• oke hier gewoon een fantasy-story drop, fanfiction van HP of HG whatever, als het maar fantasy is, ik ga er waarschijnlijk een heleboel lezen, maak anders mijn quiz: ga ik jou story lezen? dan 'ga ik' misschien 'jou story lezen'

    ps. ja engels mag
    pps. nee dus niet 1D of JB of datsoort dingen

    ppps. en natuurlijk heb ik zelf ook fantasy stories (hint!)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"



    Song of Shadows

    When Nick heard he was getting a new roommate, he could only barely contain his nerves. He didn’t know anything about the new boy, apart from his name: ‘J. Sterling’.
    He didn’t know what to expect, but it certainly wasn’t this strange boy.

    Jeff Sterling was cold, calm and he rarely spoke. Nick is intrigued, while the rest of Dalton seems either scared or turned on at the sight of the stranger. What will happen if Nick sticks his nose into the wrong, dark secrets and what effect will it have on Dalton?


    This story revolves around two very unknown characters from the Glee universe.
    You do not have to be following Glee to enjoy the story.


    Written by: Escritura
    Written in: English
    Updates: Irregular
    Also uploaded on: Fanfiction.com
    Genre: Fantasy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Futuristic Lovers


    When I was little, I met a guy named The Doctor. He's a Timelord, a mysterieus, loveley; funny man. But he had things to do, so he left me. Now I'm all grown up and The Doctor came back. Not just for a social call, no. He's planning on saving our planet, and he needs my help.

    Written in Dutch and English > Amy & Rory have never existed.


    An Old Legend Said Once:
    The only thing that matters is Here And Now.


    In september 2012 besluit de vrouwelijke 18- jarige vampier Selinda Walker om terug te verhuizen naar het dorp waar ze is geboren, namelijk Mystic Falls. De reden hiervoor is zijn de moorden die worden gepleegd. De politie doet het uit als een seriemoordenaar die de nek doorsnijd en het lichaam laat leeg bloeden en ze daarna op een bed van bloemen neer legt. Selinda weet wel beter, want het zelfde gebeurde 7 jaar geleden in een achterbuurt van Seattle, ze was 100% zeker dat het het werk van een vampier was. Nu de vampier zich heeft gesetteld in Mystic Falls, het dorp waar nog steeds verre familieleden van haar wonen, vind ze dat ze maar eens op onderzoek uit moet. Ze zal undercover moeten als een leerling in het laatste jaar van de plaateselijke High School; daar ontmoet ze de vampier Stefan Salvatore, hij is ook opzoek naar de zelfde vampier als zij. Al snel ontmoet ze ook zijn broer, de charmante en mysterieuze Damon Salvatore. Met z'n drieën verdiepen ze zich in de onbekende vampier, niet wetend welk gevaar er op de loer ligt.


    Believe in yourself.

    http://www.quizlet.nl/stories/84473/desu-noto-death-note-30-years-after-kira/

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:24 ]


    Shoganai i ne~

    ik wil ze allemaal lezen!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    )

    DrWhooves schreef:
    (...)


    mijn vriendin kijkt ook steeds death note ( ze is 13 (N)xD


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"





    I will find you and love you again
    Like the wind sweeps the earth
    You fall in deep
    I was a liar in every debate
    I rule the forces that fuelled your hate
    When the cold in my heart leaves
    It comes to an end




    Kamelot

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:37 ]


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Fantasy lovstory, Gemstone | Don't miss your boat to fantasyworld Alleen pas de ineleiding, maar er volgt hopelijk vanavond nog een stukje. (:


    I'll catch your fire, I'll be there next to you in your Hungergames. I'll be your mockingjay.

    (typing) eens kijken...


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"

    10
    The story of a murderer.



    “Ik draaide me om en keek recht in de prachtige, groen ogen van haar.
    Alleen… was ze niet zo beeldschoon als een paar minuten geleden.
    Haar huid was niet egaal en bleek meer, maar gerimpeld en grijs. Haar haar was futloos, dof en slap. Haar tanden waren geel en zwart en haar lippen droog en rood en vol met bloed.
    Mijn hart bonkte sneller dan ooit tevoren. Het was alsof ik de dood recht in de ogen keek. En ik wist zeker, dat dit de laatste levende persoon zou zijn die ik in dit leven zou zien.”


    The odds are néver in our favor.

    LostDreamz schreef:
    (typing) eens kijken...


    Om op je vraag te antwoorden, nee hij heeft geen vriendin.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.



    Joyce leeft in een magische wereld. Alles daar is anders dan je gewend ben op aarde. Misschien zou je het kunnen vergelijken met de middeleeuwen, maar dan met een vleugje meer fantasie. Maar deze magische wereld, genaamd Ingonia, staat op het punt nog meer te veranderen. Er is een machtige man die de heerschappij van deze wereld wilt overnemen maar als hij de overvloedige macht in handen krijgt zal het zijn of deze wereld vergaat. Al het schoonheid geluk en liefde die Joyce als haar droomwereld aan zag heeft deze man weten af te pakken. Mens en dier zullen samen moeten werken en dat is net wat Joyce en Aizon gaan doen om hun geliefde land te beschermen. Vast besloten de strijd met haar dromen aan te gaan gaat Joyce op pad om haar leven weer recht te zetten. Maar wat is de prijs die ze moet betalen voor haar land en dromen?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ardeat Vite


    1450- Alyson Eliza Myers en Jerry Michael Myers wonen samen met hun stiefvader en moeder in Renfrew in Scotland. Renfrew is omringt door bossen en heuvels. Met ze vieren wonen ze in een huis dicht bij het kasteel. Ze hebben meer luxe dan de meeste mensen in de stad. 5 jaar terug woonde ze nog ergens anders. Het huis was van hout en ze hadden het net zo als iedereen. Het huis werd verwoest door een brand, dat veroorzaakt werd door een omgevallen kaars. De vader, Edmund kon het huis niet op tijd verlaten. Iedereen weet dat het een ongeluk was, maar 1 iemand is er van overtuigd dat haar vader is vermoord door haar nieuwe stiefvader Joseph. Ze heeft het alleen nog nooit aan iemand verteld.
    Vervolgens gebeuren er rare dingen in de stad. Mensen krijgen de griep. Sommige mensen denken dat het weer het tijd van het jaar is, maar de meeste zijn vergeten dat de griep een paar maanden geleden al veel mensen hebben gekregen. Zo verdwijnt er een vriend na het feesten. Hij is terug gevonden en kan zich niets meer herinneren. Hij is niet de enige. Steeds meer mensen hebben last van geheugen verlies en als gevolg de griep. Een belangrijke brief wordt gestolen en de dader herinnert zich daarna niets meer. Steeds meer mensen praten over ene ‘hem’. Niemand weet wie hij is en wat hij wil. Hij trekt Alsyon naar zich toe om haar te kunnen gebruiken. Allebei hebben ze 1 ding gemeen: Ze willen wraak. Ondertussen merkt Jerry dat er iets raars met zijn zus aan de hand is. En wat heeft het oude verhaal: de zoon van de duivel er mee te maken?
    Wraak wacht hier zoet te worden en zoet word het.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vengeance And Vendetta [16+]


    Twee maanden geleden werd Joshua Hayes vermoord.

    Niet door een overvaller of door een ongeluk, maar door een heks met de dood in haar ogen. Een vampier hoort de cocktail des doods –heksenbloed- niet te overleven. Maar tijdens zijn val viel Joshua over één van zijn stervende vrienden. Doorgedraaid door de actieve ontbinding van zijn lichaam begon hij te drinken van zijn vriend. Joshua had de aanval overleefd. Hij was nu een feniks, de laatste en bijna onmogelijke transformatie van een vampier, herrezen uit as en bloed.
    Het herstel van zijn lichaam had hem veranderd. Het had een lust voor wraak in zijn ziel gebrand. Hij, een man die altijd had gestreefd voor vrede, wenste nu een bloedige wraak.
    Bovenal kon hij niets doen en toe kijken terwijl hij wist dat de heks ergens in de schaduwen lurkte, op zoek naar de volgende vampier om in as te veranderen.

    Intussen heeft Leandra een deal met de duivel in eigen persoon gesloten. Voor de waardevolle gave van het Zicht, de gave om haar vijanden ook daadwerkelijk te zien en te onderscheiden van simpele mensen, moet ze drie opdrachten uitvoeren. De gave die ze al in bezit had toen ze Joshua neerschoot. Ze weet echter niet dat de vampier nog leeft, sterker is dan ooit en haar leven wil opeisen.


    The Polyjuice Potion Enigma


    Radomira Dimitrov komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt. Haar broer is echter de lieveling, maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt? Hij laat een brief achter voor het meisje met een paar flessen wisseldrank en een envelop dat gevuld is met lokken van zijn zwarte haar. Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat gaat er gebeuren als ze Viktor Kruml tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder heeft meegemaakt?

    Dancing in the Moonlight is een fantasyverhaal met onbekende personen.
    Heart of Gold • Percy Weasley/Oliver Wood en We are all prisoners. - Draco Malfoy zijn Harry Potter fanfics.
    Ik heb nog veel meer verhalen, maar als ik die hier allemaal neer zou zetten zou de lijst nogal lang worden. Ze staan wel allemaal in Mijn Schrijvers ID. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan