• oke hier gewoon een fantasy-story drop, fanfiction van HP of HG whatever, als het maar fantasy is, ik ga er waarschijnlijk een heleboel lezen, maak anders mijn quiz: ga ik jou story lezen? dan 'ga ik' misschien 'jou story lezen'

    ps. ja engels mag
    pps. nee dus niet 1D of JB of datsoort dingen

    ppps. en natuurlijk heb ik zelf ook fantasy stories (hint!)


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *volledig in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro


    Symphony of Sacrifice

    Onbekende personen | Fantasy | Romantiek

    Wanneer Morrigan samen met de mysterieuze Flynt zich op een onverklaarbare wijze tegen haar wil in aansluit bij een viertal reizigers, wordt ze overladen met vragen en lijkt niets nog voorspelbaar.
    Eén van de vier rondtrekkende vreemdelingen is de agressieve, maar trouwe Cayden. Hij is op zoek naar zijn ontvoerde geliefde Essylt, die zich hoogstwaarschijnlijk in het noordoostelijke gebied van het rijk Dragoner bevind. Er wordt gevreesd dat ze in de handen van een lugubere groepering bovennatuurlijke personen is gevallen, die dankzij een oorlog met het zuidwestelijke gebied bepaalde zaken recht willen zetten.
    Morrigan merkt al snel dat Flynt haar op een merkwaardige manier gebruikt voor duistere doeleinden. Zodra hij haar dwingt om Cayden te verleiden en ze het idee krijgt dat haar eigen mening en keuzes gemanipuleerd worden, vraagt ze zich af of de gecompliceerde gevoelens die ze voor beide mannen heeft wel werkelijk van haar zijn.


    Het is geen zware fantasy zoals LOTR en Harry Potter, maar misschien vind je het toch leuk om te lezen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.



    Koudvuur

    Ogen zijn de spiegel van de ziel. Dat is tenminste wat Leonardo Da Vinci schreef. En hij had nog verdomde gelijk ook. Alsof hij had geweten hoe het was om een mutant te zijn, met felle, oogverblindende irissen die je identiteit verraadden.

    Fire Longbird woont in haar eentje in het grootste huis van Gotha, nadat ze haar ouders heeft verloren en haar zusje meegenomen is door Mutantenjagers. Alles gaat goed totdat er een mysterieuze jongen verschijnt die beweert haar hulp nodig te hebben.

    Wat doe je als je een zestienjarig meisje bent die voorbestemd is een groep mutanten te leiden naar de strijd?

    http://www.quizlet.nl/stories/83130/koudvuur--a-mutantstory/


    Fear doesn't shut you down; it wakes you up


    Elven Princess

    Ik had nooit gedacht dat dit de reis van mijn leven zou worden,
    Dat het zo zou gaan.
    Dat we zouden eindigen in oorlog,
    Dat ik de liefde zou vinden.
    En op het punt zou staan het te verliezen.

    -Getekend, prinses Shÿra Aranna van Terre


    ___________________________________________________





    Elven princess gaat over een jonge Elfenprinses die op reis gaat, maar een nieuwe koning blijkt het niet goed met haar en haar rijk voor te hebben. Na haar ontsnapping uit het kasteel volgt een race tegen de klok, terug naar haar rijk. Deze reis zal haar veranderen...


    Haalt ze het op tijd en zal ze haar rijk redden? Lees het in Elven Princess!

    de trailer:


    A single dream is more powerful than a thousand realities. -JRR Tolkien

    Birds in a cage. • 64th Hungergames.
    The love story of Nan Bronté and Djodick Entaison.



    Elk jaar worden in Panem, het voormalige Noord Amerika, twee kinderen uit elk van de twaalf districten opgeleid tot moordenaars. De kinderen van 12 t/m 18 jaar worden in een arena gestopt en zijn verdoemt om elkaar te vermoorden, elkaar af te slachten tot er maar één overblijft; de winnaar.
    Twee totaal verschillende jonge mensen die door het lot bij elkaar gebracht worden, twee tot de dood verdoemde levens, en één onvoorwaardelijke liefde.

    Ik vond bij hem alles wat ik ooit had gezocht, alles wat ik nooit had gevonden.
    We vonden liefde, in de diepste krochten van de hel.
    ~ Nan Bronté.


    We were like birds in a cage. Locked, no freedom, but together. ('ll)

    'Forever' said Fred. 'And always whatever happens' I continued.


    'Rosalia' hoor ik door de deur van mijn slaapkamer. Ik wil niet antwoorden, maar ik weet als ik dat niet doe ze wel een manier zou vinden om binnen te komen.
    Tranen stromen over mijn wangen. Ik wil en kan niet geloven dat Fred dood is ookal was ik erbij toen het gebeurde.
    'Wat is er mam?' vraag ik en open de deur.
    Verbaasd kijk ik naar de persoon die in de deuropening staat.
    'George' is het enige wat ik kan uitbrengen voor hij me omhelsd en ook begint te huilen.



    Forever and Always (Hp)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 10:47 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    I'm coming home
    Ik heb hier een fantasy story die je misschien leuk vind. Ik heb ook nog een eerste deel, maar de link daarna toe kan je gewoon vinden.
    Ik ga niet teveel verklappen, want in het eerste deel draait het heel erg om niet weten wat er aan de hand is


    Stenenlikker

    Ik dacht laat ik weer eens bij mijn topic kijken en kijk eens aan, luf u guys!


    "Why, one a' those Sleepin'-on-the-Floor-All-Day-Gettin'-Nothing-Done sorts a' shops, master Beetles"