• Ik ben nu bijna flauwgevallen nadat ik dit hoorde. Oke, de meesten weten ondertussen al dat ik 11 ben, (Ik word over 6 dagen trouwens 12 ^^) Jullie kennen die al relaties hebben op hun 11/12de? Ik heb dus zo'n klas. Er zitten welgeteld 4 koppels in de klas 4 O_o. 3 koppels doen niks met elkaar, niet zoenen, geen handjes geven, sommigen zeggen zelfs een hele dag niets tegen elkaar. Dan is er een koppel dat bestaat uit een héél lief meisje, dat een goede vriendin van me is (J.) maar zich ook héél snel mee laat leiden door wat haar vrienden zeggen. De jongen, (N.) is iets volledig anders, hij is ook een jaar ouder(12), heeft een rijke familie, een huis met een zwembad en denkt dat hij alles mag. Nu heeft N. aan J. en een vriendin Q gevraagt of ze vandaag bij hem thuis wouden gaan zwemmen in zijn zwembad. Toen Q daarvan terugkwam, zei ze iets tegen me dat ik echt niet kan geloven. N. wilt tongen met J.! Ze kustten soms al is, maar tongen?? Dat is gewoon belachelijk? O_o? Zeker omdat we elkaar over 4 maanden sws waarschijnlijk nooit meer terug gaan zien omdat we allemaal naar het middelbaar gaan!

    Ik ga nu zeker heel wat (terechte) 'I dont want to live on this plnaet anymore'-reacties krijgen


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Dat valt nog wel mee? Zolang ze het daarbij houden vind ik het best hoor, op die leeftijd begint het uitproberen gewoon. Zolang ze niet verder gaan...


    Your make-up is terrible

    Want to lock children like that in a room with Barbie's and Disney movies...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Assassin schreef:
    Dat valt nog wel mee? Zolang ze het daarbij houden vind ik het best hoor, op die leeftijd begint het uitproberen gewoon. Zolang ze niet verder gaan...


    Tell me about it, stud.

    Assassin schreef:
    Dat valt nog wel mee? Zolang ze het daarbij houden vind ik het best hoor, op die leeftijd begint het uitproberen gewoon. Zolang ze niet verder gaan...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb op die leeftijd nooit echt een vriendje gehad (buiten 1 week handjes houden en knuffelen en toen was het gedaan, noem ik dus niet echt een vriendje hebben), maar het is niet dat ze aan het seksen zijn ofzo, dus zo'n probleem is het in mijn ogen niet.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:06 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Dat valt nog wel mee? Zolang ze het daarbij houden vind ik het best hoor, op die leeftijd begint het uitproberen gewoon. Zolang ze niet verder gaan...


    ^
    En dan bedoel ik dat het ~erger~ had kunnen zijn. 'k Vind het niet erg, maar ik vind het ook wel een beetje..... vroeg.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:07 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    I dont want to live on this planet anymore. Da's dan de eerste. :Y)
    & ik vind het trouwens neit meevallen. Nope.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:03 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Laat ze lekker :'D Wat is er mis mee als ze dat willen


    -

    Sorry, ik snap jullie niet. Kom op, tongen op je 11de?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Een 'vriendin' van me was zwanger op 'r twaalfde, so...


    i put the fun in funeral

    Beckett schreef:
    Sorry, ik snap jullie niet. Kom op, tongen op je 11de?
    Zo'n grote stap is het niet hoor. Als je op je 17 een relatie krijgt doe je het direct al ook al heb je ervoor nooit een vriendje gehad. Het is niet dat ze daar zwanger ofzo van wordt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ten schreef:
    Want to lock children like that in a room with Barbie's and Disney movies...


    This is the perfect answer.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Audacity schreef:
    Een 'vriendin' van me was zwanger op 'r twaalfde, so...


    What. The. F*ck. o.O
    I don't wanna live on this planet anymore...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zo'n big deal is zoenen nou ook weer niet hoor en wat heeft trouwens het feit dat hij rijk enzo is ermee te maken dat hij wilde zoenen? Ik heb ook gezoend toen ik net dertien was, scheelt ook maar een jaar in principe.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dit doet mij denken aan een meisje en een jongen(ca 11 jaar) die gingen 'zoenen' in publiek terwijl ik langs fietste. Alleen ze aten elkaar meer op D:


    Shoganai i ne~