• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10

    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:51 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    De kelder zit er naar mij idee niet echt uit als een kelder. Kelders horen eng te zijn. Dan voel ik ineens iets op mijn hand. Als ik zie dat er een spin op zit begin te gillen. 'Haal hem weg!' piep ik tegen Luca.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Stel je niet zo aan." lach ik en ik veeg de spin van haar hand af.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Spinnen zijn eng,' mompel ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik hoor eng te zijn in de kelder." lach ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Als jij eng gaat doen ben ik weg,' mompel ik maar ik doe toch een stapje dichter naar hem toe als ik nog meer spinnen zie.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik sla haar arm om haar heen. "Ik moet eng doen weet je nog, ik heb je ontvoerd."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Zolang je de spinnen maar uit mijn buurt houdt mag je eng doen,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik grinnik. "Prima, ik ben je beschermer tegen spinnen."

    [Ik ga slapen.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ze zijn gewoon eng,' mompel ik en ik sla mijn armen rond zijn middel.

    [Slaap lekker ^^]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 0:32 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn topics + mijn laatste bericht]

    Jeremy Velez

    Ergens vond ik het wel grappig hoe hij reageerde. Zo reageerde hij niet vaak op mij. Sterker nog, dit was geloof ik de eerste keer. 'Uuh,' hoorde ik hem zeggen nadat de kus werd vebroken. Blozend keek ik hem aan. 'Wat is er?' vroeg ik zachtjes. Ik veegde paar plukjes haar uit mijn gezicht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Luca Jones
    Ik lach. "Ja natuurlijk, omdat ze je ook echt aanvallen omdat ze niet bang voor je zijn." knik ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie

    Ik steek mijn tong uit. 'Alsof jij nergens bang voor bent,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Niet voor materiele zaken nee." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Nou, ik dus wel. Dus jij mag me tegen spinnen en anders soort insecten beschermen,' zeg ik. 'Er zijn hier toch geen muizen?' vraag ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Zal ik doen. En voor zover ik weet niet." grinnik ik. Ik kijk even de kelder door, open één van de opberghokken en zie dat hij leeg is. "Je nieuwe onderkomen, madam."


    Your make-up is terrible