• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Charybdis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Charybdis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:09 ]


    ~

    Amelia Rivers - District 3

    'Doe normaal' sis ik en geef hem een duw terug. Ik steek mijn middelvinger naar hem op en been met grote passen naar het meertje. 'Ik weet waarschijnlijk beter dan jou wat er met die hoorn gebeurd' roep ik hem nog boos na. Ik kniel bij het meertje en vul mijn fles met water. Ik zie aardig veel verschillende vissen zwemmen en weet alvast waar ik tenminste voedsel kan vinden als meneer Jayson honger begint te krijgen.


    ~

    Jayson /AKA/ Zero ~ District 3

    Ik reageer niet op de duw en loop richting de hoorn wanneer ik merk dat er iemand naar spullen zoekt. Ik lach even en ga iets lager zitten zodat ik niet meteen gezien word, ik pak een kunai uit de riem en sluip langzaam op de jongen af die ik zie.
    Als ik dichtbij genoeg ben komt er een glimlach op mijn gezicht, ik gooi mijn kunai in zijn been en pak dan snel de double edged scythe van mijn rug af en sprint op hem af. Ik merk al snel dat de persoon met messen kan gooien en voel er een in mijn arm komen, ik klik de double edged scythe los en gooi beide reapers naar de jongen toe.
    Een van de scythes komt vol in zijn borst waarna de ander mist, ik spring de lucht in en activeer de hidden blade die in zijn hoofd terecht komt. Ik sta op en veeg het bloed wat aan mijn handen zit op mijn kleding af, trek daarna mijn ene helft van de scythe en mijn kunai uit zijn lichaam en pak de andere helft van mijn scythe van de grond waarna ik ze weer in elkaar klik en op mijn rug doe.
    Ik kijk de hoorn even door en merk al meteen dat er genoeg voedsel ligt voor een weekje, ik lach even en loop dan uit de hoorn om over het terrein te kijken.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 21:48 ]

    (Jaaw, ik wilde iets bijzonders xd,, hij heeft ook zo'n camouflage mantel. Kut weer begint de film >,< )


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Hmpf, ik wil mijn boog gebruiken

    )


    Happy Birthday my Potter!

    Amelia Rivers

    Ik blijf even rustig bij het meertje zitten en vang gemakkelijk een paar vissen die ik meteen doodsla. Ik denk aan de folie in mijn tas en wikkel daar mijn 2 vissen in. Ik weet nog goed wat onze mentor had gezegd. Er zou iets gebeuren met de hoorn.


    ~

    (Oeh nog 5 minuten en Izzy gaat haar eerste moord plegen, wat gaat ze zich schuldig voelen dan)


    Happy girls are the prettiest !

    Rider schreef:
    (Hmpf, ik wil mijn boog gebruiken

    )


    { Dan doe je zelfde als mij en vermoord je gwn iemand die niet in de lijst staat? zoals: District 8 vrouw of de district 10 mensjes :P }

    (Mag ik dan district 8 vrouw vermoorden, dat Izzy de jongen vermoord en dat ziet Ailith en dan dat die chick uit 8 Izzy wilt vermoorden en dat Ailith haar dan tussen haar ogen schiet?)


    Happy Birthday my Potter!

    Jayson /AKA/ Zero ~ District 3

    Ik merk dat er nog wat bloed op mijn handen zitten en lik het eraf terwijl ik naar de jongen loop die voor de hoorn ligt. Ik lach even als ik merk dat het jochie van district 10 is, ik kijk dan iets verder en merk het dichte bos in de verte. Misschien kon ik daar beter naar toe gaan denk ik bij mijzelf. Ik pak nog een rugzak en stop er zoveel mogelijk eten, pak nog wat extra kunai's die ik in de riem doe en sprint dan richting de rotsige vlakte om mijn weg richting het oerwoud te maken.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 21:58 ]

    (Jongen district 8 was bij de rotsen. Neem jongen district 10 anders)


    Happy Birthday my Potter!

    (Whaha tussen haar ogen, waarom niet in haar oog xD Maar ik vind het goed)


    Happy girls are the prettiest !

    [De tributen die niet zijn ingevuld mogen vermoord worden]


    ~

    Rider schreef:
    (Jongen district 8 was bij de rotsen. Neem jongen district 10 anders)


    { Haha thx voor de tip :) heb hem verrandert en is nu jongen van district 10 geworden ;) }

    (Lets kill)


    Happy Birthday my Potter!

    Paddo schreef:
    (...)

    { Haha thx voor de tip :) heb hem verrandert en is nu jongen van district 10 geworden ;) }


    (Graag gedaan. Jongen 8 gaat nu vermoord worden door Izzy)


    Happy Birthday my Potter!