Alucard schreef:
In principe merk ik fouten nooit op. Dit komt omdat ik dan gewoon helemaal in de film zit en dan merk ik dat soort dingen gewoon nooit.
'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli
Zeg mensen, er zijn er hier echt die reageren als "het boeit mij niet en blablabla". Ik heb dit filmpje niet gepost om de makers van Harry Potter te bekritiseren (integendeel: ik ben een fan en heb veel respect voor de makers ervan), maar gewoon omdat het 'leuk' is om zo'n fouten te zien. Laat dat even duidelijk zijn. (:
If we had not a soul, music would have created it.
Neen, deze waren me nog niet opgevallen, haha. Maar in de derde film is er wel een scène waar opeens het getal '304' opeens heel snel verschijnt in de hoek van het scherm, en in The Half-Blood Prince tijdens de duelleer scène van Harry & Draco kan je een cameraman zien staan ^^
Happiness can be found, even in the darkest of times.
Ik heb die filmpjes van moviemistakes zo vaak gezien omdat ik het gewoon grappig vind dat wanneer je de films ziet, je niks merkt van die fouten. Maar ik ben gewoon een Potterhead ook.