• Vandaag had ik voor de eerste keer een kans om met mijn crush te praten. Ik had het hele jaar geen woord met hem gewisseld omdat ik gewoon te verlegen was en bang was om af te gaan of zo.
    Dus zag ik hem en sprak mezelf moed in en liep naar hem toe. Eerst zei ik gewoon gedag en zei dat ik hem op straat gezien had enzovoort. Hij reageerde beleefd en vroeg me mijn naam en hoe het ging, jeweetwel. Hij was echt ontzettend aardig en glimlachte veel en we zaten een beetje te praten.
    En opeens, uit het niets, komt zijn zus en beveelt me om weg te gaan. Ik echt verbaasd, en eigenlijk ook van streek. Opeens ging ze tussen ons staan en bleef me vertellen dat ik weg moest gaan. Dan duwde ze me weg.
    Al haar vriendinnen begonnen te lachen en daar stond ik dan.
    Nu ben ik echt verdrietig, want ik had alleen zin in een gesprek en als hij had gewild dat ik wegging had hij het gezegd ook. En hij deed normaal tegen me en ook wel aardig dus ik had niet het gevoel dat hij me niet mocht of zo. En nu doet die zus opeens weer aardig tegen me en vind ze het raar dat ik haar negeer.
    Sorry, dit moest ik gewoon eruit krijgen.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Mercurial schreef:
    Ik vind het heel knap van je dat je eindelijk de moed had gevonden om met je crush te praten en je mag best trots zijn op het feit dat jullie gesprek lekker verliep. Wat zijn zus deed, is iets wat je gewoonweg moet negeren en wat je jezelf vooral niet aan moet trekken. Zij heeft niet jou maar zichzelf voorschut gezet.
    Ik hoop voor je dat je je crush snel weer spreekt en dat zijn zus niet nog eens zoiets flikt.


    Dankjewel. Echt waar, ik waardeer jullie reacties echt enorm.
    Ik heb gewoon het gevoel dat hij niet meer zal praten met mij. En nu durf ik al sowieso niet meer. Ik kan echt niet tegen vernedering en dan overkomt me dit nog.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 17:45 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Zeg hallo! Je gaat je niet op de kop laten zitten door zo'n stom kind hoor! Je gaat de volgende keer gewoon naar hem toe en dan praat je met hem. Als dat stomme mens weer komt, moet je gewoon zeggen dat ze de boom in kan. Ik snap sowieso niet dat ze zo doet. Is er een bepaalde reden voor? Hebben jullie ruzie?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    The fuck is die zus haar probleem?
    Waarom bemoeit ze zich met haar broer zijn gesprek? Als die jongen het niet gewild had, had hij je wel afgewimpeld. Dat deed hij niet, dus die zus is gewoon een kreng door jou zo voor lul te zetten.
    Niets van aantrekken!


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Omg, ik zou haar zo hard geslagen hebben hè. Wat een bitch.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    Omg, ik zou haar zo hard geslagen hebben hè. Wat een bitch.


    Ja maar het is zijn zus dus ik denk dat hij je nog echt aardig vind.

    Ik dacht eerst dat het jouw zus was maar aangezien het zijn zus is, vraag ik me echt af waar ze zich mee bemoeit. Kan je niet aan haar vragen waarom ze in vredesnaam zo deed? En als je weer de moed vind om met je crush te praten en ze doet weer zoiets, kun je vragen waarom je weg moet aangezien je midden in een gesprek bent. Maar ze is echt raar en dat word misschien je schoonzus (niet om je bang te maken)


    Physics is awesome

    Ze wil niet dat haar broertje groot word met meisjes. *wbw*


    Pretty is just a pretty word.

    Uneventful schreef:
    Omg, ik zou haar zo hard geslagen hebben hè. Wat een bitch.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Barnabas schreef:
    Zeg hallo! Je gaat je niet op de kop laten zitten door zo'n stom kind hoor! Je gaat de volgende keer gewoon naar hem toe en dan praat je met hem. Als dat stomme mens weer komt, moet je gewoon zeggen dat ze de boom in kan. Ik snap sowieso niet dat ze zo doet. Is er een bepaalde reden voor? Hebben jullie ruzie?


    Je hebt gelijk. De volgende keer zal ik nog een keer proberen.
    Ik zou het echt niet weten, joh. Ik begrijp haar gedrag echt niet. Terwijl ik altijd aardig doe tegen haar. Ze was zelfs een vriendin van me. Ik heb nooit ruzie gehad met haar, echt niet.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Eyes schreef:
    (...)

    Ja maar het is zijn zus dus ik denk dat hij je nog echt aardig vind.

    Ik dacht eerst dat het jouw zus was maar aangezien het zijn zus is, vraag ik me echt af waar ze zich mee bemoeit. Kan je niet aan haar vragen waarom ze in vredesnaam zo deed? En als je weer de moed vind om met je crush te praten en ze doet weer zoiets, kun je vragen waarom je weg moet aangezien je midden in een gesprek bent. Maar ze is echt raar en dat word misschien je schoonzus (niet om je bang te maken)


    Neh, het is zijn zus. Mijn zus is wel raar, maar zo raar niet.
    Heb ook geprobeerd en ze ontwijkt het onderwerp.
    Zij als schoonzus? I'd run, definitely.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hereafter schreef:
    (...)

    Neh, het is zijn zus. Mijn zus is wel raar, maar zo raar niet.
    Heb ook geprobeerd en ze ontwijkt het onderwerp.
    Zij als schoonzus? I'd run, definitely.


    Misschien kun je aan je crush vragen of hij weet waarom zijn zus zo deed? Mooi excuus om nog een keer met hem te praten. Maar als je gaat rennen omdat zijn waarschijnlijk je schoonzus gaat worden, dan worden de familiegelegenheden niet echt gezellig of wel?


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Misschien kun je aan je crush vragen of hij weet waarom zijn zus zo deed? Mooi excuus om nog een keer met hem te praten. Maar als je gaat rennen omdat zijn waarschijnlijk je schoonzus gaat worden, dan worden de familiegelegenheden niet echt gezellig of wel?


    Ik verzin wel iets, xd. Het lijkt me anders niet prettig.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Neenie schreef:
    Wat een vreemde zus?


    -

    Zerefu schreef:
    Facking schijtwijf, meppen die hap.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik snap die zus niet en die jongen niet dat hij er niets van zegt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Zerefu schreef:
    Facking schijtwijf, meppen die hap.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife