• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]


    Your make-up is terrible

    || Violet ||
    Ik ben nog maar net binnen of er wordt aangebeld. Geïrriteerd doe ik de deur open en zie een jongen van mijn leeftijd staan. 'Hai,' glimlach ik vluchtig, en verdwijn naar boven. Mijn voeten zijn moe dus ik ga op bed liggen.


    I can't define who I am.

    Luca Jones

    Ze knikt en doet de voordeur open om naar buiten te lopen. Ik loop achter haar aan en ze sluit de deur achter, waarna we aan onze wandeling beginnen.
    "Hoe zit het met jou en dan meisje?" vraagt ze.
    "Dat is een beetje ingewikkeld." glimlach ik. "Nieuwsgierig?" Ik steek mijn handen in mijn jaszakken.


    Your make-up is terrible

    [Hoi, ik ben er, maar nogal afwezig denk ik. Want het gaat barslecht met mijn oma, haar toestand is kritiek en ik voel me down, nog erger dan gister D:]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:11 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AlienPrinces schreef:
    [Hoi, ik ben er, maar nogal afwezig denk ik. Want het gaat barslecht met mijn oma, haar toestand is kritiek en ik voel me down, nog erger dan gister D:]


    [Aww, succes ermee. :-(]


    I can't define who I am.

    [Dankje. Wil iemand in iedergeval Vince meeten??? Ik wil even ergens anders aan denken.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Violet wil dat vast wel. Nou ja, meeten voor de tweede keer mwahah. Ik stuur haar wel ff naar beneden]

    || Violet Chanel Hadley ||
    Op mijn kamer blijven blijkt het saaiste wat er is. Mijn voeten zijn allang bekomen van alle 'inspanning' en ik heb zin om tv te kijken. Laat die nou nét niet op mijn kamer staan.
    Aan de ene kant heb ik ook geen zin om naar beneden te gaan. Ookal woonden die twee van net hier nog niet zo lang, ik was ineens bang dat de anderen elkaar allemaal en kenden en goed met elkaar konden opschieten. Vreemd, normaal was ik nooit zo onzeker. Eerder zelfverzekerd, soms misschien een beetje arrogant of ook wel lastig.
    Ik schud mijn hoofd en besluit toch naar beneden te gaan. Ik laat mijn persoonlijkheid niet veranderen door verandering van woonplaats. Trouwens, ik blijf hier nog wel even wonen. Ik kan me niet eeuwig schuilhouden.
    Opnieuw fatsoeneer ik mezelf en daal de trap af. Eenmaal in de woonkamer aangekomen zie ik niemand. Zucht, ik had me drukgemaakt om niks. Na een beetje geklier weet ik toch de tv aan te krijgen en scharrel ik wat lekkers bij elkaar in de keuken. Er is net een film op tv bezig, dus ik ga er lekker voor zitten met een bak chips.

    || Vintain O'Connor ||
    Fronsend kijk ik het meisje na dat gelijk naar boven schiet nadat ze me kort begroet heeft. Ik heb niet eens de tijd om iets terug te zeggen. Schouderophalend haal ik een verfrommeld papiertje uit mijn zak, waar mijn kamernummer opstaat. 16. [als dat kan?] Zoekend ga ik een verdieping omhoog en laat mijn blik door de gang dwalen. Bevestigend knik ik als ik mijn kamernummer zie. Ik open de deur met een sleutel die ik eerder heb gekregen en laat mijn koffer op bed ploffen.


    I can't define who I am.

    Vince

    Ik heb alles zo gezet zoals ik wilde en kijk naar het resultaat.
    Goed genoeg.
    Ik loop springend de trap af en kom in de woonkamer. Daar zit het meisje van eerder, Violet of zo.
    "Hooi, princes!" Roep ik lachend en kijk naar de tv, hmm geen thriller, horror of wat anders. Saai dus.
    "Oe Chippies!" Zeg ik en graai in de bak en stop een paar, heleboel, Chippies in mijn mond.
    "Lwekkel!" Roep ik waardoor allerlei kruimels rondvliegen. "Solly." Zeg ik waardoor er juist nog meer uit mijn mond vliegen.
    Ik ga naast Violet op de bank zitten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    || Violet Chanel Hadley ||
    Ik barst in lachen uit door deze spontane verschijning. 'Natuurlijk mag je wat chips,' zeg ik plagend. Ik heb zo'n vermoeden dat hij deze film niet zo leuk vindt (tenzij hij een jongen is die van 'How to lose a guy in 10 days leuk vindt). 'Ander kanaal dan maar?' vraag ik grijnzend.


    I can't define who I am.

    [Dat is echt een leuke film trouwens, mwahaha]


    I can't define who I am.

    Vince

    Ik kijk Violet aan.
    "Ander kanaal? Ben je helemaal betoetelt, ik hou van deze film." Zeg ik met een fake glimlach en ik schud mijn hoofd terwijl ik haar aan blijf kijken.
    "Graag." Zeg ik dan en graai nog wat chippies uit de bak en prop ze in mijn mond.
    "Oké, dorst!" Zeg ik en spring overeind, ren naar de keuken, kijk in de koelkast en vul twee glazen met Coca-cola. Dan ren ik weer terug en zet ze op tafel.
    "O, ze zijn beide voor mij." Zeg ik dan en drink een glas helemaal leeg.
    Het andere glas laat ik nog even staan.
    "Hmm, ik heb honger." Zeg ik en sta weer op waarna ik weer naar de keuken ren. Ik kijk in de kasjes en vind een zak caramel popcorn.
    Ik ren ermee terug en scheur de zak open waardoor en vanalles over me heen valt. "Oeps." Zeg ik lachend e begin alles van em af te plukken terwijl ik het in mijn mond prop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    || Violet ||
    Zijn vrolijkheid is aanstekelijk. Voordat ik antwoord kan geven is hij al zo'n twee keer naar de keuken gerend. 'Lekker,' zeg lachend, en pluk ook wat popcorn van hem af. 'Van die cola blijf je wel af hé? Die is voor mij... drinkzak.'
    Ik pak de afstandbediening zap tot ik een horrorfilm vind. 'Interesseert dit je wel?'


    I can't define who I am.

    June
    'Dat is een beetje ingewikkeld. Nieuwsgierig?' glimlacht hij.
    Ik lach even. 'Je kent me toch, ik ben altijd nieuwsgierig,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    "Hé wat? Neen die Cola is van mij!" Roep ik en kijk naar het scherm die op een horrorfilm schiet. "Interesseert dit je wel?"
    Ik knik wild. "Aha aha!" Roep ik en stuiter op en neer waardoor er weer popcorn uit de zak vliegt.
    "Popcorn fight!" Roep ik lachend en gooi er eentje naar Violet.
    Snel stop ik er nog een paar in mijn mond en lach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Wat heb ik hier allemaal al gemist? O_O Ben te lui in lezen..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [idk xd nfi]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 22:53 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.