• Ok, ik zit dus in de geweldige periode, dat ik amper mijn ogen open kan houden.
    Op de bus, in de klas, in een ongemakkelijke zetel, dat zijn zowat enkele plaatsen waar ik vandaag doodleuk in slaap ben gevallen.

    Ik kan er niets aan doen, maar de laatste tijd ben ik super moe en lusteloos.
    Het is een bijwerking van de allergiepillen die ik neem, maar ik zoek dus een goede optie om wat wakkerder te blijven.

    Ik sta elke ochtend om 5u20 op, logisch dat ik moe ben, en ik ga dadelijk slapen.

    Ik heb dit ritme al zo'n 4 à 5 jaar, dus daar kan het ook niet aan liggen.
    Vroeger waren er nooit problemen, maar nu is het zo ver gekomen dat koffie niets helpt.

    Energiedrank mag ik ook al niet drinken, ook een allergie van mij :')
    Dus wat zijn de opties om wakker te blijven overdag?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Vragen dat iemand je knijpt als je dreigt in slaap te vallen? Euhm, hoh, ik ben niet zo origineel op dat vlak


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    druivensuiker, suiker in het algemeen en toch cafeïne proberen binnen te krijgen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Negligible schreef:
    Vragen dat iemand je knijpt als je dreigt in slaap te vallen? Euhm, hoh, ik ben niet zo origineel op dat vlak

    Dat gaat op de bus nogal moeilijk aangezien ik alleen reis, lol :')
    De rit duurt zo'n 40 minuten en ik kan moeilijk aan een vreemde vragen om me te knijpen, toch? (no_chears)
    Daarom is het zo moeilijk voor me, ik probeer te smsen met wat vrienden om me wakker te houden, maar het is zo erg dat ik zelfs niet eens besef wat ik typ


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mijn papa werkt altijd 's nacht dus is hij ook best moe, daarom neemt hij van die energie shotjes, dat zijn zo van die glazen buisjes die voor 12u werken. Je kan het gewoon bij de apotheker halen, dus volgens mij zijn die niet schadelijk.
    Geloof mij, met zo'n ding blijf je wel wakker, ik moest het ook nemen op schoolreis.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Idk ik heb er ook nogal last van omdat ik op t moment voor school vaak tot tegen middernacht door zit te werken en niet gelijk in slaap val ofzo.
    Miss iig meer dingen met suiker eten, als dextro ofzo??


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Cola drinken, druivesuiker idd.
    En anders... Kan je er niet veel aan doen, buiten goed en genoeg slapen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Leannan schreef:
    (...)
    Dat gaat op de bus nogal moeilijk aangezien ik alleen reis, lol :')
    De rit duurt zo'n 40 minuten en ik kan moeilijk aan een vreemde vragen om me te knijpen, toch? (no_chears)
    Daarom is het zo moeilijk voor me, ik probeer te smsen met wat vrienden om me wakker te houden, maar het is zo erg dat ik zelfs niet eens besef wat ik typ


    Hmm, ja, dat gaat wel moeilijk. Muziek luisteren zal dan waarschijnlijk ook niet helpen?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Druivensuiker helpt wel. (:

    Negligible schreef:
    (...)

    Hmm, ja, dat gaat wel moeilijk. Muziek luisteren zal dan waarschijnlijk ook niet helpen?

    Speel een spelletje op je gsm?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bezig blijven, zolang je actief bezig bent(dus niet tv kijken, maar echt iets doen waarbij je moet denken) kan je lichaam en hoofd moeilijker de rust vinden om in slaap te vallen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Yulivee schreef:
    druivensuiker, suiker in het algemeen en toch cafeïne proberen binnen te krijgen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Cocktailprikkers om je ogen open te houden! :Y)


    Bad decisions make good stories.