• Het verhaal:
    Long beach is een middelgrote stad in Californië met een plaatselijke universiteit die goed aangeschreven staat, ieder jaar schrijven er zich weer een hoop mensen in voor een plaats op de campus. Slechts een selecte groep mensen heeft genoeg capaciteiten voor een plaatsje op de campus. Een plaats op de campus betekent echter wel leven in luxe en les op de vooraanstaande universiteit. De studenten wonen in grote studentenhuizen met alle voorzieningen binnen handbereik op het eerste gezicht dus een universiteit als ieder ander. Zoals jullie vast wel weten schijn bedriegt. Onder de normale studenten hebben zich namelijk een paar bovennatuurlijke creaturen gemengd die deelnemen aan het dagelijks leven van de studenten maar proberen van binnen uit de kleine maatschappij invloed uit te oefenen op de andere studenten. De eeuwige strijd tussen het goed en het kwaad leeft ook hier op de campus nog steeds voort. Jaren geleden begonnen gezanten van de duivel zich te mengen onder de studenten zij namen de gedaante aan van een alledaagse student. De campus bereikte een voorlopig dieptepunt en werd het centrum van noodlottige ongelukken, criminaliteit en onverklaarbare gebeurtenissen. Dit kon niet lang zo duren en al snel kwam hier een reactie op. Nog niet zo lang geleden vestigde een groep engelen zich op de campus en probeerde met allenmacht de mentaliteit om te zetten. Een broeiende, onderlinge vijandigheid tussen de twee groepen speelt op en de studenten zijn zonder dat ze het weten een speelbal van het gevecht geworden. De engelen moeten hard hun best doen en zich daarnaast ook nog eens houden aan de strenge regels uit de hemel maar wat als de verleiding hun toch te groot wordt? De strijdt duurt voort en identiteiten moeten geheim blijven.


    Invullijstje

    Volledige naam:
    Leeftijd: [tussen de 16 en 22]
    Engel/Demon/Mens:
    Gave: [alleen engelen en Demonen hebben een gave]
    Innerlijk: [geen ideaal personage iedereen heeft gebreken]
    Uiterlijk:
    Extra: [achtergrondverhaal/bijzondere gewoontes enz.]

    Story > Daar ben ik mee bezig. Hier ga ik nog wat extra informatie neergezet over de omgeving maar ook over engelen/demonen en studenten misschien handig om even door te lezen als je er een gaat aanmaken dan weet je wat je kunt verwachten. Verder zal ik proberen hier zo vaak mogelijk een samenvatting bij te schrijven zodat jullie op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt.

    Regels

    - Om deze RPG actief te houden graag mensen die een rol aanmaken en daarmee blijven spelen, dus niet na een dag (ook niet na drie dagen) al afhaken. Als je een tijd niet kan spelen wegens omstandigheden laat dit dan even weten dan hou ik daar rekening mee. Wil je stoppen met de RPG geef dit dan ook even door zodat we je uit het verhaal kunnen schrijven dat is wat makkelijker voor de mensen die wel doorgaan.
    - Geen ruzie's, achterbakse opmerkingen enz. buiten de RPG om. Kortweg: blijf aardig tegen elkaar
    - Naamveranderingen doorgeven
    - 16 + is toegestaan
    - OOC hoeft van mij niet per sé met haakjes als het maar duidelijk is dat je niet IC bent dit kan je doen door een kader om je tekst heen te zetten, tussen haakjes te schrijven of een paar regels open te laten (je schrijft je personage sowieso altijd met de naam erboven dus dit moet geen probleem zijn)
    - Maak een realistisch personage dus geen perfectie
    - Maximaal 3 personages per persoon en het liefst van verschillend geslacht en in verschillende groep (dus niet 3 vrouwelijke engelen) Stel dat je 3 personages aangemaakt hebt maar je komt met een totaal niet verder of je loopt vast, meldt dit dan ook even misschien zijn er mensen die je willen helpen en anders kunnen we dat personage ook voor je uitschrijven.
    - Iedereen mag inspringen in de RPG sluit ook geen mensen buiten. Dus stap gerust op iemand af, wil je iemand meeten vraag het dan even OOC of stuur iemand een PB. Om iedereen op de hoogte te houden zal ik proberen een korte samenvatting bij te houden in de story zodat je makkelijk weer in kunt vallen als je een dag gemist hebt.
    - Dit spreekt voor zich maar hou het spelen bij je eigen personage en beslis niet voor een ander
    - Ik maak een nieuw topic aan als het vol is en ik wijs een of twee mensen aan die dat doen als ik er niet ben dus als het topic vol is heb gewoon even geduld.
    - Zorg dat de tijd een beetje gelijk loopt ik ga niet voor iedereen voorkauwen wanneer het avond en overdag is tenzij iedereen daar behoefte aan is maar ik neem aan dat iedereen dit zelf ook wel bij kan houden
    - Ik kan hier wel neerzetten geen oneliners maar dan is het te verwachten dat er mensen zijn die met 2 regels aankomen. Het is voor iedereen heel fijn als er langere stukken komen aangezien dat voor mensen veel fijner is om op te reageren, ik wil jullie hiermee echt niet afschrikken maar ik stel een absoluut minimum in van 6 regels (vanzelfsprekend is er geen max.) . Als je dit moeilijk vindt vraag dan gewoon hulp of google even op RPG handleiding


    Personages (ik begin pas als ik vind dat er genoeg personages zijn. Het aantal jongens en meisjes wil ik graag in evenwicht hebben. Er zit geen maximum aan het aantal personages. Het aantal engelen en mensen mogen gelijk zijn, heel veel demonen zijn niet per sé nodig maar minstens 3 of 4)



    Engelen (let op: ze nemen een menselijke gedaante aan, niemand weet dat ze engelen zijn. even veel jongens als meisjes graag)

    Rosa Dianne Ellison -RainbowShine
    May Violet Grey -HurtedHeart
    Jamie Ann Mccalister -Crystallized
    Avalon Wynter Blackwood -Charybdis
    Bryson Niklaus Griffin -Poeh
    Raphael Zach Verville -xMarvelous
    Ethan Blackburn -Crystallized
    Gereserveerd -TheRumIsGone > is bezig
    Noah Daniël Creek -scribere > is bezig met haar rol wegens problemen nog niet ingeleverd
    Fendron Carter Jackson -Zayngasm


    Mensen (let op: ze weten niets van demonen en engelen. evenveel jongens als meisjes graag)

    Bree Parker -Leannan
    Liat McCarthy -CandyBear
    Olivia Thorne -Appelboompje
    Judy Jade Whitefield -jaimyhoi
    Aimee Leighanne Rhodes -xMarvelous
    Raoul Roy Weaver -Poeh
    Silvano Raul Ercole -Guerra
    Caleb Cameron Ayden -XScaramouche
    Alex Yilmaz -HurtedHeart

    Demonen VOL

    Dunya Graham -Leannan
    Chayenna Jennifer Romano -CarrotCurls
    Lily Caroline Billington -Aragog
    Tessa 'Tess' Lynn Felice -xFlyy
    Myla Aldene Carmen Leocadia -Guerra
    Callum Mortem Church -CandyBear
    Damon Cristiano Averes -CarrotCurls
    Jayden Jason Brigh -HurtedHeart
    Glynn Evan Ashworth -Charybdis

    Dit topic is idee van XScaramouche in principe opent zij een nieuw topic, maar wanneer ze niet online is, mag degene met de laatste reactie het nieuwe topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 1:17 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Ik grinnikte zachtjes, en voelde de borstkas van Liat tegen me aan toen ze hevig in en uit ademde door de spanning. Na een tijdje durfde ik weer normaal adem te halen, en liet mijn hoofd tegen de muur leunen. ''Dat scheelde niks.'' zei ik zachtjes, en wreef met mijn hand langs mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Question, kan Callie de energie van Judy nu niet voelen? :3 aangezien ze om het hoekje staat. XD]

    [hij let even niet op, er staat iemand voor hem met een wapen dus da is redelijk bedreigend ook al is hij niet geïntimideerd.]


    Remember to be ridiculous.

    Liat McCarthy
    Ik sta tegen de muur aangedrukt. Vlak voor mij staat Lily en ik kan niet anders als hopen dat de congierge gewoon verder loopt. Wanneer het licht al een tijd niet meer langs is geflitst ontspan ik een beetje. 'Shit zeg,' fluister ik. 'Meteen op de eerste avond gezien.'

    Callum Mortem Church
    'Omdat er niets los te laten valt,' zeg ik geïrriteerd. 'Ik weet niet eens wat er gebeurd is, misschien dat ik iets gehoord of gezien heb maar dat weet ik zo een twee drie niet. Als je wilt kan ik je het nummer van mijn zusje geven kan je controleren of ik met haar heb gebeld vandaag.'
    Waarom geeft dit mens niet gewoon op? Ik blijf gewoon liegen dus met doorzagen bereikt hij helemaal niets.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 18:30 ]


    Remember to be ridiculous.

    Aragog schreef:
    Lily
    Ik grinnikte zachtjes, en voelde de borstkas van Liat tegen me aan toen ze hevig in en uit ademde door de spanning. Na een tijdje durfde ik weer normaal adem te halen, en liet mijn hoofd tegen de muur leunen. ''Dat scheelde niks.'' zei ik zachtjes, en wreef met mijn hand langs mijn gezicht.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Aboheid]


    help

    Liat McCarthy
    Ik stap iets opzij waardoor er weer een beetje ruimte tussen ons inkomt. 'Zeg dat wel,' mompel ik. 'Ik krijg het ook altijd voor elkaar, de eerste avond en alweer bijna in de problemen.'
    Mijn vader zou door het lint zijn gegaan al hij hoorde dat ik nu al weer op de vluch was geslagen voor een congierge.


    Remember to be ridiculous.

    [Mijn topics.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Lily
    ''Ik krijg het ook altijd voor elkaar, de eerste avond en alweer bijna in de problemen.'' Ik grinnikte. ''Je bent niet de enigste, maar ik heb nergens om me zorgen voor te maken.'' zei ik, het was er uit voor ik er erg in had. Ik had geen ouders die boos zouden worden, geen leven dat ik kan ruïneren met slechte cijfers en rapporten, geen pijn.
    ''Eh- Ik bedoel.. Dat ik er altijd onderuit kom.'' verzon ik snel, en glimlachte eventjes.
    Niemand hoefde te weten dat ik geen familie meer had, ik wou niet bestempeld worden als 'het zielige meisje'.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Crystallized schreef:
    [Mijn topics.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [@Crystallized waar waren we eigenlijk gebleven met Aimee en Ethan a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Liat McCarthy
    De aarzeling in haar stem valt me op en ik kijk haar meteen strak aan. 'Lily wat is er echtaan de hand?' Vraag ik. 'Je hoeft het niet vertellen als je niet wilt maar ik ben niet stom.'
    Hier kan ik niet tegen, je hoeft niet alles te vertellen maar meteen liegen is nou ook weer niet anders.


    Remember to be ridiculous.

    [Also mine, maar Marthe, Avalon moet nog reageren op Judy ;p want Judy gebaarde naar Avalon dat ze weg moest, omdat her gevaarlijk is tussen Rara en Callie xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Charybdis schreef:
    [Aboheid]


    El Diablo.

    Lily
    Ik keek haar geschrokken aan. Was ik echt zo slecht in liegen? Ik sloeg mijn ogen neer. Ze heeft mij veel vertelt, ze heeft er recht op. Ik ademde diep in en uit.
    ''Ik.. Was een keer aan het varen op onze jacht met mijn ouders, tot er storm uitbrak.'' ik pauzeerde even, en voelde me in elkaar krimpen bij de herinnering.
    ''De boot kantelde, en ik heb met eigen ogen gezien hoe mijn ouders onder water werden gedrukt. Het water werd rood, z-ze kwamen niet meer boven.'' zei ik zachtjes, en een zachte snik verliet mijn mond. ''D-dat was twee jaar geleden. Sindsdien.. Dop ik mijn eigen boontjes.'' voegde ik er aan toe.
    Twee jaar geleden was er een krantenartikel over een meisje dat vermist werd, en juist, dat was ik. Ik ging er van uit dat Liat de krant toen niet las of het was vergeten of iets dergelijks. Ik veegde enkele tranen weg, en glimlachte kleintjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Liat McCarthy
    Ik kijk haar geschrokken aan en geef aar een knuffel. 'Sorry,' zeg ik. 'Ik had er niet over moeten beginnen, je loog er neit voor niets over.'
    Ik dacht dat ze gewoon niet met haar ouders overweg kon en zich daarom niets van hun regels aantrok. Dat wanneer ze boos op haar waren ze ze gewoon negeerde mijn dit had ik niet aan zien komen.

    [eten]


    Remember to be ridiculous.