• iedereen verwacht zoveel van jou
    er word verwacht van je dat je gaat verder studeren en dat je na je studies een degelijke job zoekt.
    Er word verwacht van je dat je een goede jongen zoekt, waar je dan mee gaat samen wonen.
    Er word verwacht van je dat je trouwt nadien en kindjes krijgt.
    Het lijkt alsof mijn hele leven al is bepaald en ik maar moet meelopen met de groep zoals iedereen doet.
    Niemand die van het pad durft af te wijken , die een risico durft te nemen.
    Ik voel me gevangen in mijn eigen huis , in mijn eigen omgeving, door de mensen rondom mij.
    Ik zou willen vluchten, maar iedereen houd me tegen en probeert me te sussen.
    Deze maatschappij doet me walgen.

    Onze maatschapij heeft ons onzeker gemaakt en bang om ons zelf te zijn.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 19:59 ]


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Yeah, me too.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    In a society that has destroyed all adventure, the only adventure left is to destroy that society.


    The odds are néver in our favor.

    Ik ben het met je eens. Maar zo is ongeveer altijd de maatschappij geweest en er zijn altijd uitzonderingen geweest.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Ik ben het met je eens. Maar zo is ongeveer altijd de maatschappij geweest en er zijn altijd uitzonderingen geweest.


    Ja,maar ik vind het zo spijtig dat zo weinig mensen er bij stil staan, ik hoor van zo veel mensen hoeveel mooie dromen ze wel niet hebben, maar ze gewoon laten varen, omdat het in hun ogen 'onmogelijk ' is , en naar mijn idee, zijn die helemaal niet onmogelijk , je moet gewoon de sprong wagen.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.


    “If people let the government decide what foods they eat and what medicines they take, their bodies will soon be in as a sorry state as the souls who live under tyranny.”
    Thomas Jefferson



    Een aansluitende quote om over door te denken van de 3de president van de VSA.

    [ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:09 ]


    If we had not a soul, music would have created it.

    Brooklyn schreef:
    (...)

    Ja,maar ik vind het zo spijtig dat zo weinig mensen er bij stil staan, ik hoor van zo veel mensen hoeveel mooie dromen ze wel niet hebben, maar ze gewoon laten varen, omdat het in hun ogen 'onmogelijk ' is , en naar mijn idee, zijn die helemaal niet onmogelijk , je moet gewoon de sprong wagen.


    Maar de enige die iemand echt tegen kan houden zijn zij zelf en mensen moeten hun dromen na jagen, dat zeggen meerdere mensen. Ik wil ook mijn dromen na jagen ook al zeggen mensen dat Geschiedenis saai is en dat geschiedenis lerares niet echt iets is wat een leuke baan is. Dat zeiden ze op mijn vorige school tegen me, mijn klasgenoten. Maar ik hou van geschiedenis en ik zal nooit mijn dromen opgeven.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Maar de enige die iemand echt tegen kan houden zijn zij zelf en mensen moeten hun dromen na jagen, dat zeggen meerdere mensen. Ik wil ook mijn dromen na jagen ook al zeggen mensen dat Geschiedenis saai is en dat geschiedenis lerares niet echt iets is wat een leuke baan is. Dat zeiden ze op mijn vorige school tegen me, mijn klasgenoten. Maar ik hou van geschiedenis en ik zal nooit mijn dromen opgeven.


    Dan moet je dat zeker en vast doen ! ik heb ook vele dromen , alleen heb ik niet de mensen in mijn omgeving die me daar bepaald in steunen , vooral uit bezorgdheid.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    I totally agree.


    Life is all about having a good time.