• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Alexys Tiffany Romano: CarrotCurls

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 19:29 ]


    El Diablo.

    Rachel
    Ik begin de slappe lach te krijgen. "hoe dan ik geef me over genade aller liefste Finn, vanavond doen we wat jij wilt" lach ik


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik ga even douchen...dus weet niet wanneer ik reageer :)]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Kurt

    Mijn haren worden nat door het warme water, en normaal gesproken zou ik protesteren als mijn haren nat werden. Maar dit is anders. Het water spoelt ons beiden schoon en ik glimlach als ik naar Blaines natte krullen kijk. Zo sexy. Ik kan het nog steeds niet geloven dat ik net voor de eerste keer seks had, met Blaine. Het was geweldig, en ik ben blij dat het gebeurt is, ook al durfde ik in het begin niet zo goed. Doordat dit gebeurd is voel ik me ineens zo zelfverzekerd, iets wat altijd wel een beetje ontbrak aan mijn karakter. 'Blaine,' glimlach ik terwijl ik hem in de ogen kijk. 'Ik wil zo naar school..' zeg ik terwijl ik een stille pauze laat vallen. 'En ik wil aan iedereen laten zien dat je mijn vriend ben, en hoe trots ik daarop ben, zelfs aan Karofsky en de rest.' glimlach ik. Ik ben niet langer bang meer voor ze. En ik zal ze ook niet langer meer uit de weg gaan. Dit is wie ik ben, en dankzij Blaine durf ik daarvoor op te komen.

    Finn

    Ik stop met kietelen als ze dat gezegd heeft en lacht even. 'Dus echt alles wat ik wil?' vraag ik terwijl ik dreig om haar nog een keer te gaan kietelen.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "behalve bommen gooien" roep ik giechelend. "nee grapje jij mag alles van mij" ik wist dat het niet slim was om dat tegen hem te zeggen maar ach.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Kurt en ik staan nu in een warme douche en ik hou hem dicht tegen mij aan terwijl water ons beiden schoonmaakt. Ik glimlach naar kurt, wat hou ik toch van hem. 'Blaine,' glimlacht Kurt terwijl hij mij in mijn ogen kijkt. 'Ja, Kurt' zeg ik lief. 'Ik wil zo naar school..' zegt Kurt en ik kijk hem verbaasd aan. 'En ik wil aan iedereen laten zien dat je mijn vriend bent en hoe trots ik daarop ben, zelfs aan Karofsky en de rest.' glimlacht Kurt nu. 'Kurt, dat vind ik heel goed idee' zeg ik trots. 'We zullen laten zien dat we samen zijn en dat we echt van elkaar houden' zeg ik dan verliefd en kus hem op zijn mond.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ben er weer]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Finn

    'Dan zal ik eens een paar leuke dingen gaan bedenken.' lach ik plagend. Ook al kan ik toch niks bedenken, ik vind het gewoon ook om haar af en toe een beetje te pesten. 'Ik verveel me.' zucht ik ineens terwijl ik even rond kijk.

    Kurt

    Ik beantwoord zijn kus en laat mijn hand in zijn nek rusten. 'Precies, met jou kan ik alles aan.' zeg ik terwijl ik hem diep in zijn ogen aankijk en hem vluchtig een kusje geef op zijn mond.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "game verder leren drummen" stel ik voor.
    Ik rol me snel er naar toe en pak de stokjes.
    "geachte aanwezigen, Ik stel u voor aan het knapste jongentje van de school." ik maak een tromgeroffel geluid "Finn Hudson"


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Blaine Anderson:

    Hij beantwoord mijn kus en laat zijn hand in mijn nek rusten. 'Precies, met jou kan ik alles aan.' zegt Kurt terwijl hij me diep in mijn ogen aankijkt en me een vluchtig kusje geeft op mijn mond. Ik glimlach naar hem en knuffel hem teder.

    (Zullen we heel even een tijd sprongetje maken, dat we bijna bij school aankomen en dat we natuurlijk helemaal aangekleed en al zijn? XD)


    One Who Travels A Higher Path.

    [neeeee!! naakt]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'ik weet niet, jullie zijn gewoon leuk samen. En de manier waarop hij jou niet wegduwt, en geen lullige opmerkingen maakt. En dat is opmerkelijk sinds we het over Sebastian hebben,' zeg ik met een glimlach. 'Maar wat vind je van hem?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    MsHutcherson schreef:
    [neeeee!! naakt]


    (Hahahah -plat- Nou nee. (cat))


    One Who Travels A Higher Path.

    Quinn

    Lachend sloeg ik mijn ogen neer en was even stil terwijl ik nadacht over mijn woorden.
    "Wel, hij is geen slechte kerel," Grijnsde ik om mijn onduidelijke antwoord. "Hij heeft lef, dat heb ik wel graag."


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Jesy Brown
    'dat vertaal ik naar, Je vindt hem leuk,' Ik lach en til haar kin op om haar aan te kijken. 'Geef het nou maar toe, Q. Je vindt Sebastian meer dan leuk,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [Oké, is goed!]

    Kurt
    Blaine parkeert de auto bij de parkeerplaats en ik kijk mijn outfit nog een keer over. Ik had extra kleren bij me, zoals altijd. Voor het geval dat ik geslushied werd of zo. Ik glimlach even naar Blaine en stap de auto uit, als hij ook uitstapt pak ik zijn hand weer en kijk ik zelfverzekerder dan ooit voor me uit.

    Finn
    Ik lach en neem plaats op een stoel bij de drumstel. Ik trek Rachel bij me op schoot en houd haar armen vast en begin zo langzaam en voorzichtig te drummen, zodat ze als het ware zelf ook drumt. 'Zie je, zo moeilijk is het niet.' glimlach ik lief naar haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.