• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones

    "En wat kom ik hier doen dan volgens jou?" grijnst ze naar me. Cassie leunt met haar hoofd tegen mijn schouder en ik laat haar hand los om hem om haar schouder te kunnen slaan. "Werken, studeren, onder de mensen leven. Beetje lol maken." Ik grinnik zacht.


    Your make-up is terrible

    June
    Luca laat haar hand los en slaat die om haar schouders.
    'Werken, studeren, onder de mensen leven. Beetje lol maken,' grinnikt hij zacht.
    'Jij en werken?' vraag ik geamuseerd. 'Sinds wanneer doe je dat?' Ik werp even een blik op het meisje. Luca zei leven onder de mensen dus waarschijnlijk weet ze dat hij een vampier is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Jij en werken? Sinds wanneer doe je dat?" vraagt ze met en geamuseerde stem. Nog niets veranderd zo te merken. Ze werpt duidelijk een blik op Cassie.
    "Oh, eigenlijk niet. Ik zeg maar." grijns ik en ik lach even. "Schijn ophouden, snap je?"


    Your make-up is terrible

    June
    'Oh, eigenlijk niet. Ik zeg maar,' grijnst Luca en hij lacht even. 'Schijn ophouden, snap je?'
    'Tuurlijk,' grinnik ik. Het zou inderdaad nogal raar zijn als een werkloze jongen van 21 over veel geld zou beschikken.
    'Wat heb je eigenlijk gedaan na Frankrijk?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Tuurlijk." grinnikt ze. Ze snapt het natuurlijk meteen.
    "Wat heb je eigenlijk gedaan na Frankrijk?" vraagt ze. Ik krab even aan min achterhoofd en denk na.
    "Beetje zoals altijd, alleen dan in Nederland en uiteindelijk weer hier tegengekomen." zeg ik uiteindelijk. Meer staat me ook niet bij, volgens mij heb ik niets speciaals gedaan en ben ik nergens lang gebleven omdat het nergens interessant genoeg was.


    Your make-up is terrible

    June
    'Beetje zoals altijd, alleen dan in Nederland en uiteindelijk weer hier tegengekomen,' zegt hij uiteindelijk.
    Ik knik en zie dat het mensenmeisje lichtjes wankelt.
    'Volgens mij heeft je liefje iets te eten nodig,' zeg ik. 'En over eten gesproken, er is hier ook net een jongen aangekomen wiens grootste wens is om gebeten te worden door een vampier dus, laat maar niet merken dat je dat bent. Straks gaat hij je nog stalken,' grinnik ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "VOlgens mij heeft je liefje iets te eten nodig." zegt ze. Oh, shit. Helemaal vergeten. Ik kijk even bezorgd naar Cassie.
    "'En over eten gesproken, er is hier ook net een jongen aangekomen wiens grootste wens is om gebeten te worden door een vampier dus, laat maar niet merken dat je dat bent. Straks gaat hij je nog stalken." grinnikt ze erachter aan. Ik grimas even en denk kort aan Damon, al is hij vast minder erg.
    "Oh joepie." zeg ik zacht.
    "Ga je mee naar boven?" vraag ik dan aan Cassie.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Oh joepie,' zegt Luca zacht.
    'Ga je mee naar boven?' vraagt hij dan aan mij.
    Ik knik en glimlach even vluchtig naar June waarna ik Luca zachtjes mee naar boven trek.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik laat Cassie me mee naar boven trekken en open de deur van haar kamer voor haar. "Ik ben blij dat je iets wilt eten." zeg ik met een klein glimlachje.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik ben blij dat je iets wilt eten,' zegt hij als hij de deur van mijn kamer open heeft gedaan.
    'Ik ben duizelig,' mompel ik en ik knipper even een paar keer met mijn ogen in een poging om die zwarte vlekjes weg te krijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Bezorgd til ik haar op en zet ik haar op de bank neer. "Ik maak wel eten." zeg ik tegen haar en ik loop naar de keuken om het brood te pakken wat we eerder gekocht hebben. Wat een geluk, iets anders weet ik toch niet. "Wat wil je erop?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Doe maar iets,' mompel ik. 'Zolang het maar geen vlees is,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Goed." zeg ik en ik open de koelkast om erin te neuzen. Ik pak een pot jam en smeer het dun op het brood, om Cassie te matsen. Ik leg het op een bord en breng het naar haar toe. "Alsjeblieft." zeg ik met een glimlach.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach lichtjes naar Luca en neem een paar happen van het broodje. 'Nog steeds duizelig,' zucht ik als ik het broodje op heb.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Blijf dan maar even rustig zitten." zeg ik bezorgd. "Misschien duurt het even..."


    Your make-up is terrible