• Omdat we nog maar met zijn tweeën zijn stoppen we met deze topic, ook omdat het miss. niet zo leuk was voor anderen

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 12:44 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Mina

    "Doe niet zo zielig! Het is maar een schok, wij hebben die duizenden keren gehad hoor!" zeg ik arrogant, wat een aanstellers! Vlak nadat ik dat gezegd hebt vliegt er een bijl naast ons. Gelukkig kan Michael weer rennen. Samen rennen we hand in hand weg, hij mag niet nog eens vallen, met zijn hersenschudding.

    Michael

    Ik lach arrogant mee met Mina, echt zulke aanstellers! Dan komt de bijl neer, als Mina mijn hand vast pakt voel ik me voldaan, weer eens stapje verder! We rennen door het bos als een gek over de brug heen. Bij de hoorn blijven we staan en we klimmen erop, om het gevecht te zien van een afstand, wat waarschijnlijk niet zal komen, zij zijn immers beroeps net als de tributen van vier.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 18:24 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Falco Pesci
    Ik word kwader als ik zie dat die twee gewoon wegrennen. Lafaards. Woest kijk ik om en pak mijn zwaard op. Ik storm op hun af en sla agressief om me heen. Bloed spat op de grond, maar dan word ik naar achteren geduwd, ik val op de grond. Rich, de tribuut uit 1 staat voor me net als de anderen. "Jij bent best wel agressief, hè? Voor een 15 jarige. Beroeps, toch? Net als het meisje daar?" hij wijst naar Jasmine "Ik heb een voorstel, als jullie nou." Voordat hij zijn zin af kon maken steek ik het zwaard in zijn voet. Hij schreeuwt van schrik en woede. Ik kruip snel over eind en ga beschermend voor Jasmine's bewusteloze lichaam staan. Messen vliegen naar mijn richting, ik ontwijk ze. De tribuut uit twee stompt me in mijn gezicht. Ik gooi hem weg en het meisje uit 2 stormt met een mes in haar hand op me af. Maar als ze me bijna neer kan steken, heb ik mijn zwaard in haar buik gestoken en ze valt dood neer. Een kanonschot, nog drie te gaan.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 18:41 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Mina

    Ik volg het rare gevecht dat zich voor doet in het bos. Raar beroeps die beroeps aanvallen. Het zal wel, miss. zijn ze wel aardig en ze zijn nu gewond dus we kunnen ze nu wel aan. "Zullen we er heen gaan?" vraag ik aan Michael

    Michael

    "Ja prima" antwoord ik nors, ik heb nog steeds last van een hersenschudding. Ik spring van de hoorn af en mijn hoofd begint als een bezetene te kloppen. Dan voel ik Mina's hand op mijn hoofd. "Gaat het? Je stond opeens stil?" vraagt ze bezorgd. "Ja het gaat wel" ik weet een glimlach te vormen en ik loop naar de brug, de enge brug, niet bepaalt de leukste arena. Als we de brug over zijn rennen we naar de anderen tributen toe.

    Mina

    Als we aankomen zijn de beroeps er nog steeds. Ik twijfel geen moment en gooi een mijn in hun midden. Ik en Michael doen onze handen voor onze oren en duiken de bosjes in. Nu maar hopen dat alleen de beroeps gewond zijn geraakt.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 18:43 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Falco Pesci
    Doordat ik mijn shirt niet aanheb, ben ik extra kwetsbaar. Alle wonden doen pijn, prikkelend en stekend. Ik hijg, ik ben moe geworden. De Beroeps zijn bewusteloos door mij in elkaar geslagen. Behalve Rich, hij probeert me te raken met zijn enorme grote zwaard, maar zijn aanvallen worden teruggekaatst. Mijn armen beginnen moe te worden en mijn verdediging wordt suffer en langzamer. Ik kan het niet meer, ik zit onder het bloed, ik heb grote wonden, overal. Net als ik het op wil geven, hoor ik iets naast ons ploffen. Ik besef meteen wat het is en ren zo snel mogelijk naar Jasmine. Ze is nog steeds bewusteloos, ik ga beschermend over haar heen liggen en houd mijn handen voor mijn oren. BAM!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 18:51 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Mina

    Ik weet niet wat het is, maar ik vind ze opeens niet zo erg meer. Ik ben dan ook blij als Falco wegspringt om Jasmine te beschermen. Schattig, maar wel een heel jong stelletje. "Michael? hoe gaat het nu met je hoofd?" fluisterde ik. Geen reactie, "Michael?" zei ik nu harder en wanhopig. Ik voelde zijn adem haling, veel te zacht. "Neej, MICHAEL!" ik gilde deze keer wel, wanhopig ging ik naast hem zitten. "Niet nu...ga nu niet dood, dan heb ik je vermoord en dat wil ik niet!" snikte ik.

    Michael

    Ookal had ik mijn handen voor mijn oren het geluid was oorverdovend en ik had al mijn hersenschudding. BAM! het werd zwart voor mijn ogen en ik gleed weg...

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 18:58 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Samenvatting? Jullie hebben mijn hele inbox volgespamd :(


    Kiekeboe!

    lees maar door xd


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    als je op hyves komt kan ik uitleggen wat je niet snapt of rosa kan dat doen


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Kannie, ik kan niet chatten op mijn bb en laptop is dood en reageert niet. Korte samenvatting in reactie zou heeeeel lief zijn :):):):):):):):):):)


    Kiekeboe!

    Falco Pesci
    Ik hoor een irritante piep in mijn oren, snel luister ik weer naar Jasmine's ademhaling. Ze leeft nog, ik kijk om en vloek. De Beroeps zijn weg, hoe kan dat nou weer?! "Neej, MICHAEL!" het komt uit de struiken vandaan. Voorzichtig loop ik er naartoe met mijn zwaard stevig in mijn hand. Het zijn de tributen uit 3, het meisje zit snikkend naast de jongen. Hij is bewusteloos. Het meisje kijkt naar me met betraande ogen. Ik ga naast haar staan. "Kan ik wat voor je." "GA WEG! BLIJF VAN HEM AF!" Haar blik wordt kwaad.

    Jasmine Madison
    Ik voel me slap en mijn hoofd bonkt. Langzaam open ik mijn ogen, het felle licht schijnt in me ogen."GA WEG! BLIJF VAN HEM AF!" Mijn ogen zijn weer een beetje gewend aan het daglicht en kijk voor me uit. Ik zie Falco niet, alleen maar bloed plassen in het gras. Er is een mijn ontploft. "Falco?" ik probeer zo hard mogelijk te roepen, maar mijn stem werkt niet mee. "Falco?!" Het klinkt nog steeds zacht. Moeizaam ga ik rechtop zitten. Ik kijk nog een keer rond. Niemand, ik merk dat mijn lichaam onder het bloed zit. Geen wonden. Hoe kan dat dan? "Falco?!" Nog steeds geen antwoord.

    Falco Pesci
    Ik word brutaal, ik duw haar weg en luister naar zijn hartslag. Ik hoor hem, alleen hij wordt zwakker... Hij staat stil. Snel reanimeer ik hem. Ik druk een aantal keer zijn borstbeen in en beadem hem. Ik blijf maar doorgaan en doorgaan. Het lukt niet, het werkt niet. Ik stop en luister nog een keer naar zijn hart. Ik zucht opgelucht. "Hij leeft weer. Zijn hart klopt weer." Ik sta op en loop naar achter. Zijn ogen gaan open en het meisje omhelst hem meteen. "Dankje, dankje, dankje!" Ik loop weer terug naar Jasmine. Ik zie haar niet meer op de plek liggen. Ik kijk paniekerig rond.

    Jasmine Madison
    Wankelend loop ik naar de boom, ik heb mijn shirt nodig. "JASMINE, JASMINE!!!! Ik kijk om en zie Falco naar me toe rennen. Hij omhelst me stevig en houdt mijn hoofd tussen zijn handen. Hij kust me, zo lang mogelijk. "Idioot, wat ging je doen? Je kan niet in jouw toestand zomaar een boom in klimmen. Waarom had je me niet geroepen?" Hij laat zijn handen naar mijn zij glijden en geeft me kleine kusjes in mijn nek. "Ik had je geroepen, maar je hoorde me niet. En moet je zien, we lopen hier half naakt rond! Dus ik wilde mijn shirt pakken." Ik lach, mijn nek kriebelt door zijn tedere lippen. "Sorry, ik hoorde niks, ik was bezig het leven van die jongen te redden." Ik kijk hem verbaasd aan, "bedoel je die uit 3? Waarom? Wat is er gebeurd?" Ik kijk naar zijn wonden op zijn perfecte lichaam, ze bloeden nog.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 19:42 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Mina
    Ik voel zijn ademhaling nog, maar opeens stopt het. Ik word nog wanhopiger en dan komt de jongen uit drie. "GA WEG! BLIJF VAN HEM AF! JIJ HEBT DIT GEDAAN!" ik word hysterisch maar dan redt hij hem. Beteuterd staar ik hem aan. "bedankt" zeg ik. Meteen daarna omhels ik Michael, hij komt weer bij.

    Michael
    Ik kom bij, ik lig in de armen van Mina. Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar ik word nu wel mooi omhelsd door Mina. Ik lach en geef haar een knuffel. "Ik weet niet wat er gebeurt is maar ik leef nog en ik heb hoofdpijn" grinnik ik.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Falco Pesci
    Ik zie haar naar mijn lichaam kijken, de wonden doen pijn. Wacht even, ik pak even alle spullen van boven. Het klimmen doet pijn, het lukt me boven te komen en alles naar beneden te halen. Ik geef haar haar drietand en shirt.Ze trekt zo snel mogelijk haar shirt aan. Ook ik wil dat doen maar word tegengehouden. Jasmine houdt mijn arm vast, "nog niet, jouw wonden moeten ehm... schoongemaakt worden." ze bloost. Ik lach naar haar en stop mijn shirt in mijn rugzak. "Nou, als mijn wonden moeten worden schoongemaakt, gaan we nu naar een beekje op zoek." ik houd haar hand vast en we lopen weg.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Mina

    Ik blijf nog een tijdje zitten naast Michael we kijken elkaar aan. Zijn blauwe ogen zijn dof en zijn halve gezicht is blauw, ook zitten zijn kleren onder de prut. "Hoe gaat het nu?" fluister ik. "Het gaat wel" zegt hij schor, hij heeft vast een droge keel. "Kan je lopen want dan gaan we naar een beekje"

    Michael

    "Nee ik denk niet dat dat gaat lukken" zeg ik hopend dat ze me opgaat tillen. "Anders kun je op mijn rug, maar ik denk niet dat je dat leuk vindt" zegt ze zacht. Mijn hart maakt een sprongetje, dan ben ik weer een stapje voor op Wrench, al weet ik niet wat ze daar mee heeft gedaan, maar ik denk niet dat ze die op haar rug heeft gehad. "Euu, okeej" zeg ik zo onverschillig mogelijk. Ze tilt me op, haar handen voelen warm en zacht aan. Ik klim op haar rug, meteen zakt ze in. We moeten lachen "Okeej, dan moet ik je maar ondersteunen" lacht ze. Pech dan maar denk ik, "Ja is goed" zeg ik zacht. Strompelend lopen we naar het meer.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    We zien een meer liggen op een open plek van het bos. Water, eindelijk water! Dit heb ik zo gemist! Ik laat Falco's hand los en ren er naartoe. Ik trek mijn shirt uit en ik wil er in springen. Ik slaak een gilletje als Falco me optilt, hij lacht en hij laat ons vallen in het water. Ik duik dieper en kom weer naar boven. Ik zie Falco op zijn rug liggen in het water. Ik duik weer en trek Falco aan zijn benen. Falco kijkt me onder water verrast aan en omhelst me. Ik sla mijn armen om hem heen en we komen zoenend weer naar boven. We horen voetstappen en kijken om, ze staan er weer, het meisje en de jongen uit 3. Alweer, waarom juist op die momenten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:07 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Mina

    Het is zwaar en terwijl hij op mij hangt komen we strompelend aanbjj het beekje.
    "Weer he" fluister ik lachend tern Michael.
    "Bevalt het een beetje?" roept Michael lachend tegen de twee in het water.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.