander aanvalt, met inspannende ogen kijk ik toe hoe ze elkaar zullen gaan vermoorden. Ik hou mijn hand op de kunai's voor de gene die wint. Die zal er een door zijn hart of hoofd krijgen.

    Jerro District 1

    Of niet... ze keek me aan en deed niets, dan doe ik het wel. Ik raakte haar hard, okeej nu moet ik weer gaan verdwijnen, maar nog eventjes wachten. Toen richtte ze op mijn hart, nou als zij wilt dat ik dood ga...
    "Ga weg beroeps" hoorde ik opeens, dat liet ik me geen twee keer zeggen en nog voor ze haar zin had afgemaakt was ik al verdwenen, als zij het zo wilt. Ze zei het letterlijk! Ik was weer verdwenen en voelde opeens een steek in mijn arm, Shit ze had me wel degelijk geraakt!

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:47 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Amelia Rivers - District 3

    Ik kijk toe de twee elkaar te lijf gaan. Jayson geniet er zichtbaar van. Ik zucht en probeer het gesprek op te vangen. Als dat niet werkt neem ik een slokje van mijn water. 'Ik heb 2 vissen gevangen, en ik heb folie waar we het aangebroken eten in kunnen wikkelen zodat het vers blijft' zeg ik en kijk hem aan.


    ~

    Izzy Aphrodite Moore - District 12

    In plaats van dat ze me wil vermoorden wil ze me dus weg hebben. Maar in plaats van te vluchten blijf ik staan. Maar toch luisterde ik naar haar bevel. Kort keek ik om me heen waarna ik het op het rennen zet. Ik rende naar een meertje waar ik dan ook zonder er bij naar dacht er in sprong en zo hard als ik kon weg zwom. Eenmaal aan de andere kant wist ik me met moeite aan de kant te krijgen en trok mijn tas los om mijn veldfles te vullen met water. Vervolgens pakte ik mijn wapens en maakte die vast aan mijn riem. Ook 'waste' ik mijn handen nog eens goed voordat ik op stond. Op de een of andere manier was het warme en ook leek er een soort mist over de stenen heen gaan. Zonder er ook maar over naar te denken loop ik verder in hoop een plek te kunnen vinden om me te verstoppen.

    (En toen moest ik weer gaan)


    Happy girls are the prettiest !

    Ailith Fleta- District 9

    Ik schiet de pijl als de jongen zich omdraait. Ik weet dat ik hem geraakt heb, maar hij is dan plots verdwenen. Ik kijk naar mijn arm. Uit een groot aantal schrammen welt bloed op. Het doet flink zeer, maar dat is altijd zo met dat soort wonden. Ik zie bijna gelijk, dat het niet al te erg is en zeker niet dodelijk. Ik moet het gewoon schoon zien te houden. Ik leg een nieuwe pijl aan en kijk weer naar de tributen in de verte. Geen lange afstandswapens zo te zien. Ze hebben wel iemand vermoord, ik hoorde het kanon afgaan. Voorzichtig zijn dus.
    Ik loop op de twee af en zie dan dat ik eindelijk Jayson heb gevonden. Ik twijfel even als ik zie dat zijn district genootje naast hem staat, maar ik ben met mijn wapen in het voordeel.
    'Hey Jayson, wilde je mij vanaf deze afstand proberen te vermoorden met die wapens? Wens je veel succes,' zeg ik sarcastisch. Zou hij nog steeds bondgenoten willen zijn, of heeft hij mij ingeruild voor dat andere kind uit 3?


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik heb je in je rug geraakt. Das leuker. Niet bij je wervels hoor. Niet ernstig)

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:51 ]


    Happy Birthday my Potter!

    [Ik ben even weg en ik mis 938742 gevechten o__o]


    I can't define who I am.

    Zayngasm schreef:
    [Ik ben even weg en ik mis 938742 gevechten o__o]


    [hahahaha, er zijn nog 2 om te vermoorden xD]


    ~