• Het verhaal:
    Long beach is een middelgrote stad in Californië met een plaatselijke universiteit die goed aangeschreven staat, ieder jaar schrijven er zich weer een hoop mensen in voor een plaats op de campus. Slechts een selecte groep mensen heeft genoeg capaciteiten voor een plaatsje op de campus. Een plaats op de campus betekent echter wel leven in luxe en les op de vooraanstaande universiteit. De studenten wonen in grote studentenhuizen met alle voorzieningen binnen handbereik op het eerste gezicht dus een universiteit als ieder ander. Zoals jullie vast wel weten schijn bedriegt. Onder de normale studenten hebben zich namelijk een paar bovennatuurlijke creaturen gemengd die deelnemen aan het dagelijks leven van de studenten maar proberen van binnen uit de kleine maatschappij invloed uit te oefenen op de andere studenten. De eeuwige strijd tussen het goed en het kwaad leeft ook hier op de campus nog steeds voort. Jaren geleden begonnen gezanten van de duivel zich te mengen onder de studenten zij namen de gedaante aan van een alledaagse student. De campus bereikte een voorlopig dieptepunt en werd het centrum van noodlottige ongelukken, criminaliteit en onverklaarbare gebeurtenissen. Dit kon niet lang zo duren en al snel kwam hier een reactie op. Nog niet zo lang geleden vestigde een groep engelen zich op de campus en probeerde met allenmacht de mentaliteit om te zetten. Een broeiende, onderlinge vijandigheid tussen de twee groepen speelt op en de studenten zijn zonder dat ze het weten een speelbal van het gevecht geworden. De engelen moeten hard hun best doen en zich daarnaast ook nog eens houden aan de strenge regels uit de hemel maar wat als de verleiding hun toch te groot wordt? De strijdt duurt voort en identiteiten moeten geheim blijven.


    Invullijstje

    Volledige naam:
    Leeftijd: [tussen de 16 en 22]
    Engel/Demon/Mens:
    Gave: [alleen engelen en Demonen hebben een gave]
    Innerlijk: [geen ideaal personage iedereen heeft gebreken]
    Uiterlijk:
    Extra: [achtergrondverhaal/bijzondere gewoontes enz.]

    Story > Daar ben ik mee bezig. Hier ga ik nog wat extra informatie neergezet over de omgeving maar ook over engelen/demonen en studenten misschien handig om even door te lezen als je er een gaat aanmaken dan weet je wat je kunt verwachten. Verder zal ik proberen hier zo vaak mogelijk een samenvatting bij te schrijven zodat jullie op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt.

    Regels

    - Om deze RPG actief te houden graag mensen die een rol aanmaken en daarmee blijven spelen, dus niet na een dag (ook niet na drie dagen) al afhaken. Als je een tijd niet kan spelen wegens omstandigheden laat dit dan even weten dan hou ik daar rekening mee. Wil je stoppen met de RPG geef dit dan ook even door zodat we je uit het verhaal kunnen schrijven dat is wat makkelijker voor de mensen die wel doorgaan.
    - Geen ruzie's, achterbakse opmerkingen enz. buiten de RPG om. Kortweg: blijf aardig tegen elkaar
    - Naamveranderingen doorgeven
    - 16 + is toegestaan
    - OOC hoeft van mij niet per sé met haakjes als het maar duidelijk is dat je niet IC bent dit kan je doen door een kader om je tekst heen te zetten, tussen haakjes te schrijven of een paar regels open te laten (je schrijft je personage sowieso altijd met de naam erboven dus dit moet geen probleem zijn)
    - Maak een realistisch personage dus geen perfectie
    - Maximaal 3 personages per persoon en het liefst van verschillend geslacht en in verschillende groep (dus niet 3 vrouwelijke engelen) Stel dat je 3 personages aangemaakt hebt maar je komt met een totaal niet verder of je loopt vast, meldt dit dan ook even misschien zijn er mensen die je willen helpen en anders kunnen we dat personage ook voor je uitschrijven.
    - Iedereen mag inspringen in de RPG sluit ook geen mensen buiten. Dus stap gerust op iemand af, wil je iemand meeten vraag het dan even OOC of stuur iemand een PB. Om iedereen op de hoogte te houden zal ik proberen een korte samenvatting bij te houden in de story zodat je makkelijk weer in kunt vallen als je een dag gemist hebt.
    - Dit spreekt voor zich maar hou het spelen bij je eigen personage en beslis niet voor een ander
    - Ik maak een nieuw topic aan als het vol is en ik wijs een of twee mensen aan die dat doen als ik er niet ben dus als het topic vol is heb gewoon even geduld.
    - Zorg dat de tijd een beetje gelijk loopt ik ga niet voor iedereen voorkauwen wanneer het avond en overdag is tenzij iedereen daar behoefte aan is maar ik neem aan dat iedereen dit zelf ook wel bij kan houden
    - Ik kan hier wel neerzetten geen oneliners maar dan is het te verwachten dat er mensen zijn die met 2 regels aankomen. Het is voor iedereen heel fijn als er langere stukken komen aangezien dat voor mensen veel fijner is om op te reageren, ik wil jullie hiermee echt niet afschrikken maar ik stel een absoluut minimum in van 6 regels (vanzelfsprekend is er geen max.) . Als je dit moeilijk vindt vraag dan gewoon hulp of google even op RPG handleiding


    Personages (ik begin pas als ik vind dat er genoeg personages zijn. Het aantal jongens en meisjes wil ik graag in evenwicht hebben. Er zit geen maximum aan het aantal personages. Het aantal engelen en mensen mogen gelijk zijn, heel veel demonen zijn niet per sé nodig maar minstens 3 of 4)



    Engelen (let op: ze nemen een menselijke gedaante aan, niemand weet dat ze engelen zijn. even veel jongens als meisjes graag)

    Rosa Dianne Ellison -RainbowShine
    May Violet Grey -HurtedHeart
    Jamie Ann Mccalister -Crystallized
    Avalon Wynter Blackwood -Charybdis
    Bryson Niklaus Griffin -Poeh
    Raphael Zach Verville -xMarvelous
    Ethan Blackburn -Crystallized
    Gereserveerd -TheRumIsGone > is bezig
    Noah Daniël Creek -scribere > is bezig met haar rol wegens problemen nog niet ingeleverd
    Fendron Carter Jackson -Zayngasm


    Mensen (let op: ze weten niets van demonen en engelen. evenveel jongens als meisjes graag)

    Bree Parker -Leannan
    Liat McCarthy -CandyBear
    Olivia Thorne -Appelboompje
    Judy Jade Whitefield -jaimyhoi
    Aimee Leighanne Rhodes -xMarvelous
    Raoul Roy Weaver -Poeh
    Silvano Raul Ercole -Guerra
    Caleb Cameron Ayden -XScaramouche
    Alex Yilmaz -HurtedHeart

    Demonen VOL

    Dunya Graham -Leannan
    Chayenna Jennifer Romano -CarrotCurls
    Lily Caroline Billington -Aragog
    Tessa 'Tess' Lynn Felice -xFlyy
    Myla Aldene Carmen Leocadia -Guerra
    Callum Mortem Church -CandyBear
    Damon Cristiano Averes -CarrotCurls
    Jayden Jason Brigh -HurtedHeart
    Glynn Evan Ashworth -Charybdis

    Dit topic is idee van XScaramouche in principe opent zij een nieuw topic, maar wanneer ze niet online is, mag degene met de laatste reactie het nieuwe topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 1:17 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Callum Mortem Church
    'Vergeet het maar,' zeg ik. 'Dan schiet die Raoul alsnog een kogel door mijn kop.'
    Ik pak haar vast en til haar op. 'Heb je hier al vrienden naar wiens kamer je even kan tot die muziek uit is? Dan breng ik je daar naartoe.'
    Ja dat is like de beste tacktiek. Eerst het vertrouwen winnen zodat ze je niet snel verdenken en dan toeslaan en hopen dat ze geheugenverlies hebben zoals deze. Nou liet ik me vanmiddag een beetje meeslepen om eerlijk te zijn.


    Remember to be ridiculous.

    Oeps, sorry. Ik kan zo onoplettend zijn, haha. Ik ga het nu ff doen.


    I can't define who I am.

    [@Zayngasm, laat me raden, je hebt vast en zeker geen zin om 4 volle topics terug te lezen? xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Kensi als in Kensi Blye van NCIS Los Angeles]


    Remember to be ridiculous.

    [YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAY! Kensi en Deeks zijn zo awesome. Ik heb mijn personage in een story die ik samen met iemand anders schrijf zo genoemd. Maar ze wilde degene waar Kensi op verliefd gaat worden niet Marty noemen... :[ ]


    help

    jaimyhoi schreef:
    [@Zayngasm, laat me raden, je hebt vast en zeker geen zin om 4 volle topics terug te lezen? xD]


    [Zeker weten :-(]


    I can't define who I am.

    [thats logical, ik ben trouwens beter met namen van het gewone NCIS want ik ken elke agent, hoe onbelangrijk ook bij naam! maar dankszij LA heb ik een zwak voor de naam Callum]

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:00 ]


    Remember to be ridiculous.

    Judy Jade Whitefield
    Hij pakt me weer vast en tilt me op.
    'Heb je hier al vrienden naar wiens kamer je even kan tot die muziek uit is? Dan breng ik je daar naartoe.' Ik vroeg me af waarom Callum dit voor me deed, ik wilde me zo graag herinneren wat er gebeurt is, zodat hij niet meer verdacht is. Maar zolang ik me niets kon herinneren, was iedereen in twijfel te trekken.
    'Behalve Av heb ik niet écht vrienden gemaakt waar bij ik zomaar kan binnenvallen. Maar goed, het is pas de tweede dag. Ik kan ook gewoon een kamer binnen vallen, oke, niet vallen, binnen stappen en kijken wie ik daar aan tref...' zeg ik. 'Nehh, dat doe ik ook maar niet. Dat kan zulke verkeerde indrukken geven.' ik zuchtte even, ik wist niet waar ik naar toe moest. 'Kan je me helpen naar de keuken, dan ga ik daar wel even zitten. Dan kan ik gelijk wat eten, van geheugenverlies krijg je honger.' grap ik een beetje.
    'Sorry dat ik het vraag, maar zou je me met nog iets kunnen helpen.' begin ik te vragen aan Callum. 'Kun je me vertellen waar we het zoal over gehad hebben, zodat ik mijn geheugen weer terug kan krijgen. Dat helpt vaak bij mensen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Callum Mortem Church
    'Je bedankte me, toen hebben we het over de droppingopdracht van vanavond, het weer en het feit dat jij het nerdy vind dat ik een plattegrond heb om de weg te vinden,' zeg ik. 'En nu is het handig want ik heb echt geen flauw idee waar die keuken is, jij wel?'


    Remember to be ridiculous.

    [Is het niet Callen? xd ik vind DiNozzo awesome. TONYYYYYY. Altijd zo heel tegenover Gibbs van: Okay... Hij is awesome. Niet zo awesome als Deeks. KENSI AND MARTY HAVE TO KISSSSS. Nell is ook awesome. Zijn Eric en zij eigenlijk soort van koppel? Ik volg het niet vanaf het begin... Maar nu zijn het herhalingen en het is net de aflevering waar ze Deeks leren kennen geweest...]


    help

    Zayngasm schreef:
    (...)

    [Zeker weten :-(]


    [zo kort mogelijk:

    iedereen is er. Behalve jouw personage dus. Je hebt de engelen, demonen en mensen. Demonen weten van elkaar dat ze demonen zijn volgens mij. Maar demons weten neit dat engelen engelen zijn xd. En ook andersom. De mensen hebben nergens weet van. Behalve Raoul, die kan demonen ruiken. Hij werkt voor de CIA om de demonen weg te krijgen. Avalon en Bryson zijn heel schattig samen, beide engelen. Dan heb je Glynn, de gehate door alle engelen. En dan heb je Ethan en Jamie, neef en nicht, beide engelen. En dan Judy en Raoul, mensjes. Maar dom van me, dat kun je hier boven lezen. Oja, je hebt ook nog Callum de demon.

    Er is overleg geweest en er komt een dropping bij hen in de avond als kennismaking, je mag zelf de groepjes maken. Judy is door iemand in elkaar geslagen, en dat is Callum de demon, die opvliegerig kan zijn ghehehe, maar Judy heeft geheugen verlies. Raoul verdacht gelijk Callum, je weet hoe jongens zijn, dader blijft cool, cia-dude gaat los. Judy weet neits meer. Judy en Callum gaan zo onderweg naar waarschijnlijk de keuken. Avalon zit op haar kamer. Judy is haar roomie. Dan heb je ook nog Glynn in de keuken. Raoul zit op zijn kamer. Ik denk dat Damon ook nog in de keuken is, but im not sure, dan heb je Bryson die nog buiten loopt. En ook nog twee meisjes, Lily en Liat, die beide buiten zijn, zogenaamd regels overtreden. En no offence voor de zogenaamd, want volgens mij hoeven we niet op een bepaalde tijd binnen te zijn.

    En dat was het wel zo'n beetje denk ik ;D Nog meer vragen, just ask]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ik heb een vriendin die blijftbeweren dat ht Callum is dus ben ik hier gewend aan geraakt! Em Gibbs en DiNozzo en Ziva en McGee en Abby en Ducky ownen]


    Remember to be ridiculous.

    Judy Jade Whitefield
    'Oke, dankje voor het vertellen. Maar ik kan me er niets meer van herinneren. Echt helemaal niets meer. Hier baal ik zo van, ik weet niet wie of wat het heeft gedaan, en dadelijk gebeurt het weer.' zeg ik tegen Callum. 'Maar het rare is, ik heb dan weer niet het gevoel dat ik de hele tijd achter mijn schouder hoef te kijken. Niet paranoia dus.' zeg ik glimlachend. 'En jazeker, ik weet waar de keuken is. Maar kan je me alsjeblieft een beetje helpen, ik moet en zal vanavond mee gaan met die dropping, maar dan moet ik nu nog rustig aan doen.' en dan herinner ik me dat hij nunet zei dat ik het nerdy vond dat hij een plattegrond nodig had.
    'Hahaha, het kan inderdaad zijn dat ik je nerdy vind omdat je een plattegrond.' en ik geef hem een zachte por. 'Kom op, dat is toch wel een beetje nerdy,' zeg ik glimlachend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Het is Callen. Staat zo op Wikipedia ^^ Marty Deeks, Kensi Blye, G. Callen (zijn voornaam is niet bekend, denk ik xd), Sam Hanna, Nell Jones and Eric Beal. AND HETTY OFCOURSE. Hetty Lange. ^^ Cool haar echte naam is Henrietta. Zo awesome]


    help

    [@jamyhoi Haha thanks a lot, ik denk dat ik het nu wel ongeveer snap c:
    Nu maar wachten op de almachtige topicownster. Ofzo.]


    I can't define who I am.