• Omdat we nog maar met zijn tweeën zijn stoppen we met deze topic, ook omdat het miss. niet zo leuk was voor anderen

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 12:44 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Falco Pesci
    "Bevalt het een beetje?" Snel laten we elkaar los met een rood hoofd. "O, sorry." ik kijk naar Jasmine "We hadden niet verwacht dat jullie kwamen..." Ik kuch en loop samen met Jasmine uit het water.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Mina

    "nou hij mag ook nog wel wat drinken" ik wijs naar Michael
    "Al weet ik niet of het water nog zo lekker is" vul ik aan.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    Ik trek zo snel mogelijk mijn kleding aan. "Het water is schoon hoor" ik lach "vonden wij tenminste". Falco en ik kijken elkaar ondeugend aan.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 10:49 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Michael

    "okeej dan kunnen we drinken" vrolijk loop ik met ee flesje naar het water om dinken te halen

    Mina
    Ik loop naar Jasmine toe
    "hoe oud ben je eigenlijk" ze zag er jong uit


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    "Hoe oud ben jij eigenlijk?" ze kijkt me nieuwsgierig aan. "Ehm..." moet ik dit nou echt zeggen? "15... En... jij?"


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Mina

    " 17, maar dat deed ik nog niet op jouw leeftijd hoor, miss weleen zoen of zo"
    Ik lach " maar dat doen beroeps miss" zeg in slim


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    "Volgens mij ligt het gewoon aan Falco en mij." Ik kijk naar Falco, hij is hout aan het verzamelen.


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Mina

    "ik heb iemand thuis" zeg ik zacht.
    ik denk aan Wrench en dan aan Michael"of hier" denk ik hard op"
    meteen word ik rood


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    "Hier en thuis?" ik kijk haar vragend aan. "Hoe bedoel je?"


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Mina

    Ik oerd nog roder als ik me bedenk dat i dat hardop zei
    "oow mever mind"


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Jasmine Madison
    "Oké, Hoe heten jullie eigenlijk?" We gaan aan het meer zitten. "Ik heet Mina en dat is Michael" ze wijst naar de jongen die water aan het vullen is, "en jullie?". "Jasmine en Falco." Falco komt aan gelopen en heeft jammer genoeg zijn shirt weer aan. "Jas, zullen we gaan jagen? Ik heb hout voor het vuur al verzameld en op een hoop neergegooid." Ik knik "ja, dat is goed" ik kijk naar Mina, "blijven jullie hier? Wij komen zo terug met eten."

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 22:57 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    Gaan jullie maar met zijn tweeen verder.
    Jullie spammen mijn mailbox vol en gaan zo snel dat ik het toch niet kan volgen omdat ik niet alleen op mn mobiel zit :P
    Doeii
    Bij deze ben ik dood


    Kiekeboe!

    Mina

    "Okeej is goed, tot zo!" roep ik haar achterna. Ik loop naar Michael toe en ga naast hem zitten
    " ik wil je iets vragen" zeg ik zacht. "wat dan?" vraaht hij.
    " Wat is er mis met Wrench?" ik zie dat zijn blije gezicht verandert in een teleurgesteld gezicht.
    " Nou hij is dit hij is dat en je hebt het alleen maar over hem" "Stel je niet zo aan! Wat is er dan? ben je jaloers?"
    zei ik eerst hysterisch maar daarna heel kalm. Hij werd rood en opeens kuste hij mij op de mond. Ik liet het toe en zijn lippen waren warm en zacht. Ik stopte als eerste "dit doen we nooit meer, geen woord er over" fluister ik zacht, hij knikte, daarna gingen we verder met waar we mee bezig waren, ik met mijn mijnen en hij met het water.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Falco 
    "Heb jij een mes voor mij? Ik denk dat een zwaard bij jagen niet zo handig is." Ik kijk naar mijn zwaard, groot, zwaar, opvallend en totaal niet geschikt als afstandswapen. Jasmine steekt twee messen in mijn riem. Ze staat opvallend dichtbij en kijkt me ondeugend aan. Ik kan het niet laten haar een kus te geven. Ze houdt me tegen en glimlacht. Ze fluistert met haar onweerstaanbare stem iets in mijn oor, "andere keer" ze knipoogt. "Echt niet?" ik hoop vurig op een kusaanval van Jasmine. Ik baal wanneer we iets horen in de struiken, ik heb geen kans meer om nu romantisch te doen.  Het is een konijn, Jasmine staat al klaar om haar mes recht in het hart van het dier te gooien. Ik duw haar hand naar beneden en het konijn springt weg, nadat het ons zag en hoorde. Jasmine kijkt me boos aan "ik had hem, waarom deed je dat?" "Ik dacht dat we misschien iets groters kunnen vangen." Verbaasd kijkt ze me aan, " je bedoelt toch niet een hert ofzo, toch?" Ik grijns, "waarom niet?" "Ben je gek? Een hert kunnen we niet aan met alleen maar een paar kleine mesjes." Ik pak mijn zwaard uit de schede, "met dit wel".  
    We lopen door het bos, het is stil, geen tributen gezien en nog geen kanonschoten gehoord. Ik loop dichter tegen Jasmine aan en voorzichtig pak ik haar hand. Ik knijp erin. Jasmine glimlacht naar me en we stoppen. Ik pak ook haar andere hand en ga zitten op een grote wortel van een boom, ik trek haar langzaam mee. Ze laat mijn handen los en gaat vlak voor me staan. Haar armen omarmen mijn nek en ze drukt haar voorhoofd tegen de mijne, "ik hou van je." Ik glimlach en word gelukkig als ik dat hoor. Er verschijnen vlinders in mijn buik, ik verschuif mijn hoofd en glijd met mijn mond over haar gezicht. "Ik hou ook van jou".  Mijn lippen eindigen bij haar mond. Ik voel haar adem op mijn gezicht en druk mijn lippen tegen de hare aan. Ze fluistert zachtjes mijn naam en verstevigt haar omhelzing. Ik sta op en zoen haar nog intenser, haar handen glijden langzaam van mijn nek naar mijn borst. Ik druk haar mond steviger op de mijne. Geritsel klinkt achter ons, we kijken tegelijk om en zien een hertenkop boven de struiken verschijnen. "Pak je zwaard." ze fluistert zo zachtjes mogelijk. Ik laat haar met veel tegenzin los en sluip voorzichtig naar het zwaard dat ik net had weggegooid, nadat ik haar meetrok. Ik heb hem in mijn handen te pakken gekregen, maar het hert is al weg. Ik vloek en kijk Jasmine schuldig aan. "Sorry, ik had het niet moeten doen, ik heb ons uit concentratie gehaald." Ik kijk naar beneden en zie een pootafdruk. Het lijkt dat het van een wild zwijn is, dezelfde soort hoeven, alleen dan groter, veel groter... Het is nog vers. Ik kijk bezorgd naar Jasmine en roep haar. Ze knielt er naast en bekijkt hem goed. "Shit... Zeker weten een mutilant..."  Ik trek haar meteen ruw mee een boom in. Als het goed is, zijn we hier veiliger. We voelen de grond trillen, zelfs al zitten we hoog in een boom. Ze knijpt in mijn hand als we denderende hoeven op de bosgrond horen. Een akelige brul galmt door het woud en een boom valt een paar meter verderop om. Een groot, harig en reusachtig beest met vlijmscherpe slagtanden van anderhalve meter lang stormt op onze boom af en bonkt tegen onze boom aan. Met een schok valt de boom om, maar gelukkig spring ik net op tijd de boom uit terwijl ik Jasmine mee neem. We vallen op de grond. Het grote reuze zwijn merkt dat we niet meer in de boomzitten en snuift woest in de lucht. Hij ruikt ons, met vuurrode ogen kijkt hij ons aan. Hij rent op ons af en we vallen op zij. We hebben een dodelijke aanval ontweken, maar wat nu? Het zwijn wordt kwader en kwader, ik trek Jasmine met me mee en rennen weg. Jasmine struikelt over wortels van een boom en valt op de grond. "Neee!!!!" ik kijk om en zie dat hij elk moment Jasmine kan verpletteren. Zonder aarzeling pak ik mijn zwaard en ren recht op hem af. Ik schreeuw van kwaadheid en precies wanneer hij nog maar een meter voor me is, steek ik zo hard als ik kan mijn zwaard in zijn keel. Zijn vacht is niet makkelijk door te dringen, maar het lukt net aan doordat hij met volle kracht op ons af kwam stormen en zichzelf eigenlijk heeft gespietst aan het zwaard. Mijn pols kraakt en er spuit bloed uit, hij is gebroken. Mijn schreeuw van de pijn weergalmt in het bos en ik laat snel mijn zwaard los, het blijft gelukkig in de keel van het zwijn zitten. Er stroomt bloed uit zijn mond en wond in zijn nek. Het wilde dier gilt oorverdovend en zakt daarna in elkaar. 

    Jasmine
    Ik houd mijn handen voor mijn oren als het beest gilt. Ik kijk verblufd naar het nu dode dier. Falco rent naar me toe en vraagt of ik gewond ben. Ik schud mijn hoofd en zie het bloed uit zijn pols lopen. "Shit man! Kijk eens naar jezelf, je bloedt bijna leeg!" Ik trek zijn shirt meteen uit en wikkel het stevig om zijn pols, zodat het bloeden stopt en  zijn botten langzaam kunnen genezen. Ik omhels hem en laat Falco weer los. Ik loop naar het dode zwijn en trek het bebloede zwaard uit de keel, nog een paar liter bloed gutst uit het dier en verschrikt spring ik naar achteren om de stroom te ontwijken.
    Ik vraag aan Falco of hij nog wel kan lopen. Hij knikt en we gaan weer terug naar het meer. Onderweg heb ik twee konijnen gedood. We komen aan bij Mina en Michael, ze hebben een vuurtje gemaakt en zitten rondom het vuur. Mina hoort ons aankomen en kijkt ons bezorgd aan. We zitten onder de modder en bloed. "Wat is er met jullie gebeurd?!" ze rent naar ons toe, Michael heeft zich intussen ook omgedraaid en luistert mee. We vertellen alles, maar hebben het leukste stukje weggelaten. 

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 9:16 ]


    You can be yourself in the company of a true friend ..

    (Oef, langer dan ik dacht...)


    You can be yourself in the company of a true friend ..