• Ik was op een website een lyrics aan het lezen toen ik een poll zag staan waarvan ik hard moest lachen. Ik zal hem hier ook even neerzetten:

Poll
    Who should be back from the death?

- Elvis Presley
    - Kurt Cobain
    - Amy Winehouse
    - Justin Bieber

Nou, ik weet wel wie ik niet terug wil hebben als diegene echt dood zou zijn xd

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

hahaha die is echt goed :P

not everything has to be in color to be beautiful

John Lennon en George Harisson, dat zou mijn keuze zijn.

But, je bent wel dom als je Justin erbij plaatst. O.o

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

Errin schreef:
    Geef mij toch maar Kurt Cobain, ik wil er nog Lady Gaga voor in de plaats geven.

hell yeah bring kurt back to us

Sticking needles in people is fun. Matt <3

Freddie Mercury!

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Errin schreef:
    Geef mij toch maar Kurt Cobain, ik wil er nog Lady Gaga voor in de plaats geven.

En Freddie Mercury, John Lennon, Elvis... er zijn er genoeg die ik terug wil hebben, en ik zou zo de hele moderne muziek industrie met Gaga en Bieber er voor in de plaats geven.

Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

Ten schreef:
    Ik dacht er heel serieus over na, because Elvis en Kurt Cobain both made good music.

Then I realized: Justin Bieber.
    Ik ben een beetje langzaam vandaag. :W

Y no Janis Joplin?

Maar uit die lijst dan toch Cobain.

Ik vind het trouwens schandalig dat Bieber bij die namen wordt gezet, dood of niet.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.