• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.

Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24

De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

Rollentopic.

[ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]

Your make-up is terrible

Vince

June begint weer te glimlachen
    "Thriller en Horror is leuk dus daar is niks mis mee."
    Ze haalt haar hand even door haar haren.
    "Jij bent hier ook nog maar net of zit je hier al langer?"
    Ik kijk haar aan. "Ik gok net een kleine tien minuten." Zeg ik dan.
    "Hoe zou het hier 'S nachts zijn, nog donkerder? O, en misschien zijn er wel weirde geluiden hoorbaar en dan moeten wij het opzoeken en dan blijkt het een vampier te zijn die er op uit gaat om mensenbloed te drinken."
    Zeg ik met glimmende ogen. Ik fantaseer erop los.
    "Of of of er is een Alien met een gave die de mensheid wil overheersen!" Roep ik uit en spring op en neer.

Ich liebe dich 27.12.23

[En toen viel er een stilte xd]

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Zijn handen glijden naar mijn broek waar hij de knoop van los maakt en die, naar mijn idee, te langzaam naar beneden trekt. Ik schop de broek uit en sta nu alleen nog maar in mijn string en BH. Mijn handen glijden plagerig langs zijn broekrand.

June
    'Ik gok net een kleine tien minuten.' zegt Vince.
    'Hoe zou het hier 's nachts zijn, nog donkerder? O, en misschien zijn er wel weirde geluiden hoorbaar en dan moeten wij het opzoeken en dan blijkt het een vampier te zijn die er op uit gaat om mensenbloed te drinken. Of of of er is een Alien met een gave die de mensheid wil overheersen!' ratelt hij en hij springt op en neer als een klein kind dat in een snoepwinkel staat.
    Ik grinnik even. 'Je weet toch dat vampiers niet bestaan he,' zeg ik. Yeah, ik weet dat ik lieg maar het is nou niet echt de bedoeling dat mensen van ons bestaan afweten.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luca Jones
    "Alsjeblieft." vraag ik smekend als ze haar handen langs mijn broekrand laat gaan.

Your make-up is terrible

Vince

"Je weet toch dat vampiers niet bestaan he." Zegt June.
    Ik knik.
    "Echt wel! Ze bestaan! Ik kan het bewijzen." Zeg ik en kijk haar aan.
    "Toen ik eens klein was lag ik in bed en toen schrok ik, toen keek ik naar buiten en zag ik iemand en ineens was hij weg, en toen vloog er een vleermuis voorbij!" Vertel ik. "Nou eigenlijk was het een vleerhond, maar het komt op hetzelfde neer." Ik spring op de bank.
    "Vampiers zijn echt, vampiers zijn echt!" Roep ik uit en spring op en neer.

[Geen idee waarom, maar ik wilde een hyperactief persoontje. xd]

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Ik grinnik even en maak dan zijn broek los en trek die naar beneden. Als die uit is druk ik mijn onderlichaam ook tegen zijn onderlichaam.

June
    'Echt wel! Ze bestaan! Ik kan het bewijzen. "Toen ik eens klein was lag ik in bed en toen schrok ik, toen keek ik naar buiten en zag ik iemand en ineens was hij weg, en toen vloog er een vleermuis voorbij!Nou eigenlijk was het een vleerhond, maar het komt op hetzelfde neer.' Hij springt op de bank en begint daarop te springen.
    'Vampiers zijn echt, vampiers zijn echt!'
    Serieus, hoe kan iemand zó hyper zijn?
    'Als jij daar zo graag in wilt geloven ga je gang,' Vampiers kunnen niet in vleermuizen veranderen maar ik zal zijn pret maar niet bederven. Straks gaat hij nog huilen.

Vince

"Als jij daar zo graag in wilt geloven ga je gang."
    Ik glimlach naar June en laat mezelf op de bank vallen.
    Zit lekker ieder geval.
    "Doe ik ook." Zeg ik hijgend en rol van de bank en sta op.
    "Hoe oud ben je eigenlijk?" Vraag ik rustiger dan net, soms heb ik gewoon een hyperkick.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Als ze haar onderlichaam tegen die van mij aanduwt, voel ik haar door de stof van mijn boxer heen waardoor hij instant groeit. Ik zak door mijn knieën en neem ondertussen het ondergoed van Cassie mee. Als ik het helemaal naar beneden heb getrokken, kom ik omhoog terwijl mijn weg naar boven kus.

Your make-up is terrible

June
    'Negentien,' antwoord ik. 'En jij bent...?' vier wil ik bijna zeggen maar ik kan me zelf nog inhouden. Ik glimlach naar hem en ga op de bank zitten.

Cassie
    Ik kreun zachtjes als Luca zijn weg naar boven kust en als hij daar weer is druk ik mijn lippen weer ruw op die van hem terwijl ik met één hand mijn bh los maak.

Luca Jones
    Ik kus haar terug en trek ondertussen mijn eigen boxer naar beneden als zij haar bh losmaakt. Als ik zie dat hij loskomt, trek ik hem ruw van haar lichaam af en duw ik haar weer tegen de muur aan.

Your make-up is terrible

Vince

"Negentien. En jij bent...?" June glimlacht en gaat op de bank zitten.
    "Zeventien." Zeg ik dan. "O en dat hypergedoe, kan ik niets aan doen. Een of andere stoornis of zo." Zeg ik en plof op de bank naast June neer.
    "Waarom woon jij hier nu?" Vraag ik en kijk weer rond.

Ich liebe dich 27.12.23

Cassie
    Luca heeft inmiddels zijn boxer uitgetrokken en duwt me tegen de muur. Ik druk mezelf tegen hem aan en onze bovenlichamen strelen elkaar. Ik breng mijn lippen naar zijn oor en bijt in zijn oorlel.

June
    Ik haal mijn schouders op.
    'Oh, gewoon, is weer eens iets anders,' zeg ik nonchalant. Eigenlijk heeft het een andere reden maar dat gaat hem niks aan.
    'jij dan?'

Vince
    "Oh, gewoon, is weer eens iets anders. Jij dan?"
    Ik kijk June aan.
    "Eh, nou ik wil films maken, en daar studeer ik nu op. Want ja, je maakt niet zomaar films hé." Zeg ik en haal mijn schouders op.
    "Het is al mijn droom sinds ik klein kind ben." Zeg ik met een brede glimlach. "Je bent toch nog een klein kind? Nou ha ha." Zeg ik droogjes tegen mezelf.

Ich liebe dich 27.12.23

Luca Jones
    Ik kreun, ze heeft nu één van mijn zwakste plekken gevonden. Ik duw haar via de muur omhoog en plaats mijn handen onder haar billen.

Your make-up is terrible

[Moet dat niet ongelofelijk schuren, je blote rug langs de muur?]

Ich liebe dich 27.12.23