• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]

Your make-up is terrible

Cassie
    Luca zet me voorzichtig neer. Ik tril lichtjes op mijn benen dus ik hou Luca nog even vast. Nu nog onze kleren zien te vinden.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    Ik voel hoe ze trilt in mijn handen en sla mijn armen om haar middel heen. Ik druk een klein kusje op haar voorhoofd en glimlach dan. "Zo, dat was weer eens iets heel anders." merk ik op.

Your make-up is terrible

|| Violet Chanel Hadley ||
    "En waarom ben jij een uitzondering?" vraag ik terwijl ik glimlach, "Maar, nee. Ik denk dat ik dat nog wel haal," zeg ik terwijl ik een losse pluk haar achter mijn oren stop. "Thanks for asking." Het is helemaal niet mijn bedoeling om bot over te komen, maar ik had het vermoeden dat alles wat mijn mond kwam nogal bitchy klonk. Ander onderwerp.. "Wonen jullie hier al lang?"

I can't define who I am.

Cassie
    'Nogal ja,' zeg ik. Het is maar goed dat hij zijn armen rond mijn middel heeft geslagen want ik heb het idee dat ik elk moment op kan vallen. 'Eh, ik denk dat ik iets moet eten,' mompel ik.

June
    Ik haal mijn schouders op. 'Dat de meeste meisjes zwak zijn wil nog niet zeggen dat álle meisjes zwak zijn,' zeg ik simpel. 'En ik woon hier nu,' ik werp een blik op de klok, '20 minuutjes denk ik,'

Luca Jones
    "Dat klinkt als een prima idee." glimlach ik. Ik schuifel terwijl ik haar nog vasthoud naar de muur en druk op het lichtknopje, waardoor er een kaal peertje aan het plafond oplicht. "Dat is wel handig."

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik trek mijn wenkbrauwen op en laat hem weer los. 'Had je niet kunnen zeggen dat er een lichtknopje is?' vraag ik terwijl ik mijn kleren weer aantrek.

Luca Jones
    "Nee, dan was het niet zo leuk." zeg ik grinnikend. Ik pak mijn kleren en trek ze weer aan, op mijn shirt na die ik in mijn hand hou.

Your make-up is terrible

Cassie
    Ik rol met mijn ogen en zucht even. 'Okee, daar heb je misschien gelijk in,' geef ik toe. Ik loop naar de deur toe en doe die alvast open. 'Zullen we maar weer naar boven gaan?'

Vince

Ik volgde half het gesprekje.
    "Ik denk ik iets langer als June." Zeg ik en lach.
    "Half uur of zo?" Zeg ik en kijk rond.
    "Ik ga mijn spullen denk ik uitpakken, als ik weet waar ik het neer moet leggen. Maar ik vind het wel." Ratel ik.
    "Doei!" Zeg ik en ren de woonkamer uit naar boven en ik ga mijn kamer in. Daar begin ik mijn koffer uit te pakken.

[Btw, ga maar even niet naar Vince, want ik ga naar de stad met me ma ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

|| Violet Chanel Hadley ||
    "Oh zo. Dan ben ik toch niet zo onervaren als ik dacht. Maar goed, ik ga denk ik ook even naar mijn kamer," zeg ik nadat ik Vince gedag heb gezegd.

[Mag ik kamer nummer 10?]

I can't define who I am.

[Ik ben ook ongeveer weg tot zessen]

I can't define who I am.

Luca Jones
    "Ja, dat lijkt me een goed idee." zeg ik en ik pak haar hand vast om haar mee te nemen naar de begane grond. Daar aangekomen zie ik dat er iemand staat, iemand die ik hier nog niet gezien heb.

Your make-up is terrible

Cassie
    We lopen naar de begane grond waar een groepje mensen in de hal staan. Ik wil ze nog begroetten maar twee van de mensen lopen al naar boven.

June
    Violet en Vince zijn naar boven vertrokken om hun koffers uit te pakken. Ik draai me om als ik geluid achter me hoor en zie iemand staan die ik al een behoorlijke tijd niet meer heb gezien. 'Luca Jones,' grinnik ik. 'Wat doe jij nou weer hier?' vraag ik aan hem waarna ik naar het meisje naast hem kijk. Ze staan hand in hand. Ik schud lichtjes mijn hoofd. Een mensenmeisje nog wel. Dan tover ik een glimlach op mijn gezicht. 'Ik ben June,' glimlach ik naar het meisje. 'Cassie,' mompelt ze.

Luca Jones
    Ik kijk haar even verbaasd aan en grijns dan. "June! Wat een verassing zeg ik tegenh haar. "Nou, waarschijnlijk hetzelfde als jij hier doet, denk ik?" zeg ik en ik haal even mijn schouders op. Ik knijp zacht in Cassies hand.

Your make-up is terrible

June
    Luca kijkt even verbaasd maar begint dan te grijnzen. 'June! Wat een verassing. Nou, waarschijnlijk hetzelfde als jij hier doet, denk ik?' zegt hij schouderophalend. 'En wat kom hier doen dan volgens jou?' grijns ik.

Cassie
    Luca kent haar dus. Serieus, hoeveel mensen kent hij wel niet? En waarom moeten die nou allemaal persé hier komen.
    Hij knijpt zacht in mijn hand en ik leun met mijn hoofd tegen zijn schouder.