• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Goed, ofcourse. Wandelen is leuk," zegt Riley. "Wandelen is inderdaad leuk, maar wacht even. Ik wil eerst een broek en een trui aan.. Ik denk, nou ik weet het haast zeker dat het buiten nu kouder is dan vanmiddag. Wacht hier." En Mia gaat naar boven.
    Ik kijk weer even naar Riley. "Ik eh- Mooi huis hé?" Zeg ik dan, om niet terug te komen op het vorige onderwerp.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Okay, slaap lekker.]

    Luca Jones
    "Oja, dat zal dan wel." mompelt ze. "Maar kunnen we het nu alsjeblieft ergens anders over hebben? Ik wil er nu nog te veel over nadenken, dan word ik gek." Ze kijkt me waarschuwend aan. "En nu niet zeggen dat ik al gek ben." Ik trek een pruillipje.
    "Je voorziet me veel te snel." zeg ik zielig. "Maar we kunnen het best ergens anders over hebben, alleen weet ik niet waarover." Ik haal mijn schouders weer op.


    Your make-up is terrible

    Riley Winchester
    "Wandelen is inderdaad leuk, maar wacht even. Ik wil eerst een broek en een trui aan.. Ik denk, nou ik weet het haast zeker dat het buiten nu kouder is dan vanmiddag. Wacht hier." En Mia gaat naar boven.
    Solomon kijkt weer even naar mij. "Ik eh- Mooi huis hé?" zegt ik dan, om niet terug te komen op het vorige onderwerp.
    "Hm, valt mee." zeg ik met mijn schouders wat opgetrokken. "Ben beter gewend." Ik kijk hem eventjes aan, mijn blik vol met gezag. Daarna trek ik mijn jas ook aan en zet ik mijn zonnebril op tegen de ondergaande zon.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Hm, valt mee. Ben beter gewend." Zegt Riley dan.
    "O, oké." Mompel ik en trek ook mijn jas aan. Ik kijk naar Riley, hij is minstens een halve kop groter als is. Ja wat wil je, hij is pas op zijn 22e gebeten, en ik ál op mijn 17e.
    "Ik ben alvast buiten. Zie jullie daar." Zeg ik en loop naar buiten,


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mia Donovan

    In mijn kamer aangekomen, liep ik gelijk naar de klerenkast toe terwijl ik me al half uitkleedde. Ik trok simpele kleren uit de kast en deed die aan, nadat ik me andere kleren uit had gedaan. Misschien was het shirtje aan de lichte kant vergeleken met mijn huid, maar er kwam toch nog een zwart jasje overheen. Ik trok mijn schoenen weer aan en pakte mijn jasje uit de kast. Terwijl ik het jasje aan deed liep ik weer terug naar de woonkamer toe beneden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Riley Winchester
    "O, oké." mompelt hij en trekt ook zijn jas aan. "Ik ben alvast buiten. Zie jullie daar." zegt hij en hij loopt naar buiten.
    "Totzo." grijns ik, ik merk wel dat het een beetje effect heeft. Kort erna zie ik Mia weer naar beneden komen en ik bekijk haar even.
    "Dat is weer heel iets anders dan net." merk ik op en wend snel mijn gezicht af. "Ga je mee?" vraag ik terwijl ik naar de deur kijk. "Solomon is al buiten, volgens mij had hij haast."


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Dat is weer heel iets anders dan net,' zei Riley opeens. Ik keek hem aan en zag nog net dat hij zijn blik afwende. Hij dacht toch niet dat ik altijd in zulke kleren liep als daarnet? 'Ga je mee?' vroeg hij en ik knikte. Al zag hij het toch niet. Ik liep verder de trap af. 'Solomon is al buiten, volgens mij had hij haast,' zei hij. Ik knikte. 'Had je trouwens andere kleren verwacht dan?' vroeg ik dan toch aan hem en liep alvast naar de deur toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Ik loop wat rondjes en steek mijn handen in mijn zakken.
    Even kijk ik naar de lucht, het begint al aardig donker te worden.
    Ik zucht eenmaal zacht en kijk naar de deur.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Riley Winchester
    "Had je trouwens andere kleren verwacht dan?" vraagt ze aan me en loopt alvast naar de deur. Ik loop met haar mee.
    "Nou..." begin ik. "Aangezien je wat extremere, maar wel leuke, kledingstijl van net wel eigenlijk." beken ik. Ik open de deur en hou hem open voor Mia.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Nou...' begon hij en hij was met mij meegelopen. Logisch. Ik draaide mijzelf om en keek hem nieuwsgierig aan. 'Aangezien je wat extremere, maar wel leuke, kledingstijl van net wel eigenlijk,' zei hij. Als ik het goed had, was dat een compliment, toch? Volgens mij wel, ik merkte dat ik lichtjes bloosde. Hij opende de deur en hield die voor mij open. 'Dank je,' zei ik zachtjes en ik liep naar buiten. Buiten zag ik Solomon staan. 'Hmm, wat zijn leuke plekjes om langs te lopen?' vroeg ik nieuwsgierig aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    Mia en Riley komen uiteindelijk naar buiten.
    "Hmm, wat zijn leuke plekjes om langs te lopen?" Vraagt Mia dan.
    Ik denk na. "Richting het park is wel leuk." Zeg ik dan.
    "Óf het centrum, alleen denk ik dat dat nu uitgestorven is." Mompel ik er achteraan. Riley's blik van daarnet heeft me even van de kaart gebracht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Riley Winchester
    "Dank je." zegt ze zachtjes en loopt naar buiten. Ik loop achter haar aan en sluit de deur door hem dicht te trekken. Al snel voeg ik me bij die twee.
    "Hmm, at zijn de leuke plekjes om langs te lopen?" vraagt Mia net aan Solomon.
    "Richting het park is wel leuk." zegt Solomon na nagedacht te hebben. "Óf het centrum, alleen denk ik dat dat nu uigestorven is." mompelt hij erachteraan.
    "Ik denk dat het park wel leuk is." opper ik met een glimlach. Ik hoop op nog een mogelijkheid om Solomon alleen te kunnen spreken.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Richting het park is wel leuk,' zei Solomon. Ik glimlachte en bleef Solomon nieuwsgierig aan kijken. 'Óf het centrum, alleen denk ik dat dat nu uitgestorven is,' mompelde hij er nog achteraan. Ik deed mijn hoofd een beetje schuin. 'Ik denk dat het park wel leuk is,' hoorde ik Riley vlak achter mij zeggen. Ik keek hem eventjes aan en zag dat hij glimlachte. 'Ik ben het wel met hem eens,' glimlachte ik.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 23:03 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Ik denk dat het park wel leuk is." hoor ik Riley zeggen. "Ik ben het wel met hem eens." glimlacht Mia.
    "Okee." Zeg ik dan. Ik wenk ze -met een onbedoeld gay-handje, wat per ongeluk ging-
    "Kom, het is deze kant op." Zeg ik dan. Ik kijk de twee even aan. Hopelijk zagen ze het niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Riley Winchester
    "Ik ben het wel met hem eens." glimlacht Mia.
    "Okee." zegt Solomon dan. Hij wenkt ons met een vreemd handgebaar wat nogal homo overkomt en ik kijk hem fronsend na. "Kom, het is deze kant op." zegt ik en kijkt ons aan. Ik frons nogsteeds maar volg hem in stilte. Ik zal er maar niets over zeggen, voor het geval het maar per-ongeluk ging. Wat ik eigenlijk aanneem. Ik vind homo's maar vreemd, in mijn tijd was het natuurlijk pure ketterij en gebeurde het zelden tot nooit.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Your make-up is terrible