• Ik ben nu bijna flauwgevallen nadat ik dit hoorde. Oke, de meesten weten ondertussen al dat ik 11 ben, (Ik word over 6 dagen trouwens 12 ^^) Jullie kennen die al relaties hebben op hun 11/12de? Ik heb dus zo'n klas. Er zitten welgeteld 4 koppels in de klas 4 O_o. 3 koppels doen niks met elkaar, niet zoenen, geen handjes geven, sommigen zeggen zelfs een hele dag niets tegen elkaar. Dan is er een koppel dat bestaat uit een héél lief meisje, dat een goede vriendin van me is (J.) maar zich ook héél snel mee laat leiden door wat haar vrienden zeggen. De jongen, (N.) is iets volledig anders, hij is ook een jaar ouder(12), heeft een rijke familie, een huis met een zwembad en denkt dat hij alles mag. Nu heeft N. aan J. en een vriendin Q gevraagt of ze vandaag bij hem thuis wouden gaan zwemmen in zijn zwembad. Toen Q daarvan terugkwam, zei ze iets tegen me dat ik echt niet kan geloven. N. wilt tongen met J.! Ze kustten soms al is, maar tongen?? Dat is gewoon belachelijk? O_o? Zeker omdat we elkaar over 4 maanden sws waarschijnlijk nooit meer terug gaan zien omdat we allemaal naar het middelbaar gaan!

    Ik ga nu zeker heel wat (terechte) 'I dont want to live on this plnaet anymore'-reacties krijgen


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    ik ken een ergere geval: iemand die sinds z`n tiende ontmaagd is. Wel door haar eigen vriendje. Die was trouwens een halfjaartje ouder.


    -

    I laughed SO hard at this.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Valentino schreef:
    I laughed SO hard at this.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik vind het eerlijk gezegd niet echt raar als een kind van elf zoiets doet. Het is ongeveer de leeftijd waarop de meeste gaan puberen, dus dat je dan iets wil uitproberen is in mijn ogen geen schande.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    tongen is niet heel erg, ik ken mensen van 12 die al veel verder gaan dan sommige mensen van 14 (ik ben 14), dan gaat het voor mij echt te ver, maar tongen ga je toch een keer doen

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 9:52 ]


    even a white rose has a black shadowx

    MALIKISMINE schreef:
    I dont want to live on this planet anymore. Da's dan de eerste. :Y)
    & ik vind het trouwens neit meevallen. Nope.

    What happened to the society?
    Kinderen van 11 of 12 horen nog buiten te spelen, kinderfilms te kijken en met de barbies te spelen. Nu hebben ze allemaal een BlackBerry/iPhone, gaan ze tongen en hebben ze seks.
    ..Waar gaat het heen? :c


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    What happened to the society?
    Kinderen van 11 of 12 horen nog buiten te spelen, kinderfilms te kijken en met de barbies te spelen. Nu hebben ze allemaal een BlackBerry/iPhone, gaan ze tongen en hebben ze seks.
    ..Waar gaat het heen? :c
    opzich vind ik wel dat ze die telefoons mogen hebben. Vaak kopen hun moeders dat voor hun (Net zoals de mijne toen ik 8 was kreeg ik al een, Maar nog 1 dag dan was ik 9) Dus ik vind het opzich meevallen.

    BrainWashing schreef:
    (...)opzich vind ik wel dat ze die telefoons mogen hebben. Vaak kopen hun moeders dat voor hun (Net zoals de mijne toen ik 8 was kreeg ik al een, Maar nog 1 dag dan was ik 9) Dus ik vind het opzich meevallen.

    Ik kreeg mijn eerste telefoon in groep acht :').
    Nee, maar wat ik probeerde te zeggen is dat vroeger het niet uitmaakte hoe je er nou uitzag met of zonder makeup, dat je wel of geen merkkleding droeg en of je nou wel of geen maagd was. Op je elfde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    That's sick! Ik durfde toen ik twaalf was net een kusje te geven en ben toen ik bijna vijftien was ontgroend. Maar ja, mijn broertje daar in tegen die is net 14 en heeft al 40 vriendinnetjes gehad of zo ahaha. De jeugd verandert tegenwoordig.


    live the life you love

    Aragog schreef:
    (...)
    Ik kreeg mijn eerste telefoon in groep acht :').
    Nee, maar wat ik probeerde te zeggen is dat vroeger het niet uitmaakte hoe je er nou uitzag met of zonder makeup, dat je wel of geen merkkleding droeg en of je nou wel of geen maagd was. Op je elfde.

    This.
    Toen ik elf was zag ik eruit als een tomboy :'D Niet dat dat veel veranderd is.
    En ik had een oldskool grijs witte Nokia van m'n opa die ik haast nooit gebruikte. En een diskman!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 10:10 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Dat tongen zal dan wat meer lijken op elkaar leegzuigen volgens mij. (cat)


    Owl you need is love.

    SmileLullaby schreef:
    ik ken een ergere geval: iemand die sinds z`n tiende ontmaagd is. Wel door haar eigen vriendje. Die was trouwens een halfjaartje ouder.
    Wat?:S


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aragog schreef:
    What happened to the society?
    Kinderen van 11 of 12 horen nog buiten te spelen, kinderfilms te kijken en met de barbies te spelen. Nu hebben ze allemaal een BlackBerry/iPhone, gaan ze tongen en hebben ze seks.
    ..Waar gaat het heen? :c

    Kinderen van 11/12 gaan naar de middelbare school. Dan willen ze echt niet meer met barbie's spelen of kinderfilms te kijken. Die telefoons krijgen ze van hun ouders vast omdat ze naar de middelbare gaan. Daarom kreeg ik er ook 1. Niet gelijk zo praten over 11/12 jarigen alsof ze nog 6 zijn. :')


    -

    SmileLullaby schreef:
    ik ken een ergere geval: iemand die sinds z`n tiende ontmaagd is. Wel door haar eigen vriendje. Die was trouwens een halfjaartje ouder.


    Sorry?! Op haar tiende ontmaagd?! Dafackkkkkkk. 'T wordt steeds erger dit. Ach ja..


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.