• Het verhaal:
    Long beach is een middelgrote stad in Californië met een plaatselijke universiteit die goed aangeschreven staat, ieder jaar schrijven er zich weer een hoop mensen in voor een plaats op de campus. Slechts een selecte groep mensen heeft genoeg capaciteiten voor een plaatsje op de campus. Een plaats op de campus betekent echter wel leven in luxe en les op de vooraanstaande universiteit. De studenten wonen in grote studentenhuizen met alle voorzieningen binnen handbereik op het eerste gezicht dus een universiteit als ieder ander. Zoals jullie vast wel weten schijn bedriegt. Onder de normale studenten hebben zich namelijk een paar bovennatuurlijke creaturen gemengd die deelnemen aan het dagelijks leven van de studenten maar proberen van binnen uit de kleine maatschappij invloed uit te oefenen op de andere studenten. De eeuwige strijd tussen het goed en het kwaad leeft ook hier op de campus nog steeds voort. Jaren geleden begonnen gezanten van de duivel zich te mengen onder de studenten zij namen de gedaante aan van een alledaagse student. De campus bereikte een voorlopig dieptepunt en werd het centrum van noodlottige ongelukken, criminaliteit en onverklaarbare gebeurtenissen. Dit kon niet lang zo duren en al snel kwam hier een reactie op. Nog niet zo lang geleden vestigde een groep engelen zich op de campus en probeerde met allenmacht de mentaliteit om te zetten. Een broeiende, onderlinge vijandigheid tussen de twee groepen speelt op en de studenten zijn zonder dat ze het weten een speelbal van het gevecht geworden. De engelen moeten hard hun best doen en zich daarnaast ook nog eens houden aan de strenge regels uit de hemel maar wat als de verleiding hun toch te groot wordt? De strijdt duurt voort en identiteiten moeten geheim blijven.


    Invullijstje

    Volledige naam:
    Leeftijd: [tussen de 16 en 22]
    Engel/Demon/Mens:
    Gave: [alleen engelen en Demonen hebben een gave]
    Innerlijk: [geen ideaal personage iedereen heeft gebreken]
    Uiterlijk:
    Extra: [achtergrondverhaal/bijzondere gewoontes enz.]

    Story > Daar ben ik mee bezig. Hier ga ik nog wat extra informatie neergezet over de omgeving maar ook over engelen/demonen en studenten misschien handig om even door te lezen als je er een gaat aanmaken dan weet je wat je kunt verwachten. Verder zal ik proberen hier zo vaak mogelijk een samenvatting bij te schrijven zodat jullie op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt.

    Regels

    - Om deze RPG actief te houden graag mensen die een rol aanmaken en daarmee blijven spelen, dus niet na een dag (ook niet na drie dagen) al afhaken. Als je een tijd niet kan spelen wegens omstandigheden laat dit dan even weten dan hou ik daar rekening mee. Wil je stoppen met de RPG geef dit dan ook even door zodat we je uit het verhaal kunnen schrijven dat is wat makkelijker voor de mensen die wel doorgaan.
    - Geen ruzie's, achterbakse opmerkingen enz. buiten de RPG om. Kortweg: blijf aardig tegen elkaar
    - Naamveranderingen doorgeven
    - 16 + is toegestaan
    - OOC hoeft van mij niet per sé met haakjes als het maar duidelijk is dat je niet IC bent dit kan je doen door een kader om je tekst heen te zetten, tussen haakjes te schrijven of een paar regels open te laten (je schrijft je personage sowieso altijd met de naam erboven dus dit moet geen probleem zijn)
    - Maak een realistisch personage dus geen perfectie
    - Maximaal 3 personages per persoon en het liefst van verschillend geslacht en in verschillende groep (dus niet 3 vrouwelijke engelen) Stel dat je 3 personages aangemaakt hebt maar je komt met een totaal niet verder of je loopt vast, meldt dit dan ook even misschien zijn er mensen die je willen helpen en anders kunnen we dat personage ook voor je uitschrijven.
    - Iedereen mag inspringen in de RPG sluit ook geen mensen buiten. Dus stap gerust op iemand af, wil je iemand meeten vraag het dan even OOC of stuur iemand een PB. Om iedereen op de hoogte te houden zal ik proberen een korte samenvatting bij te houden in de story zodat je makkelijk weer in kunt vallen als je een dag gemist hebt.
    - Dit spreekt voor zich maar hou het spelen bij je eigen personage en beslis niet voor een ander
    - Ik maak een nieuw topic aan als het vol is en ik wijs een of twee mensen aan die dat doen als ik er niet ben dus als het topic vol is heb gewoon even geduld.
    - Zorg dat de tijd een beetje gelijk loopt ik ga niet voor iedereen voorkauwen wanneer het avond en overdag is tenzij iedereen daar behoefte aan is maar ik neem aan dat iedereen dit zelf ook wel bij kan houden
    - Ik kan hier wel neerzetten geen oneliners maar dan is het te verwachten dat er mensen zijn die met 2 regels aankomen. Het is voor iedereen heel fijn als er langere stukken komen aangezien dat voor mensen veel fijner is om op te reageren, ik wil jullie hiermee echt niet afschrikken maar ik stel een absoluut minimum in van 6 regels (vanzelfsprekend is er geen max.) . Als je dit moeilijk vindt vraag dan gewoon hulp of google even op RPG handleiding


    Personages (ik begin pas als ik vind dat er genoeg personages zijn. Het aantal jongens en meisjes wil ik graag in evenwicht hebben. Er zit geen maximum aan het aantal personages. Het aantal engelen en mensen mogen gelijk zijn, heel veel demonen zijn niet per sé nodig maar minstens 3 of 4)



    Engelen (let op: ze nemen een menselijke gedaante aan, niemand weet dat ze engelen zijn. even veel jongens als meisjes graag)

    Rosa Dianne Ellison -RainbowShine
    May Violet Grey -HurtedHeart
    Jamie Ann Mccalister -Crystallized
    Avalon Wynter Blackwood -Charybdis
    Bryson Niklaus Griffin -Poeh
    Raphael Zach Verville -xMarvelous
    Ethan Blackburn -Crystallized
    Gereserveerd -TheRumIsGone > is bezig
    Noah Daniël Creek -scribere > is bezig met haar rol wegens problemen nog niet ingeleverd
    Fendron Carter Jackson -Zayngasm


    Mensen (let op: ze weten niets van demonen en engelen. evenveel jongens als meisjes graag)

    Bree Parker -Leannan
    Liat McCarthy -CandyBear
    Olivia Thorne -Appelboompje
    Judy Jade Whitefield -jaimyhoi
    Aimee Leighanne Rhodes -xMarvelous
    Raoul Roy Weaver -Poeh
    Silvano Raul Ercole -Guerra
    Caleb Cameron Ayden -XScaramouche
    Alex Yilmaz -HurtedHeart

    Demonen VOL

    Dunya Graham -Leannan
    Chayenna Jennifer Romano -CarrotCurls
    Lily Caroline Billington -Aragog
    Tessa 'Tess' Lynn Felice -xFlyy
    Myla Aldene Carmen Leocadia -Guerra
    Callum Mortem Church -CandyBear
    Damon Cristiano Averes -CarrotCurls
    Jayden Jason Brigh -HurtedHeart
    Glynn Evan Ashworth -Charybdis

    Dit topic is idee van XScaramouche in principe opent zij een nieuw topic, maar wanneer ze niet online is, mag degene met de laatste reactie het nieuwe topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 1:17 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ga ook slapen, Judy off :3 See you guys tomorrow. ALMOST WEEKEND ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Hello guys, i'm here :3 alleen ik wacht op antwoord vannnnnnnn Callie ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben niet meer mee... Kan iemand me een samenvatting geven en zeggen waar Av of Glynn kunnen inspringen?]


    help

    Callum Mortem Church
    Ik kijk Raoul geschrokken na. Hoe wist hij nu al dat ik een demon ben maar gelukkig kan ik het redelijk maskeren en ik draai me naar Judy. 'Zal ik even meelopen naar je kamer?' Vraag ik. 'Voor het geval je weer instort.'
    Raoul blijft door mijn hoofd spoken, hij is een mens en hoort niet zo snel te ontdekken da ik een demon ben. Hoe krijgt hij dat in gods sake voor elkaar?


    Remember to be ridiculous.

    [Ik weet het alleen van Raoul, Callum en Judy. Raoul wilde Callum pakken, omdat Raoul Callum verdenkt. Av was bij Judy in de kamer. Judy vond dat Raoul lang weg bleef, ging ze zoeken. Av kwam naar haar toe, Judy gebaarde dat Av weg moest gaan omdat het gevaarlijk was. Av ging weg, weet niet waar heen. Judy ging tussen Raoul en Callum staan. Judy wilt ze rustiger maken. Kan uiteindelijk de hoofdpijn niet meer aan, dondert op de grond. Callie zegt best vaak dat Raoul Judy leuk vind, Judy en Raoul ontkennen dat beide. Callie tilt Judy van de grond op, zet haar daarna weer neer als Raoul dreigt Callie's kop er af te schieten als hij Judyy niet neerzet. En uiteindelijk geeft Raoul het op, en loopt weg naar zijn kamer terwijl Judy nog bij callie is. xD En Bryson is naar buiten. En Glynn is weet ik veel waar xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Judy Jade Whitefield
    Ik zag dat Callum Raoul geschrokken nakeek, waarom was Callum geschrokken? Omdat Raoul ineens opgaf, en dat Callum dat niet had verwacht.
    'Zal ik even meelopen naar je kamer?' vraagt Callum. 'Voor het geval je weer instort.'
    'Dat is aardig van je, je helpt me el vaak op een dag. Eerst van het balkon, nu om naar me kamer te komen. Waarom doe je dat?' ik was er werkelijk nieuwsgierig naar, ik kon hem nog niet eens.
    'En waarom keek je Raoul zo geschrokken na? Sorry, ik ben nieuwsgierig.' zei ik tegen Callum. En ik ging moeizaam weer overeind staan. Het bonken in mijn kop doet nog steeds pijn, maar het ademhalen gaat wel steeds beter. Dat herinnerde me er aan dat ik nog pijnstillers in moest nemen. En dat herinnert me er ook aan dat Raoul die voor me zou halen.. die nu in zijn kamer zit..

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:40 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:55 ]


    I can't define who I am.

    [Volgens mij is Glynn nog steeds in de keuken dood aan het zijn... XD]

    Avalon Wynter Blackwood || Engel
    Avalon loopt door het huis rond te dwalen. Ze weet niet echt waar ze heen moet en momenteel zijn alle inwoners van het studentenhuis nogal dood. Het begint al wat te schemeren, buiten. Binnen een uur of twee zou de dropping van start gaan. Av tast met haar hand in haar broekzak en vist haar iPod eruit. Ze steekt haar oortjes in haar oren en wandelt, al Les Miserables neuriënd, terug naar haar slaapkamer. Misschien moet ze maar weer haar oude saaie leventje achter de computer weer oppikken en naar films van Marvel kijken. Ze gaat haar kamer binnen en ploft neer achter de computer, schakelt haar iPod uit en zet de muziek van haar laptop aan. De muziek schalt uit de boxen en ze gaat ondersteboven op haar bed liggen, zoals gewoonlijk.


    help

    Callum Mortem Church
    'Ik ben nou eenmaal een engel,' zeg ik grinnikend.
    Als iemand me zou vertellen dat er op deze aardbol of in elke andere plek in het universum ook maar iemand is die minder op een engel lijkt als ik zou ik hem vierkant uitlachen. 'En ik keek zo omdat ik een tatoeage met "Born to Raise Hell" heb en ik dacht dat hij helderziend was.'
    I'm so happy I have that tatoo!


    Remember to be ridiculous.

    Zayngasm schreef:
    Mweh, ik ben nooit zo goed in inspringen maar ik heb wel zin om mee te doen.
    Dus toch maar yaw. c:

    Volledige naam: Fendron Carter Jackson
    Leeftijd: 17 jaar
    Engel/Demon/Mens: Engel
    Gave: Telekinese (ik weet niet of deze al bezet is?)
    Innerlijk: Vriendelijk, rustig en nieuwsgierig, maar kan ook héél erg koppig en lui zijn.
    Uiterlijk:


    Extra: Fendron heeft het niet zo op sporten, maar houdt meer van lezen en fotograferen. Hij is een kalm type en doet het graag rustig aan.


    Be happy to join us ^^ xScararamouche is nu wel niet online, denk ik..


    help

    [@Zayngasm, dat moet in het rollentopic]


    Remember to be ridiculous.

    Oh, trouwens, Av heeft soort van telekinese, maar het zijn eerder krachtvelden waarmee ze onzichtbaar kan worden en dingen kan opheffen. Anders gezegd: De kracht die Invisible Woman heeft ^^


    help

    [http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133520

    Dat is het rollentopic]


    help

    Judy Jade Whitefield
    'Dat is cool, een tatoeage. Ik heb er ook een, maar gewoon een kleintje op mijn schouderblad, van een vlinder.' what da faq, waarom vertelde ik dit hem?
    'Maar goed, dankje dat je mee loopt naar mijn kamer.' en dan hoor ik harde muziek uit de kamer komen. Het dreunen dringt tot me door en ik kreun. Dit hielp niet met mijn hoofdpijn.
    'Oke, ik ga niet naar mijn kamer,' het ademen ging ook gelijk weer zwaarder, en ik ging er maar even bij zitten totdat ik wist waar ik wel heen ging. 'die harde muziek.. geen goed idee.' zeg ik tegen Callum.
    'En toen had ik geen flauw idee meer waar ik heen moest. Ergens waar hetrustig is. Dankje, nogmaals, dat je met me mee liep. Je kan mij hier achterlaten, ik kom wel overeind... ooit.' zeg ik tegen Callum. En een klein lachje kan er bij me vanaf.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [CALLUM. I SEE WHAT YOU ARE DOING. I WILL BE WATCHING YOU. *maakt onnozel 'I got my eye on you' gebaar* Kan er iemand naar Avi? Waarom vind ik Kensi zo'n awesome naam? En Freya ook]


    help