• Omdat we nog maar met zijn tweeën zijn stoppen we met deze topic, ook omdat het miss. niet zo leuk was voor anderen

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 12:44 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    [mijn topics]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    BlubBlubBlub

    (blubblubblub)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Sinterklaas kapoentje,
    Ik hoef lekker geen 100 regels te schrijven$
    Maar ik kreeg wel de schuld van Anne haar prachtige gezang!


    Kiekeboe!

    Oewhhh!!! Falco!
    *fjuutfjuuf fluitje doe*
    Rosa, de mooiste bomen in mijn district :)
    Bij anne heb je ook bomen, maar dan met dubbel M.


    Kiekeboe!

    Oja, nog ff erbij geinstalleerd dat ik een soort abbo op dezo topic heb


    Kiekeboe!

    WHAHA


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    PinkArrow schreef:
    Oewhhh!!! Falco!
    *fjuutfjuuf fluitje doe*
    Rosa, de mooiste bomen in mijn district :)
    Bij anne heb je ook bomen, maar dan met dubbel M.

    Roos gaat hem nu schrijven ^^


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mina Wires

    Ik werd omhoog gehesen en zwaaide Victem uit hij zwaaide terug en lachte naar me, al mijn gedachten had ik uitgezet, mijn hele hoofd was leeg. Ik hoorde dat het platvorm klik zei en deed mijn ogen open. Ik keek rond allemaal anderen tributen, eng. Ik keek naar de kinderen uit vier, de jongen keek alleen maar naar het meisje en toen...
    Ging de gong, ik rende zo hard als ik kon, weg, maar werd tegengehouden, door een rand. De hele arena bestaat uit eilanden en ik sta nu op een eilandje... Ik zag een brug en rende er over heen richting een groot gebouw wat ik zag, het leek erg op een fabriek uit mijn district dus rende ik er heen. Ik keek niet uit en paar keer stortte er een plank de woeste zee in. Ik draaide me om niemand te zien alleen paar stipjes die er op wijzen dat er nog steeds een gevecht gaande is...

    Dit is een preview van een toekomend hooofdstuk


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Ooo efrie tijm ei kloos mij eeiis!
    Watjoesiewatjoesie?
    Niekol priks in mij eeiis!
    Ahah oh jeheh!
    U diffrunt vinger efrie tijm olrijd ei swer!
    De wurl bettur preprr for wen niekol priks wit hur vingers!
    Wohoo wohooo


    Kiekeboe!

    [Heyyyyy(doeg)]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Beginnen we?


    Kiekeboe!

    [Wnnr beginnen we???:)(nerd)]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    (Ik was al begonnen xd)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alexandra Addams

    Drie... Twee... Een!
    Ik ren keihard weg bij mijn platform vandaan.
    Ik ga naar de hoorn en grijp drie bijlen. Helaas raak ik er meteen eentje kwijt als ik die naar een medetribuut gooi die mijn keel probeert door te snijden. Ik ga hem niet halen want ik zie de jongen uit 4, Falco volgensmij, worstelen met de jongenstribuut uit 3. De stuiptrekkende tribuut waar ik net een bijl in heb gesmaten ligt te dicht bij.
    Ik vis een grote groen (soort van vincent) rugzak mee en kijk heel even rond. Overal eilandjes. Niet bepaald in mijn voordeel. Ik kan niet zwemmen. Ik kies een eilandje met een bos uit en ren over een gammel bruggetje. Ik schreeuw als de planl onder mijn voet weg valt en mijn onderlichaam in het waterr belandt. Ik duw me op aan de planken waar ik tussen lig en klim op de brug en ren hard weg want er zit al een tribuut achter me aan. De jongen uit 1.


    Kiekeboe!