Gisteren zag ik een programma op tv over Christenen in Amerika. De mensen voerden actie tegen het homohuwelijk met borden met de tekst God hates fags (God haat flikkers). Ik vind dat al redelijk onbeschoft, maar ze hebben natuurlijk wel vrijheid van meningsuiting.
Nu was er een man die dat programma presenteerde en die ging lang bij die actievoerders. Toen vertelde een meisje van 23 of zo, dat ze een tijdje geleden op een begrafenis van een Moslimse vrouw waren en dat ze daar actie gingen voeren. Ze verbrandden de Koran, omdat dat volgens haar een 'boek van de duivel’ was en ze zeiden dat die vrouw die was overleden door haar eigen schuld dood was gegaan omdat ze Moslima was en niet in de goede God geloofde. En vervolgens maakte ze wel een foto van een Moslim jongetje omdat hij er zo schattig uitzag.
Ik geloof zelf niet in God maar ik respecteer mensen die wel geloven. Maar dit vond ik echt ronduit belachelijk! Wat vinden jullie?
The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.