• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Vince

    Ik laat Chélle los, maar kon het niet laten om haar nog een keer aan te raken op haar schouder.
    Ik stap achteruit en spring op en neer.
    "I touched you!" Roep ik dan.
    Ik kijk naar Violet en dan weer naar Chélle.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Oh, hmmm. Op die manier]


    I can't define who I am.

    June
    Ik kijk Vince geïrriteerd aan.
    'Serieus, wat heb jij vanochtend gegeten?' mompel ik.
    Aan Chèlle's reactie te merken vind ze hem ook nogal irritant.

    Cassie
    Luca houdt me vast bij mijn middel en brengt me naar de bank waar hij me arm zachtjes beet pakt en naar mijn pols kijkt. 'Doet het heel veel pijn? Je moet echt wat voorzichtiger wezen'.
    Ik bijt op mijn lip en knik. 'Het doet best wel pijn ja,' zeg ik zacht. Ik hou mijn andere pols er naast en zie gelijk dat mijn rechterpols dikker is. Ik zucht zachtjes. 'Het kwam door de deken,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Violet
    Ik rol met mijn ogen als hij Chèlle opnieuw aanraakt. 'Vince, zullen we buiten gaan joggen? Je kan wel wat energie kwijt.'


    I can't define who I am.

    Luca Jones
    "Het doet best wel pijn ja." zegt ze zacht. Als ze haar andere pols ernaast houd zie ik dat het dikker is. "Het kwam door de deken." mompelt ze.
    "Ja, geef de deken maar weer de schuld." grinnik ik. "Kom, we moeten naar de dokter. Je zal weer bij me in de auto moeten." plaag ik haar, maar ik ben toch een beetje bezorgd.


    Your make-up is terrible

    Vince

    "Een broodje pitjes kaas." Zeg ik tegen June.
    "Ja leuk!" Rop ik naar Violet, ik wil naar haar toe springen maar de tafel zit ervoor, waardoor ik met mijn scheen tegen de tafel kom.
    "Au, godver, shit, kolere!" Roep ik en grijp naar mijn scheen.
    "Dat doet pijn, verdomme!" Roep ik daarna. "Maar goed gaan we dan?" Vraag ik en spring alweer op en neer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Ja, geef de deken maar weer de schuld,' grinnikt hij.
    'Het is zo! Als de deken nou niet zo,' ik zwijg even om een reden te verzinnen,' niet zo lang zou zijn was ik ook niet gestruikeld,'
    'Kom, we moeten naar de dokter. Je zal weer bij me in de auto moeten,' plaagt hij dan.
    'Als je nu maar wel niet zo hard rijd,' zeg ik terwijl ik voorzichtig overeind kom.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 23:24 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Als je nu maar wel niet zo hard rijd." zegt ze en komt overeind.
    "Laat die gemene dekens maar hier." Ik hou haar weer vast als we naar de deur lopen. "Straks val je onderweg weer." Ik ben in een behoorlijke pestbui nu.


    Your make-up is terrible

    Chèlle Ophelia McFadden

    Vol ongenoegen kijk ik naar de jongen, en dan naar June die het, zo te zien, even vervelend vind als ikzelf.
    "Serieus, de volgende keer dat je me aanraakt zonder mijn toestemming heb je een probleem." Polsen breken, hm. Sounds good.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Cassie
    'Laat die gemene dekens maar hier'. Terwijl we naar de deur lopen houdt hij me weer vast. 'Straks vaal je onderweg weer'.
    Ik bijt op mijn onderlip. 'Ik kan er ook niks aan doen dat ik struikel,' protesteer ik zacht. 'Ik ben gewoon onhandig'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik kan er ook niks aan doen dat ik struikel." protesteerd ze. "Ik ben gewoon onhandig."
    "Ja, heel erg. Daarom laten we hem ook hier." Ik hou de deur open en help haar langzaam de trap af.


    Your make-up is terrible

    Vince

    "Sorry Mam." Zeg ik tegen Chélle en zet een onschuldig gezicht op.
    "Ik zal het niet meer doen, oké. Ik wil niet dat U boos word, moeder." Zeg ik met een licht grijnsje.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 23:32 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Violet
    Ik weet dat rennen met een pijnlijk been niet zo'n goed idee is, maar ik denk dat ik niet zoveel tegen Vince ik kan brengen. 'Kom Vince, we gaan naar je kamer.' Ik pak zijn pols beet en trek hem richting de gang, terwijl ik achterom kijk en 'sorry' vorm met mijn lippen tegen de twee meiden.


    I can't define who I am.

    Cassie
    'Ja, heel erg. Daarom laten we hem ook hier'.
    Ik zucht even als Luca mij de trap af helpt, Niet dat ik het niet fijn vind, ik voel me nu gewoon een oud omaatje. Net als we onderaan de trap zijn komen er een voor mij onbekend meisje en jongen de hal in. Als ik een blik in de woonkamer heb geworpen en Chèlle en June zie zitten bijt ik even op mijn lip.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Chèlle Ophelia McFadden

    Kwaad en verdrietig tegelijk kijk ik hem na terwijl Violet hem wegsleept uit de woonkamer, de trappen op. Het komt wel goed Chèlle. Laat die rare gozer maar lullen.


    We'll still love each other, forever and always. <3