• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Nee, alleen jij,' grinnikt hij zacht. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en slaat zijn arm om mijn schouders. 'Het komt wel goed toch?'
    Ik knik. 'Natuurlijk komt het goed,' zeg ik waarna ik op mijn lip. 'Hoe eh, gaan we het nu doen met jeweetwel?' vraag ik daarna zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Donovan

    'Nou, ik heb geen idee. Dat merken we vanzelf, toch?' zei Riley en ik knikte. Stiekem kon ik niet wachten. 'Tja, de meeste zijn wel aardig, maar hetzelfde?' zei Solomon. Gelijk keek ik hem aan. Ik was vergeten dat hij niet nieuw was en hij de rest al wel kent. 'Iedereen is natuurlijk anders hé,' zei hij er gauw achteren. Ik knikte weer eventjes. 'Dat is waar,' zei ik schouderophalend. 'Maar jij woont hier toch al langer? Hoe is de rest?' vroeg ik nieuwsgierig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ze knikt. "Natuurlijk komt het goed." zegt ze zacht en bijt op haar lip. "Hoe eh, gaan we het nu doen met jeweetwel?" vraagt ze daarna zacht.
    "Wat jij wilt lieverd." zeg ik zacht. "Ik zou het niet erg vinden om het te houden eigenlijk." Er verschijnt een kleine glimlach op mijn gezicht.

    Riley Winchester
    "Tja, de meeste zijn wel aardig, maar hetzelfde?" zegt Solomon. "Iedereen is natuurlijk anders hé." zegt hij er gauw achter aan.
    "Dat is waar." zegt Mia schouderophalend. "Maar jij woont hier toch al langer? Hoe is de rest?" vraagt ze nieuwsgierig en ik kijk ook naar hem.
    "Ja, hoe is de rest?" vraag ik met een glimlach.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Dat is waar." zegt Mia schouderophalend. "Maar jij woont hier toch al langer? Hoe is de rest?" vraagt ze nieuwsgierig. "Ja, hoe is de rest?" Vraagt Riley.
    Ze kijken me beide aan. Als ik kon blozen, had ik dat nu echt gedaan.
    "Eh... Nou, eh... Wel oké?" Zeg ik dan stotterend.
    "Aardig?" Twijfel ik.
    Kijk ergens anders heen, stel niet zoveel vragen...
    Ik kijk naar mijn handen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Wat jij wilt lieverd,' zegt hij zacht. 'Ik zou het niet erg vinden om het te houden eigenlijk,' zegt hij waarna er een kleine glimlach op zijn gezicht komt.
    'Maar net zei je nog dat jij je zelf er alsnog te jongen voor vindt,' zeg ik aarzelend. 'En ik wil niet dat mijn ouders en vrienden denken dat ik een of andere slet ben omdat ik zwanger ben van een jongen die ik nog geeneens twee week ken'. Ik krimp lichtjes in elkaar. Het klinkt echt heel sletterig...Daar komt Chèlle nog eens bij. Ik wil er niet eens aan denken wat ze gaat doen als ze er achterkomt dat ik zwanger ben van Luca.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mia Donovan

    'Ja, hoe is de rest?' vroeg Riley. Ik glimlachte en bleef Solomon nieuwsgierig aankijken. 'Eh... Nou, eh... Wel oké?' stotterde hij. 'Aardig?' Ik lachte eventjes. 'Je weet toch wel hoe ze zijn?' vroeg ik lachend. Ik zag dat hij naar zijn handen keek. Ik keek hem een beetje onderzoekend aan. 'Ze zijn helemaal niet aardig, of wel?' vroeg ik en ik pakte mijn glas om er een beetje van te nippen. 'Anders stotterde je niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    "Maar net zei je nog dat jij je zelf er alsnog te jongen voor vindt." zegt ze aarzelend. "En ik wil niet dat mijn ouders en vrienden denken dat ik een of andere slet ben omdat ik zwanger ben van een jongen die ik nog geeneens twee week ken." Ik voel hoe ze tegen me aan in elkaar krimpt.
    "Ik ben toch wel erg oud." zeg ik. "En je moet je maar iets minder aantrekken van wat anderen van je vinden. Het gaat erom wat wíj weten en wat wíj vinden, denk je niet?" glimlach ik lieflijk.

    Riley Winchester
    "Eh... Nou, eh... Wel oké?" stotterde Solomon als antwoord.
    "Aardig?" Mia lacht eventjes. "Je weet toch wel hoe ze zijn? vraagt ze. "Ze zijn helemaal niet aardig, of wel?" vraagt ze en nipt van haar drinken. "Anders stotterde je niet."
    Ik frons even. Misschien heeft Mia gelijk. Ik vraag me af wie er niet aardig is. "Misschien kan je het per persoon uitleggen?" vraag ik met een glimlach.


    Your make-up is terrible

    Solomon

    "Je weet toch wel hoe ze zijn? vraagt Mia. "Ze zijn helemaal niet aardig, of wel? Anders stotterde je niet."
    "Misschien kan je het per persoon uitleggen?" Vraagt Riley.
    "Zo veel?" Vraag ik dan met grote ogen aan Riley. "Ze zijn aardig hoor." Zeg ik dan. Ik voel me aangekeken, ik bijt even op mijn lip.
    "Echt." Zeg ik knikkend. Ik kijk weer naar mijn handen. "Ik eh... Ik hou niet zo van... Van dat gestaar." Zeg ik dan zacht.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mia Donovan

    'Misschien kan je het per persoon uitleggen?' vroeg Riley en ik knikte. Ik werd nieuwsgierig. Alleen Solomon leek het niet echt leuk te vinden. 'Zo veel?' vroeg hij en hij keek naar Riley. 'Ze zijn aardig hoor,' zei hij dan. Al geloofde ik hem niet echt. Hij beet op zijn lip. 'Echt,' zei hij knikkend en hij keek weer naar zijn handen. 'Ik eh... Ik hou niet zo van... Van dat gestaar,' zei hij zachtjes en ik moest weer eventjes lachen. 'Als ze niet aardig zijn is het jou schuld,' zei ik met een lachje. 'Mja, hebben jullie zin om iets te doen? Of wouden jullie nog meer weten van elkaar?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Ik ben toch wel erg oud. En je moet je maar iets minder aantrekken van wat anderen van je vinden. Het gaat erom wat wíj weten en wat wíj vinden, denk je niet?' glimlacht hij lief.
    Luca brengt me in de war over of het nou wel of niet wil. 'Ik weet niet meer,' zeg ik zacht. Ik weet dat hij gelijk heeft dat het er om gaat wat wij er van vinden maar ik wil alsnog niet dat mensen me een slet gaan vinden. 'En hoe zouden we het na vijf jaar moeten doen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Riley Winchester
    "Zo veel?" vraagt hij en hij kijkt naar mij. "Ze zijn aardig hoor." zegt hij dan, maar klinkt niet overtuigend. Hij bijt op zijn lip. "Echt. Ik eh... Ik hou niet zo van... Van dat gestaar." zegt hij zachtjes en Mia lacht. "Als ze niet aardig zijn is het jou schuld." zegt ze met een lachje. "Mja, hebben jullie zin om iets te doen? Of wouden jullie nog meer weten van elkaar?"
    Ik hou mijn blik op Solomon. "Nee, ik was alleen héél benieuwd naar onze medebewoners." zeg ik duidelijk, overtuigend en lichtelijk tegen hem. Daarna kijk ik op naar Mia en glimlach ik.

    Luca Jones
    "Ik weet niet meer." zeg ze zacht. "En hoe zouden we het na vijf jaar moeten doen?"
    "Eh..." zeg ik zacht. "Dat ligt eraan hoe jij het wilt. Ik kan een dodelijk ongeluk krijgen en afscheid nemen van jullie. Financieel kan ik je altijd blijven steunen. Als je wilt dat ik blijf, kan ik blijven. Het is helemaal aan jou."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Eh...' zegt hij zacht. 'Dat ligt eraan hoe jij het wilt. Ik kan een dodelijk ongeluk krijgen en afscheid nemen van jullie. Financieel kan ik je altijd blijven steunen. Als je wilt dat ik blijf, kan ik blijven. Het is helemaal aan jou'.
    'Ik wil niet dat het kindje dan moet opgroeien zonder vader,' zeg ik zacht. 'Maar ik wil ook niet dat je ziet dat ik ouder word en rimpels krijg'. Ik schud verward mijn hoofd. 'Ik weet het niet meer,' zucht ik weer. Eerst was ik nog zo zeker geweest dat ik het weg wil laten halen, maar nu...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik wil niet dat het kindje dan moet opgroeien zonder vader." zegt ze zacht. "Maar ik wil ook niet dat je ziet dat ik ouder word en rimpels krijg." Ze schud verward haar hoofd. "Ik weet het niet meer." zucht ze weer.
    "Rustig maar, denk er maar gewoon even over na. Je hebt voorlopig nog even de tijd, goed?" zeg ik vragend en druk nog eens een kus op haar voorhoofd.


    Your make-up is terrible

    Mia Donovan

    'Nee, ik was alleen héél benieuwd naar onze medebewoners,' zei Riley op een aparte manier. Ik keek hem eventjes aan en nam een paar slokjes van mijn drinken. Terwijl ik dat deed glimlachte hij naar mij. Ik glimlachte terug al zal hij dat wel niet gezien hebben door de glas die voor mijn mond zat. 'Ach, laat hem maar,' zei ik met een glimlachje. 'Solomon houd er blijkbaar niet van om over anderen te praten.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Solomon

    "Als ze niet aardig zijn is het jou schuld. Mja, hebben jullie zin om iets te doen? Of wouden jullie nog meer weten van elkaar?" Vraagt Mia.
    "Nee, ik was alleen héél benieuwd naar onze medebewoners." Zegt Riley.
    "Ach, laat hem maar. Solomon houd er blijkbaar niet van om over anderen te praten." Zegt Mia met een glimlachje.
    Ik kijk op. "Ik- Ik weet gewoon niet hoe ik moet uitleggen hoe iedereen is, en ik kan niet tegen zoveel aandacht, oké?" Zeg ik zacht.
    Ik frunnik wat aan mijn vest.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 21:51 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.