• Ik ben nu bijna flauwgevallen nadat ik dit hoorde. Oke, de meesten weten ondertussen al dat ik 11 ben, (Ik word over 6 dagen trouwens 12 ^^) Jullie kennen die al relaties hebben op hun 11/12de? Ik heb dus zo'n klas. Er zitten welgeteld 4 koppels in de klas 4 O_o. 3 koppels doen niks met elkaar, niet zoenen, geen handjes geven, sommigen zeggen zelfs een hele dag niets tegen elkaar. Dan is er een koppel dat bestaat uit een héél lief meisje, dat een goede vriendin van me is (J.) maar zich ook héél snel mee laat leiden door wat haar vrienden zeggen. De jongen, (N.) is iets volledig anders, hij is ook een jaar ouder(12), heeft een rijke familie, een huis met een zwembad en denkt dat hij alles mag. Nu heeft N. aan J. en een vriendin Q gevraagt of ze vandaag bij hem thuis wouden gaan zwemmen in zijn zwembad. Toen Q daarvan terugkwam, zei ze iets tegen me dat ik echt niet kan geloven. N. wilt tongen met J.! Ze kustten soms al is, maar tongen?? Dat is gewoon belachelijk? O_o? Zeker omdat we elkaar over 4 maanden sws waarschijnlijk nooit meer terug gaan zien omdat we allemaal naar het middelbaar gaan!

    Ik ga nu zeker heel wat (terechte) 'I dont want to live on this plnaet anymore'-reacties krijgen


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Neelie schreef:
    (...)
    Wattuuh?
    Ik wil uitleg, mens! :Y)

    We waren gewoon aan het spelen, toen hij zei dat ik mijn mond open moest doen voor een onderzoek.
    Nou ja, het volgende moment zat hij met zijn tong in mijn mond. XD
    Ik heb meteen de vriendschap beëindigd. XD


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    We waren gewoon aan het spelen, toen hij zei dat ik mijn mond open moest doen voor een onderzoek.
    Nou ja, het volgende moment zat hij met zijn tong in mijn mond. XD
    Ik heb meteen de vriendschap beëindigd. XD

    Uh... Hah. ;P
    Zoiets heb ik nog nooit gehoord.
    Mhihi, ik zie het al voor me. Jij, een klein, schattig, meisje, mond open en dan dat jongentje...
    Oewh. Lijkt me best wel nog traumatisch op die leeftijd. (cat)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Barnabas schreef:
    (...)
    We waren gewoon aan het spelen, toen hij zei dat ik mijn mond open moest doen voor een onderzoek.
    Nou ja, het volgende moment zat hij met zijn tong in mijn mond. XD
    Ik heb meteen de vriendschap beëindigd. XD


    aah het klinkt heeel schattig ;$


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Laat ze doen, ze gaan toch gewoon wat prutsen, het is vast een les ofzo...
    Als ze geleerd hebben dat het te vroeg is om op te groeien, heb je nog steeds Lizz' reactie!


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Assassin schreef:
    Dat valt nog wel mee? Zolang ze het daarbij houden vind ik het best hoor, op die leeftijd begint het uitproberen gewoon. Zolang ze niet verder gaan...


    Bad decisions make good stories.

    Neelie schreef:
    (...)
    Uh... Hah. ;P
    Zoiets heb ik nog nooit gehoord.
    Mhihi, ik zie het al voor me. Jij, een klein, schattig, meisje, mond open en dan dat jongentje...
    Oewh. Lijkt me best wel nog traumatisch op die leeftijd. (cat)

    Was het ook! Hij was mijn beste vriend en daarna was de vriendschap over omdat ik het zo vies vond wat hij deed. :')
    Arme ik...


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Tja, 11 jaar is wel jong, maar als zij daar gelukkig van worden.. Ik wens ze veel plezier met de speekseluitwisseling ^^


    26 - 02 - '16

    Ten schreef:
    Want to lock children like that in a room with Barbie's and Disney movies...


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Mijn eerste "kus" was rond mijn 11e en mijn eerste echte zoen toen ik net 13 was. Relaties op die leeftijd stellen nog niks voor, maar een beetje experimenteren kan best.


    ars moriendi

    Ik ben op mijn 12e ook ontgroend hoor (cat)

    Ten schreef:
    Want to lock children like that in a room with Barbie's and Disney movies...


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Als hij met haar wil tongzoenen en zij wil het ook snap ik het probleem niet echt. Je vriendin J is 11 maar ze is oud genoeg om te tongzoenen als ze dat wil.

    En ik vind het verbazingwekkend dat sommige mensen op die leeftijd zich daar al mee bezig houden maar goed.


    Physics is awesome

    Ik vind elf jaar opzich wel vroeg, maarja, wie ben ik? :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Toen ik die leeftijd had was ik nieuwsgierig, en probeerde ik dingen uit. Precies hetzelfde wat zij doen. Ik was 13 toen ik met mijn vriend kreeg, die morgen 19 wordt. Ik ben inmiddels 15..
    - Ik ben heel vrij in dat soort dingen opgevoed, heb ook al seks gehad op m'n 14e.. Tja. Ga bijna 2 jaar met hem. Dat moet wel iets betekenen toch. =)


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    iel
    11 jarigen die zoenen LAL.
    :L


    I live for the applause, you will die for it.