• Ik was op een website een lyrics aan het lezen toen ik een poll zag staan waarvan ik hard moest lachen. Ik zal hem hier ook even neerzetten:

    Poll
    Who should be back from the death?

    - Elvis Presley
    - Kurt Cobain
    - Amy Winehouse
    - Justin Bieber


    Nou, ik weet wel wie ik niet terug wil hebben als diegene echt dood zou zijn xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lol, dat is makkelijk inderdaad. *O*

    Huh, ik snap hem niet? :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik dacht er heel serieus over na, because Elvis en Kurt Cobain both made good music.

    Then I realized: Justin Bieber.
    Ik ben een beetje langzaam vandaag. :W


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik snap er niets van. Ik voel me echt heel dom haha...


    live the life you love

    Dickinson schreef:
    Huh, ik snap hem niet? :W

    Justin Bieber is niet dood, maar de poll vraagt wel wie je terug zou willen hebben van de dood. Ik antwoord daarop dat, als hij echt dood zou zijn, ik wel weet wie ik niet terug wil hebben.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Justin Bieber is niet dood, maar de poll vraagt wel wie je terug zou willen hebben van de dood. Ik antwoord daarop dat, als hij echt dood zou zijn, ik wel weet wie ik niet terug wil hebben.
    Ooooh, ik zag die 'niet' niet :W
    Maar ik snap hem nu! :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    DarkSavior schreef:
    Justin Bieber is niet dood, maar de poll vraagt wel wie je terug zou willen hebben van de dood. Ik antwoord daarop dat, als hij echt dood zou zijn, ik wel weet wie ik niet terug wil hebben.

    Ah, nu snap ik hem! (krul)

    Awsome :)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Bieber zou terug moeten, spreekt voor zich.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zerefu schreef:
    Bieber zou terug moeten, spreekt voor zich.

    I see what you did there xd


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Elvis Presley maar alleen omdat mijn tante hem zo goed vind en helemaal gek van hem is. Ik heb trouwens gehoord dat ze hem gaan projecteren als hologram net zoals toen met die rapper die dood is, kan even niet op zijn naam komen

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 13:57 ]


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Elvis Presley maar alleen omdat mijn tante hem zo goed vind en helemaal gek van hem is. Ik heb trouwens gehoord dat ze hem gaan projecteren als hologram net zoals toen met die rapper die dood is, kan even niet op zijn naam komen/blue]

    Tupac?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hm, Elvis of Kurt. Nou ja, het liefst eigenlijk John Lennon en George Harrison, maar van deze vier Elvis of Kurt (:


    Destroy what destroys you.

    Geef mij toch maar Kurt Cobain, ik wil er nog Lady Gaga voor in de plaats geven.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Tupac?


    Ja, een klasgenote heeft een t-shirt met hem erop en die heeft ze vaak aan bij gym


    Physics is awesome