• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    [Wil er iemand Revenna meeten? Ze zit tussen de rotsen, een stukje voor het oerwoud ding.]


    help

    Izzy Aphrodite Moore - District 12

    Ik grinnikte om zijn reactie en schudde kort mijn hoofd. "Rustig maar ik doe je niks, zolang je mij maar ook niks doen." Ik liep wat dichter naar hem toe en keek om me heen. Er moest toch een plek zijn kom te kunnen overnachten. Ik keek naar het oerwoud en dacht even na. Misschien konden? Nee het was beter om hier te blijven. Waarschijnlijk was iedereen het oerwoud in. Daar waren ten minste spullen die je kon gebruiken voor een vuurtje. Mijn blik gleed weer naar Acis en voorzichtig glimlachte ik naar hem. "Dus al een idee hoe je dit gaat winnen."


    Happy girls are the prettiest !

    Acis Wyn Midgard || District 12
    Zie ik eruit alsof ik haar iets kan aandoen? denkt Acis in zichzelf. Hij forceerd even een glimlach naar Izzy en haalt zijn schouders op. "Geen idee. De kans is klein dat ik het ga overleven... Jij?"


    help

    Izzy Aphrodite Moore - District 12

    "Hoezo is de kans klein dat je het gaat overleven. En ik weet niet." Hij kon best winnen als hij dat wou. Iedereen kon het zolang ze het maar wouden. Ik liet me op mijn knieën zakken en keek naar het water. Wat was dit trouwens voor een leven. Hoe konden mensen dit in vredes naam gaan kijken. Ze leken wel gestoord iedereen was gestoord zelfs ik.


    Happy girls are the prettiest !

    Cindelyne Anna Bell

    Ik zwem uren door, en kom uiteindelijk terecht bij een stuk land. Ik kijk naar boven en zie rokende bergtoppen. Waarschijnlijk geen voedselbron, maar ik heb onderweg vissen zien zwemmen in het meer.
    Ik besluit te kijken wat ik mee heb weten te grissen bij de hoorn des overvloeds en of de voorwerpen nog een beetje bruikbaar zijn na de lange zwemtocht.
    Het eerste wat ik onder mijn jas haal is een flesje. Wel leeg, maar ik vul hem meteen bij het meer.
    In een zakje wat wel van rubber lijkt, zitten onbekende zaadjes. Ik ken ze niet, maar ik zal later uitzoeken wat het zijn.
    Een kleine bijl met een scherpe rand. Perfect. Ook heb ik een zwarte, wollen muts gekregen die iets te groot is, maar wel warm, denk ik, want nu is hij helemaal doorweekt. Ik laat hem drogen op een steen.
    Ondertussen hoor ik een paar kanonnen gaan, maar dat dring ik naar de achtergrond. Het boeit me niet.


    If we burn, you burn with us. <3

    (Ik ben er vanavond trouwens de hele avond niet, want heb dansles en vrijdansen!)


    Happy Birthday my Potter!

    Cindelyne Anna Bell

    Door het zwemmen was mijn lijf verzwakt, dus ik had honger. In de vulkanische vlakte voor me zag ik geen mogelijkheid voor een voedselbron, dus ik moest het hebben van het meer.
    Ik waadde me dieper het meer in, gewapend met mijn bijltje, en hakte in 1 beweging de kop van een grote vis eraf.
    Toen gokte ik het erop dat niemand bij de vulkanen was, en ging op pad met een bloedende vis, in de hoop dat daar iets was waarmee ik de vis mee kon braden.

    (Iemand zin op Cindelyne te ontmoeten? Ze staat open voor bondgenoten. (; )


    If we burn, you burn with us. <3

    -

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 17:38 ]

    Jerro district 1

    Na paar uur in het oerwoud begon ik me te vervelen. Het was saai dat ik niemand meer tegen kwam. ik liep weer verder, zoals gewoonlijk stil en onzichtbaar. Ik had mijn benen ingesmeerd met modder en mijn handen ook, het droogde snel op en je zag me moeilijk. Ik pakte uiteindelijk mijn flail en peuterde het bloed van 9 van de uitsteeksels. Daarna stond ik op em begon wat te zeaaien met mijn flail. ik hoorde de wind die ontstond door het zwaaien. Uiteinderlijk zwaaide ik hem naar de grond waar eenkonijn liep. Hij was geplet en bebloed, hij zat vast aan de uitsteeksels en ik trok hem er af. Zo lekker....


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [Niemand die Revenna wil meeten?]


    help

    (ik wel, zonder gewonden please xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [ Ik wil Revenna wel meeten. Is zij in de buurt van de vulkanen? Gewond worden is oke, maar niet levensbedreigend. ]


    If we burn, you burn with us. <3

    Jyason /AKA/ Zero

    Ik kijk even hoe Ailith de boom in klimt, ik zelf zoek naar takken om een vuur te maken, waarom bang zijn als je toch niet slaapt.
    Eenmaal genoeg takken leg ik ze op elkaar en zoek naar twee vuurstenen, na een tijdje zoeken heb ik ze beide gevonden en steek het vuur aan. Ik merk dat Amelia al in slaap is gevallen, als het vuur brand ga ik tegen een boom aan zitten die er vlakbij staat en sluit alleen mijn ogen, via het water kan ik ze aan horen komen en de andere kant hou ik zelf wel in de gaten.
    Ik hou mijn ene hand op mijn borst, bij de kunai's terwijl de andere mijn hidden blade verstopt houdt.

    Primrose12 schreef:
    [ Ik wil Revenna wel meeten. Is zij in de buurt van de vulkanen? Gewond worden is oke, maar niet levensbedreigend. ]


    [Ik laat haar wel van richting veranderen :] En nee, ze heeft geen wapens, dus verwonden is geen optie. xd]

    Revenna Asia Ephemeral || District 5
    Een warm briesje waait door Revenna's haren, en ze besluit om te kijken waar die warmte vandaan komt. Ze draait zich met een kwartslag naar rechts en ziet een gigantische vulkaan. Met opgetrokken wenkbrauwen komt ze dichterbij, dichter naar de warme lucht.


    help

    Cindelyne Anna Bell


    Ik liep een tijdlang door het gebergte, opzoek naar iets om mijn vis mee te braden. En na een uurtje lopen vond ik het.
    Een grote lava-plas strekte zich uit over een groot gebied. Ik hield mijn hand in de hete lucht boven de lava, en gromde meteen van de pijn. Hiermee zou het wel moeten lukken.
    Ik pakte een eind verderop een verkoolde tak, prikte mijn vis eraan, en stond op het punt om hem te roosteren als een marshmallow, toen ik iemand aan zag komen lopen.


    If we burn, you burn with us. <3