• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    Rider schreef:
    (Dan ben je toch al ingesprongen?)
    Dat was op pagina 3 of 5

    (Dan wil je dus eigenlijk een samenvatting?)


    Happy Birthday my Potter!

    (Want er is verder niks met je tribuut gebeurd of zo, dus je kunt gewoon verder waar je gebleven was)


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik verveel me een beetje met Jerro xd,, zou hij in zo'n boom naast Ailith mogen zitten, dan zegt hij psst of zo en dan is hij weer weg xd, je mag hem verwonden of zo, hij doet jou sowieso niets ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Okee, dan laat ik mijn groepje een kamp maken en dan klimt Ailith wel in de boom. Gaat Jerro der stalken of zo :'))


    Happy Birthday my Potter!

    (Okeej, dan zit ik dus in een boom tegenover je en dan fluister ik iets naar je en dan is hij weer weg, dan kom je hem later weer ergens tegen. Dat is lol xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ailith Fleta - District 9

    Als ik klaar ben met het touw, klim ik snel één van de bomen in. Jayson maakt een vuur en geniet duidelijk van de warmte.
    'Rusten jullie maar uit. Ik houd de wacht wel,' roep ik naar beneden. Op een dikke tak leg ik mijn slaapzak neer en maak ik met een touw alles vast. Gewapend en wel kruip ik in de warme slaapzak. In mijn hoofd zing ik een liedje. Hardop lijkt mij niet zo verstandig. Ik hoor de ademhaling van mijn bondgenoten zwaarder worden, dus waarschijnlijk hebben zij een slaapplek gevonden. Wel vreemd, zo aan het eind van de dag al gaan slapen.
    Plots hoor ik iets. Het is niet al te dichtbij, maar dichtbij genoeg om de bron gelijk te achterhalen. In een boom vlakbij zit iemand. Je zou hem niet zien als hij geen geluid zou hebben gemaakt. De tribuut uit 1.


    Happy Birthday my Potter!

    Jerro District 1

    Ik loop weer wat verder als ik eindelijk bomen tegenkom. Ik loop er geruisloos naar toe als ik opeens licht zie. Ahah daar heb je die uit negen weer. Ik klim stil in een boom naast haar. En kijk haar heel lang aan. "Psst" fluister ik gemeen. Ik grijns in de schaduw van mijn capuchon. "Tijdje niet meer gezien he" fluister ik weer klaar om zo weer weg te gaan.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ailith Fleta

    'What the- heb ik jou niet gezegd weg te gaan,' sis ik. Wat wil hij van me. Ik heb hem al eens geraakt en ik doe het zo weer. Als hij zich weer klaarmaakt om te verdwijnen schiet ik. Dit keer komt de pijl in zijn enkel. Dat vertraagt hem misschien een beetje. Ik hoor hem een geluid je maken van de schrik, of van pijn en dan is ie weer weg.
    'Fijn, ik heb een stalker,' mompel ik.


    Happy Birthday my Potter!

    Jerro District 1

    Ik word blijkbaar steeds dommer want als ik weer weg ga krijg ik een steek in mijn enkel. Eigenlijk wel handig, zo houdt ze steeds minder pijlen over. Even denken tien in een koker, waarvan ik er al twee heb. Zij heeft er miss. nog wel een keer eentje gebruikt. Handig zeg, langzaam haal ik haar wapen leeg, tot ik haar makkelijk genoeg kan aanvallen. Ik ga ergens zitten op een rots en trek een pijl uit mijn enkel. "Auw" sis ik boos. Lekker gevoel geeft dat zeg, ik stop ook deze pijl in mijn laars en loop weer verder richting het groenige gebied. Ik kom steeds dichterbij en zie wat het is een oerwoud, er is geen betere plek om mij te verstoppen. Ik grijs weer in mijn capuchon en ik weet zeker dat mijn gezicht niet zichtbaar is. Ik loop verder het ourwoud in op zoek naar een geschikte boom om in te slapen. Ik vind er een en klim er in, tussen de bladeren zie je mij niet meer. Ik sla mijn warme cape goed om mij heen en probeer te slapen terwijl niemand mij kan zien.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ailith Fleta - District 9

    Als die idioot nog één keer in mijn buurt durft te komen, bezorg ik hem een slagaderlijke bloeding, denk ik bij mijzelf. Het is dat ik zat pijlen heb, ik heb er nog 18, maar ik ga er echt niet meer aan hem verliezen. Die sukkel doet het er echt om. Die cape van hem, is wel handig. Misschien kan ik die wel afpakken, de volgende keer dat hij komt. Dan kan hij ook niet zomaar verschijnen en verdwijnen. Al zal hij nu als de adrenaline weer wegzakt, al slecht kunnen lopen.


    Happy Birthday my Potter!

    (Het is toch zo dat als je een pijl en boog hebt je maar 10 pijlen hebt, dat is gezegd op pagina 2 of 3)

    Jerro District 1

    Ik werd wakker en ging tegen de boom aanzitten. Mijn cape was wat losser gaan zitten tijdens het slapen dus bond ik hem stevig vast. Ik pakte mijn rugzak en bekeek de twee pijlen. Hier kan ik miss nog iets mee. Ik stond op en keek naar mijn enkel, pijnlijk maar ik kan er op lopen. Ik liep verder tussen de struiken en bomen in. Je hoorde en zag me niet, al zou ik geen cape meer hebben weet ik genoeg manieren om me te camoufleren. Ik keek naar het modder en naar de bomen. Maar ik kan niet zonder dit ding. Ik knoopte hem nog steviger vast bij mijn buik en met mijn shirt maakte ik hem steviger vast aan mijn armen. Zo deze krijg ik zelfs moeilijk los, laat staan iemand anders. Ik liep verder en zag een riviertje. Ik pakte een pijl en prikte een vis er uit. Ik maakte een heel klein vuurtje met plantjes die niet roken en bakte mijn vis. Ik at hem op en doofde het vuur. Toen liep ik weer geruisloos en onzichtbaar verder.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Aangezien ik geen andere wapens wilde, heb ik twee kokers en dat zijn twee wapens. Drie is toegestaan, dus dat mag gewoon)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 12:38 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (okeej, ik dacht ook al dat je geen andere wapens had ^^)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    OneMiracle schreef:
    Izzy Aphrodite Moore - District 12

    Terwijl ik verder liep werd het steeds warme. Het duurde niet lang voor dat ik ontdekte waar door het zo warm was. Lava, hadden ze hier nou werkelijk lava. Het duurde dan ook niet lang voordat ik me om draaide en zo hard als ik kon terug rende naar de plek waar ik vandaan kwam. Het was dan misschien een grote fout maar alles was beter dan levend verbranden door lava. Eenmaal bij de rotsen drukte ik me er tegen aan en keek om me heen. Toen ik dacht dat de kust veilig was rende ik zo hard als ik kon naar een meertje. Eenmaal daar liet ik me achter een steen zakken die gelukkig groot genoeg was en zag al snel mijn District genoot. Het enigste wat ik van hem wist was dat hij even oud was. Dat hij Acis heette en dat hij zich aangeboden heeft. En wat ik ook van wist was dat het een stille jongen kon zijn. In elk geval dat leek er op. Ik keek nog een keer om me heen en liep naar hem toe. Natuurlijk hield ik wel afstand. "Hey."

    [Volgens mij is het water wel drinkbaar iedereen drinkt er van xD]


    [Sorry dat ik zo laat ben!]

    Acis Wyn Midgard || District 12
    Acis springt verschrikt overeind en zucht opgelucht als hij ziet dat het Izzy, zijn districtgenote is. "Hoi", mompelt hij.

    [Sorry voor de kortheid. xd]


    help