Jasmine Madison
Gefluit van vogels weerklinkt door het woud, zonnestralen schijnen in mijn gezicht. Ik word wakker. Als ik mijn ogen open doe, schrik ik. Falco ligt naast me, mijn arm heb ik over hem heen geslagen, mijn hoofd ligt op zijn borst. Hij kijkt me dromerig aan en verschrikt kijkt hij weg wanneer hij ziet dat ik wakker ben geworden. Ik ga rechtop zitten en rek me uit. "Goede morgen." zijn stem is schor van vermoeidheid. Ik zeg goede morgen terug en pak uit mijn tas een flesje water. Gulzig drink ik uit het flesje, net op tijd bedenk ik me dat ik nog water moet overhouden. Het is nog steeds koud, dus trek ik aan de mouwen van het vestje , die Falco me had gegeven gisternacht, zodat ik mijn handen een beetje kan verwarmen.
Falco Pesci
Jasmine klampt zich aan me vast, mijn hart bonkt en voel me duizelig door haar. Ik kijk naar Jasmine. Ik krijg kriebels in mijn buik. Ik kan zo wel uren naar haar kijken. Ik zie dat ze wakker wordt. Snel kijk ik weg, zodat ze niet kan zien dat ik haar heel lang aan zat te staren. "Goede morgen" ik klink schor. Ze drinkt uit haar fles en ik zie dat ze het nog steeds koud heeft.
Jasmine Madison
Falco leunt tegen de stam aan met zijn hoofd en ik kijk hem aan. Ik heb het koud, zal ik naar hem toegaan? Ik twijfel, maar ik verlang er naar. Ik verlang naar warmte en eigenlijk niet alleen om dat. Ook om, ik kan het zelf niet geloven, hem. Ik kruip naar hem toe en ga naast hem zitten en laat mijn hoofd op zijn schouder rusten. Hij slaat een arm om heen en ik voel kriebels in mijn buik.
Falco Pesci
Het voelt fijn om dicht bij haar te zijn. Ze kijkt me nog een keer aan, ze is onweerstaanbaar. Ik moet het gaan zeggen, wat ik voor haar voel kan ik gewoon niet wegstoppen. "Ik wil wat zeggen, het klinkt misschien raar, maar" ik durf het niet te zeggen, ik probeer het gewoon, anders komt er helemaal niets van "ik... Ik houd van je..."
Jasmine Madison
"Ik... Ik houd van je." Verblufd sta ik hem aan te kijken, ik kan het niet geloven. Als het echt tot me door dringt, besef ik dat ik hetzelfde voor hem voel. Meteen sla ik mijn armen om zijn nek. Falco kijkt me in de ogen aan, hij heeft heldere ijsblauwe ogen. Ik voel zijn armen om mijn middel en houdt me dichter tegen zich aan. Zijn gezicht komt langzaam dichterbij en ik sluit mijn ogen. Zijn lippen raken de mijne en geeft een geweldig gevoel. Mijn buik kriebelt, hij me trekt me mee tegen de boomstam aan. Zijn tong glipt naar binnen en de kus verandert van teder naar ruw. Adrenaline giert door mijn lijf, nadat hij me tegen de boomtak aanduwt, ik lig onder hem en kroel speels door zijn zwarte haar. Het zoenen wordt intenser.
Falco Pesci
Ik kan het niet meer houden en zij waarschijnlijk ook niet. Ze zit aan mijn shirt te rukken, ik help haar mee en laat mijn shirt de boom uit vallen. Ze kijkt verbaasd naar mijn lichaam en zo snel mogelijk kust ze me en duwt me naar achteren. Mijn hart bonkt zo, dat het pijn doet en er is een explosie van kriebels in mijn buik. We zijn onafscheidelijk, ik moet een keer ademhalen, maar dat wil ik niet. Ik wil de tijd niet verpesten. Voordat ik het weet, is mijn hand onder haar shirt verdwenen. Ik wil meer dan alleen een kus. Veel meer. Ik ruk haar shirt uit en duw me zo stevig mogelijk tegen haar aan.
Jasmine Madison
Nadat ik zijn onweerstaanbare lichaam heb gezien, kan ik niet meer stoppen. Ik klamp me meteen vast aan hem, nadat hij zijn shirt had uit getrokken. Ik ben me niet meer bewust dat we gewoon in een levensgevaarlijke arena zitten en dat heel Panem ons hier zo ziet. Dit is schandalig. Maar mij boeit het niet meer, we gaan toch dood, allemaal. Behalve een en dat ben ik in ieder geval niet. Mijn shirt is uitgetrokken en ruw trekt hij mij naar zich toe. Ik zoen hem heftiger en harder. Mijn benen wikkel ik om hem heen. Ik hoor gekreun, was ik dat? Het verbaast me. Net op dat moment wanneer zijn handen naar mijn broek gaan, vallen we uit de tak. We waren veel te wild. Met een knal belanden we op de grond. Falco ligt onder me, hij heeft de grootste klap opgevangen. Hij kreunt en kijkt me teleurgesteld aan. Ik voel hetzelfde.
[ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 17:52 ]
You can be yourself in the company of a true friend ..