• Het verhaal:
    Long beach is een middelgrote stad in Californië met een plaatselijke universiteit die goed aangeschreven staat, ieder jaar schrijven er zich weer een hoop mensen in voor een plaats op de campus. Slechts een selecte groep mensen heeft genoeg capaciteiten voor een plaatsje op de campus. Een plaats op de campus betekent echter wel leven in luxe en les op de vooraanstaande universiteit. De studenten wonen in grote studentenhuizen met alle voorzieningen binnen handbereik op het eerste gezicht dus een universiteit als ieder ander. Zoals jullie vast wel weten schijn bedriegt. Onder de normale studenten hebben zich namelijk een paar bovennatuurlijke creaturen gemengd die deelnemen aan het dagelijks leven van de studenten maar proberen van binnen uit de kleine maatschappij invloed uit te oefenen op de andere studenten. De eeuwige strijd tussen het goed en het kwaad leeft ook hier op de campus nog steeds voort. Jaren geleden begonnen gezanten van de duivel zich te mengen onder de studenten zij namen de gedaante aan van een alledaagse student. De campus bereikte een voorlopig dieptepunt en werd het centrum van noodlottige ongelukken, criminaliteit en onverklaarbare gebeurtenissen. Dit kon niet lang zo duren en al snel kwam hier een reactie op. Nog niet zo lang geleden vestigde een groep engelen zich op de campus en probeerde met allenmacht de mentaliteit om te zetten. Een broeiende, onderlinge vijandigheid tussen de twee groepen speelt op en de studenten zijn zonder dat ze het weten een speelbal van het gevecht geworden. De engelen moeten hard hun best doen en zich daarnaast ook nog eens houden aan de strenge regels uit de hemel maar wat als de verleiding hun toch te groot wordt? De strijdt duurt voort en identiteiten moeten geheim blijven.


    Invullijstje

    Volledige naam:
    Leeftijd: [tussen de 16 en 22]
    Engel/Demon/Mens:
    Gave: [alleen engelen en Demonen hebben een gave]
    Innerlijk: [geen ideaal personage iedereen heeft gebreken]
    Uiterlijk:
    Extra: [achtergrondverhaal/bijzondere gewoontes enz.]

    Story > Daar ben ik mee bezig. Hier ga ik nog wat extra informatie neergezet over de omgeving maar ook over engelen/demonen en studenten misschien handig om even door te lezen als je er een gaat aanmaken dan weet je wat je kunt verwachten. Verder zal ik proberen hier zo vaak mogelijk een samenvatting bij te schrijven zodat jullie op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt.

    Regels

    - Om deze RPG actief te houden graag mensen die een rol aanmaken en daarmee blijven spelen, dus niet na een dag (ook niet na drie dagen) al afhaken. Als je een tijd niet kan spelen wegens omstandigheden laat dit dan even weten dan hou ik daar rekening mee. Wil je stoppen met de RPG geef dit dan ook even door zodat we je uit het verhaal kunnen schrijven dat is wat makkelijker voor de mensen die wel doorgaan.
    - Geen ruzie's, achterbakse opmerkingen enz. buiten de RPG om. Kortweg: blijf aardig tegen elkaar
    - Naamveranderingen doorgeven
    - 16 + is toegestaan
    - OOC hoeft van mij niet per sé met haakjes als het maar duidelijk is dat je niet IC bent dit kan je doen door een kader om je tekst heen te zetten, tussen haakjes te schrijven of een paar regels open te laten (je schrijft je personage sowieso altijd met de naam erboven dus dit moet geen probleem zijn)
    - Maak een realistisch personage dus geen perfectie
    - Maximaal 3 personages per persoon en het liefst van verschillend geslacht en in verschillende groep (dus niet 3 vrouwelijke engelen) Stel dat je 3 personages aangemaakt hebt maar je komt met een totaal niet verder of je loopt vast, meldt dit dan ook even misschien zijn er mensen die je willen helpen en anders kunnen we dat personage ook voor je uitschrijven.
    - Iedereen mag inspringen in de RPG sluit ook geen mensen buiten. Dus stap gerust op iemand af, wil je iemand meeten vraag het dan even OOC of stuur iemand een PB. Om iedereen op de hoogte te houden zal ik proberen een korte samenvatting bij te houden in de story zodat je makkelijk weer in kunt vallen als je een dag gemist hebt.
    - Dit spreekt voor zich maar hou het spelen bij je eigen personage en beslis niet voor een ander
    - Ik maak een nieuw topic aan als het vol is en ik wijs een of twee mensen aan die dat doen als ik er niet ben dus als het topic vol is heb gewoon even geduld.
    - Zorg dat de tijd een beetje gelijk loopt ik ga niet voor iedereen voorkauwen wanneer het avond en overdag is tenzij iedereen daar behoefte aan is maar ik neem aan dat iedereen dit zelf ook wel bij kan houden
    - Ik kan hier wel neerzetten geen oneliners maar dan is het te verwachten dat er mensen zijn die met 2 regels aankomen. Het is voor iedereen heel fijn als er langere stukken komen aangezien dat voor mensen veel fijner is om op te reageren, ik wil jullie hiermee echt niet afschrikken maar ik stel een absoluut minimum in van 6 regels (vanzelfsprekend is er geen max.) . Als je dit moeilijk vindt vraag dan gewoon hulp of google even op RPG handleiding


    Personages (ik begin pas als ik vind dat er genoeg personages zijn. Het aantal jongens en meisjes wil ik graag in evenwicht hebben. Er zit geen maximum aan het aantal personages. Het aantal engelen en mensen mogen gelijk zijn, heel veel demonen zijn niet per sé nodig maar minstens 3 of 4)



    Engelen (let op: ze nemen een menselijke gedaante aan, niemand weet dat ze engelen zijn. even veel jongens als meisjes graag)

    Rosa Dianne Ellison -RainbowShine
    May Violet Grey -HurtedHeart
    Jamie Ann Mccalister -Crystallized
    Avalon Wynter Blackwood -Charybdis
    Bryson Niklaus Griffin -Poeh
    Raphael Zach Verville -xMarvelous
    Ethan Blackburn -Crystallized
    Gereserveerd -TheRumIsGone > is bezig
    Noah Daniël Creek -scribere > is bezig met haar rol wegens problemen nog niet ingeleverd
    Fendron Carter Jackson -Zayngasm


    Mensen (let op: ze weten niets van demonen en engelen. evenveel jongens als meisjes graag)

    Bree Parker -Leannan
    Liat McCarthy -CandyBear
    Olivia Thorne -Appelboompje
    Judy Jade Whitefield -jaimyhoi
    Aimee Leighanne Rhodes -xMarvelous
    Raoul Roy Weaver -Poeh
    Silvano Raul Ercole -Guerra
    Caleb Cameron Ayden -XScaramouche
    Alex Yilmaz -HurtedHeart

    Demonen VOL

    Dunya Graham -Leannan
    Chayenna Jennifer Romano -CarrotCurls
    Lily Caroline Billington -Aragog
    Tessa 'Tess' Lynn Felice -xFlyy
    Myla Aldene Carmen Leocadia -Guerra
    Callum Mortem Church -CandyBear
    Damon Cristiano Averes -CarrotCurls
    Jayden Jason Brigh -HurtedHeart
    Glynn Evan Ashworth -Charybdis

    Dit topic is idee van XScaramouche in principe opent zij een nieuw topic, maar wanneer ze niet online is, mag degene met de laatste reactie het nieuwe topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 1:17 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Link 1 - Link 2 ]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:27 ]


    kindness is never a burden.

    Charybdis schreef:
    [FLIRT MET AVALON. DAN WORDT BRYSON JALOERS EN DAN CREËREN WE DRAMA]


    Oeh. Engel VS Engel. (nerd)


    I can't define who I am.

    [Die vechten over een Engel. Awesome.]


    help

    Poeh schreef:
    Bryson Niklaus Griffin
    "Ben je altijd zo bazig?" vroeg Bryson grijnzend. Hij sloeg een arm om zijn vriendin's schouder en zakte wat onderuit. "Wanneer begint die dropping hier eigenlijk?" zei hij en keek om zich heen alsof hij het antwoord in de kamer zou vinden.


    Avalon Wynter Blackwood || Engel
    "Geen idee", mompelt Avalon, die zich tegen Bryson nestelt.
    "Het is al bijna donker, dus ik denk niet dat het nog te lang gaat duren", voegt ze toe.
    Ze legt haar hoofd op zijn schouder en trekt haar knieën op tegen haar borst.


    help

    HE WACHT. RAOUL IS DREW ROY? *kwijl* LOGAN IS CUTER.


    help

    [@Zayngasm, ik moest ineens freaking snel afsluiten, vandaar dat ik hem niet stuurde, maar ik zie dat de links er al zijn geweest. Sorry. Ik post ff 1 ding, daarna leren en naar bed]

    Judy Jade Whitefield
    Ik was echt een lafaard, en een tijdje was het stil tussen ons. Ik kwam langzaam weer op adem, en de pijn bij mijn ribbenkast neemt af. Dan schraapt Raoul zijn keel en hij stond op, hij zei: 'Wanneer begint die dropping eigenlijk?' ik dacht even na, het liefst stond ik nu op, en liep naar hem toe. Zou mijn armen om hem heen slaan en hem zoenen. Maar in plaats daarvan zei ik:
    'Die begint volgens mij over iets van een half uur.' ik wilde geen lafaard zijn. Geluidloos stond ik op (wat mezelf verbaasde, dat het geluidloos was), en ging achter Raoul staan. Toen draaide hij zich om, en ik sloeg mijn armen om zijn nek. Ik ging een beetje op mijn tenen staan en toen kustte ik hem vederlicht op zijn mond.

    [Nui gai k weer, adios amigos]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Zo lief. Jup Rara is Drew Roy, heh, wist zelf zijn naam niet. Me all by myself...]


    kindness is never a burden.

    Bryson Niklaus Griffin
    Bryson wreef zachtjes over Avalons arm en keek naar de televisie die hij had opgezet. Een of andere voetbalmatch was bezig, niet dat het hem interesseerde maar het hield hem bezig tijdens het wachten.


    kindness is never a burden.

    Raoul Roy Weaver
    Raoul glimlachte tussen de kus door en plaatste zijn handen op Judy's heupen. Hij was groter dan haar dus moest ze op haar tenen staan. Als de CSI hier achter kwam... nee, zo mocht hij niet denken. De CSI kon de pot op. Judy was belangrijker.


    kindness is never a burden.

    Judy Jade Whitefield
    Raoul glimlachte tussen de kus door en plaatste zijn handen op mijn heupen. En we zoenden weer. Ik wilde meer van hem, maar ik deed het niet. Ik was niet zo onbeschoft om me gelijk helemaal op hem te storten. Hij kon onwijs goed zoenen, en een glimlach verscheen om mijn mond. Ik wilde niet dat dit ooit zou stoppen. Maar ik werd al weer meer moe. Dus trok ik Raoul mee naar zijn bed, en deed ons beide zitten. Ik maakte me even los van hem en zei:
    'Ik bedoel dit niet pervers, alleen ik zak anders dadelijk weer in elkaar.' en toen zoende ik hem weer.

    [Lol, Judy gaat wel lekker. En ik meot ook weer gaan, Duits leren, aufwiedersehen]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Noo! don't go!]


    kindness is never a burden.

    Raoul Roy Weaver
    Raoul lachte luid. "Zwijg gewoon en kus me." zei hij en drukte zijn lippen terug op die van Judy.


    kindness is never a burden.

    [



    Charybdis! Kijk!!!!!! Cute right (x]


    kindness is never a burden.

    [Aaahh, dat plaatje is zo schattig. En Raouliepoelie ook :3 sorry, maar als ik wil overgaan dit jaar, dan moet ik leren. xd]

    Judy Jade Whitefield
    Raoul lachte luid. 'Zwijg gewoon en kus me.' zei hij. En hij drukte zijn lippen op die van mij. Ik haalde even mijn mond van de zijne af en zei lachend:
    'Ik zou ook niet anders willen,' waarna ik onze lippen weer verenigde. Ik had dit niet echt zien aankomen. Ik had het gewoon niet verwacht. Ik had Kevin, mijn broer, nog niet eens gesproken sinds ik hier was. Raoul en ik zoenden elkaar alsof we nog nooit anders hadden gedaan. Dan bedenk ik me ineens dat we nog een dropping dadelijk hebben. Ik onderbreek onze kus, ook omdat ik buiten adem ben, en zeg:
    'We moeten osn nog klaarmaken voor de dropping.' en ik wil opstaan maar dat lukt me even niet. Ik geef Raoul nog een kus, zolang ik toch niet kan opstaan. 'Want ik ga zeker weten mee met die dropping.' zeg ik daarna. Ik sta voorzichtig op, merk dat het al weet wat beter gaat. En zeg lief: 'Wacht heel even, ik pak even andere kleren.' In rap tempo loop ik naar mijn kamer. Pak snel wat kleren, en loop terug naar Raouls kamer. Gelukkig liggen ze zowat tegenover elkaar. Ik ga richting Roaul, geef hem een kus en zeg: 'Ik kleed me even om in je badkamer, oke?' Waarna ik loop richting Raouls badkamer. Ik fris me even op, en trek dan mijn shirt uit om me om te kleden.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:19 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Raoul Roy Weaver
    In een speed tempo rent Judy terug naar haar kamer en neemt wat kleren. Ze komt terug en vraagt of ze zich mag omkleden in de badkamer. Zonder op Raouls antwoord te wachten loopt Judy Raouls badkamer in.
    Raoul staat op en werpt nog snel een blik op de gesloten badkamerdeur voor hij achter zijn bureau gaat zitten. Hij opent de laptop en typt verder aan de mail.


    kindness is never a burden.