• Het verhaal:
    Long beach is een middelgrote stad in Californië met een plaatselijke universiteit die goed aangeschreven staat, ieder jaar schrijven er zich weer een hoop mensen in voor een plaats op de campus. Slechts een selecte groep mensen heeft genoeg capaciteiten voor een plaatsje op de campus. Een plaats op de campus betekent echter wel leven in luxe en les op de vooraanstaande universiteit. De studenten wonen in grote studentenhuizen met alle voorzieningen binnen handbereik op het eerste gezicht dus een universiteit als ieder ander. Zoals jullie vast wel weten schijn bedriegt. Onder de normale studenten hebben zich namelijk een paar bovennatuurlijke creaturen gemengd die deelnemen aan het dagelijks leven van de studenten maar proberen van binnen uit de kleine maatschappij invloed uit te oefenen op de andere studenten. De eeuwige strijd tussen het goed en het kwaad leeft ook hier op de campus nog steeds voort. Jaren geleden begonnen gezanten van de duivel zich te mengen onder de studenten zij namen de gedaante aan van een alledaagse student. De campus bereikte een voorlopig dieptepunt en werd het centrum van noodlottige ongelukken, criminaliteit en onverklaarbare gebeurtenissen. Dit kon niet lang zo duren en al snel kwam hier een reactie op. Nog niet zo lang geleden vestigde een groep engelen zich op de campus en probeerde met allenmacht de mentaliteit om te zetten. Een broeiende, onderlinge vijandigheid tussen de twee groepen speelt op en de studenten zijn zonder dat ze het weten een speelbal van het gevecht geworden. De engelen moeten hard hun best doen en zich daarnaast ook nog eens houden aan de strenge regels uit de hemel maar wat als de verleiding hun toch te groot wordt? De strijdt duurt voort en identiteiten moeten geheim blijven.


    Invullijstje

    Volledige naam:
    Leeftijd: [tussen de 16 en 22]
    Engel/Demon/Mens:
    Gave: [alleen engelen en Demonen hebben een gave]
    Innerlijk: [geen ideaal personage iedereen heeft gebreken]
    Uiterlijk:
    Extra: [achtergrondverhaal/bijzondere gewoontes enz.]

    Story > Daar ben ik mee bezig. Hier ga ik nog wat extra informatie neergezet over de omgeving maar ook over engelen/demonen en studenten misschien handig om even door te lezen als je er een gaat aanmaken dan weet je wat je kunt verwachten. Verder zal ik proberen hier zo vaak mogelijk een samenvatting bij te schrijven zodat jullie op de hoogte blijven van wat er allemaal gebeurt.

    Regels

    - Om deze RPG actief te houden graag mensen die een rol aanmaken en daarmee blijven spelen, dus niet na een dag (ook niet na drie dagen) al afhaken. Als je een tijd niet kan spelen wegens omstandigheden laat dit dan even weten dan hou ik daar rekening mee. Wil je stoppen met de RPG geef dit dan ook even door zodat we je uit het verhaal kunnen schrijven dat is wat makkelijker voor de mensen die wel doorgaan.
    - Geen ruzie's, achterbakse opmerkingen enz. buiten de RPG om. Kortweg: blijf aardig tegen elkaar
    - Naamveranderingen doorgeven
    - 16 + is toegestaan
    - OOC hoeft van mij niet per sé met haakjes als het maar duidelijk is dat je niet IC bent dit kan je doen door een kader om je tekst heen te zetten, tussen haakjes te schrijven of een paar regels open te laten (je schrijft je personage sowieso altijd met de naam erboven dus dit moet geen probleem zijn)
    - Maak een realistisch personage dus geen perfectie
    - Maximaal 3 personages per persoon en het liefst van verschillend geslacht en in verschillende groep (dus niet 3 vrouwelijke engelen) Stel dat je 3 personages aangemaakt hebt maar je komt met een totaal niet verder of je loopt vast, meldt dit dan ook even misschien zijn er mensen die je willen helpen en anders kunnen we dat personage ook voor je uitschrijven.
    - Iedereen mag inspringen in de RPG sluit ook geen mensen buiten. Dus stap gerust op iemand af, wil je iemand meeten vraag het dan even OOC of stuur iemand een PB. Om iedereen op de hoogte te houden zal ik proberen een korte samenvatting bij te houden in de story zodat je makkelijk weer in kunt vallen als je een dag gemist hebt.
    - Dit spreekt voor zich maar hou het spelen bij je eigen personage en beslis niet voor een ander
    - Ik maak een nieuw topic aan als het vol is en ik wijs een of twee mensen aan die dat doen als ik er niet ben dus als het topic vol is heb gewoon even geduld.
    - Zorg dat de tijd een beetje gelijk loopt ik ga niet voor iedereen voorkauwen wanneer het avond en overdag is tenzij iedereen daar behoefte aan is maar ik neem aan dat iedereen dit zelf ook wel bij kan houden
    - Ik kan hier wel neerzetten geen oneliners maar dan is het te verwachten dat er mensen zijn die met 2 regels aankomen. Het is voor iedereen heel fijn als er langere stukken komen aangezien dat voor mensen veel fijner is om op te reageren, ik wil jullie hiermee echt niet afschrikken maar ik stel een absoluut minimum in van 6 regels (vanzelfsprekend is er geen max.) . Als je dit moeilijk vindt vraag dan gewoon hulp of google even op RPG handleiding


    Personages (ik begin pas als ik vind dat er genoeg personages zijn. Het aantal jongens en meisjes wil ik graag in evenwicht hebben. Er zit geen maximum aan het aantal personages. Het aantal engelen en mensen mogen gelijk zijn, heel veel demonen zijn niet per sé nodig maar minstens 3 of 4)



    Engelen (let op: ze nemen een menselijke gedaante aan, niemand weet dat ze engelen zijn. even veel jongens als meisjes graag)

    Rosa Dianne Ellison -RainbowShine
    May Violet Grey -HurtedHeart
    Jamie Ann Mccalister -Crystallized
    Avalon Wynter Blackwood -Charybdis
    Bryson Niklaus Griffin -Poeh
    Raphael Zach Verville -xMarvelous
    Ethan Blackburn -Crystallized
    Gereserveerd -TheRumIsGone > is bezig
    Noah Daniël Creek -scribere > is bezig met haar rol wegens problemen nog niet ingeleverd
    Fendron Carter Jackson -Zayngasm


    Mensen (let op: ze weten niets van demonen en engelen. evenveel jongens als meisjes graag)

    Bree Parker -Leannan
    Liat McCarthy -CandyBear
    Olivia Thorne -Appelboompje
    Judy Jade Whitefield -jaimyhoi
    Aimee Leighanne Rhodes -xMarvelous
    Raoul Roy Weaver -Poeh
    Silvano Raul Ercole -Guerra
    Caleb Cameron Ayden -XScaramouche
    Alex Yilmaz -HurtedHeart

    Demonen VOL

    Dunya Graham -Leannan
    Chayenna Jennifer Romano -CarrotCurls
    Lily Caroline Billington -Aragog
    Tessa 'Tess' Lynn Felice -xFlyy
    Myla Aldene Carmen Leocadia -Guerra
    Callum Mortem Church -CandyBear
    Damon Cristiano Averes -CarrotCurls
    Jayden Jason Brigh -HurtedHeart
    Glynn Evan Ashworth -Charybdis

    Dit topic is idee van XScaramouche in principe opent zij een nieuw topic, maar wanneer ze niet online is, mag degene met de laatste reactie het nieuwe topic aanmaken.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 1:17 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Callum Mortem Church
    Ik kijk haar glimlachend aan. Wat geniet ik hiervan. Ik ben geen algemene plaaggeest. Ik heb een of twee prooien die ik tot het uiterste wil drijven en eigenlijk is het alleen maar leuker omdat die Raoul me als een gek stond te bedreigen. Het creeërt een uitdaging. 'Weet je wat het probleem is?' Vraag ik. 'Als ik je vertel waarom ik lieg moet je de hele waarheid horen.'


    Remember to be ridiculous.

    [Lol, ik ben er nog xd ik kan niet slapen]

    Judy Jade Whitefield
    'Nou nou nou, ik dacht dat ik al als een slechte thriller klonk. En dan, als ik het weet, moet je me vermoorden?' ik wilde niet zo gemeen praten, maar hij lokte me uit. Toen drong het tot me door, hij lokte me uit. 'Grapje,' zei ik nep lachend. 'volgens mij ben je echt vriendelijk. Ik ben blij dat jij het bent die me van dat balkon hebt gered en niet één of andere griezel.' Als hij het zo wilde spelen, kon hij het krijgen. En ik glimlachte nog even lief naar hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oke, nu ga ik echt, slaaplekker koekjes]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Lol, ik was de hele dag weg, poëziefestival, en ik had écht verwacht dat de dropping etc allang bezig zouden zijn. Of tenminste reacties etc, kom ik hier aan NIET ÉÉN REACTIE XD, lol, nu ben ik wel goed bij :3 alleen is er niemand online die mee RPG't ;p]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [CALLIEBALLIE IS ONLINE ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [En Callieballie is offline xd, oke, dit is voor vandaag hopeloos in dit topic ;p seeyouguyslater x]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Callum Mortem Church
    Ik kijk haar even schattend aan en besluit het laatste te negeren. 'Waarschijnlijk niet vermoorden,' zeg ik. 'Je zou me nooit geloven en ik heb geen zin om in een psychiatrische inrichting te komen, ik kan natuurlijk weer ontsnappen maar dat kost allemaal extra tijd begrijp je?'


    Remember to be ridiculous.

    Judy Jade Whitefield
    Hij keek me even schattend aan. 'Waarschijnlijk niet vermoorden,' zei Callum. 'Je zou me nooit geloven en ik heb geen zin om in een psychiatrische inrichting te komen, ik kan natuurlijk weer ontsnappen maar dat kost allemaal extra tijd begrijp je?' ik dacht er even over na. En zei toen:
    'Maar natuurlijk begrijp ik je, Callum. Maar goed, ik moet weer bij onze tosti's gaan kijken.' ik liep even naar de keuken, zag dat ze precies perfect waren, legde ze beide op een bord en liep terug naar Callum en ik duwde het bord in zijn handen. 'Eetsmakelijk,' zei ik lief glimlachend tegen hem.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Callum Mortem Church
    Ik het bord aan. 'Eet smakelijk,' zegt ze en ze glimlacht net te lief.
    Het doet mij helemaal niets maar ik weet dat het lief meot zijn. 'Bewaar die glimlach maar voor Raoullie,' mompel ik en ik neem een hap. 'Deze zijn goed.'


    Remember to be ridiculous.

    Judy Jade Whitefield
    'Bewaar die glimlach maar voor Raoullie,' mompelt Callum en hij neemt een hap van zijn tosti. 'Deze zijn goed.' En daarvan ging ik een beetje stralen, ik vond het altijd leuk als mensen het eten dat ik had gemaakt lekker vonden.
    'Dankje,' zei ik tegen hem,' Judy-recept.' en zelf had ik alweer bijna mijn tosti op. Ik keek even naar Callum die zag dat ik hem al bijna op had en zei grijnzend: 'Wat, nog nooit een meisje snel zien eten.' maar ik at ook echt snel. Sneller dan de gemiddelde mens, maar dat maakte me niets uit. Ik moest er in mezelf even om lachen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Callum Mortem Church
    'Nee,' zeg ik. 'Ik dacht altijd dat meisjes amper aten omdat ze bang waren om teveel aan te komen.'
    IK grinnik. 'Maar sirieus, bewaar die glimlach voor Raoullie.'
    Ik veeg mijn haar uit mijn ogen en eet mijn tosti verder op.
    [ik reageer even wat langzamer omdat ik ook aan het inpakken ben voor vier dagen kamp, daarom ben ik er vanaf morgen tot vrijdag niet meer]


    Remember to be ridiculous.

    [Wil er iemand iets met Dode Avalon of Glynn de Gehate doen? FLO. Y U MAKE SUCH AN EPIC MUSIC? Ik krijg er kippenvel van... Het wordt denk ik mijn soundtrack. xd]


    help

    Judy Jade Whitefield
    'Ik snap niet waarom je het de hele tijd over Raoul hebt,' zeg ik zuchtend tegen Callum. 'Hij heeft zijn leven, ik heb mijn leven. En voor zover ik weet zijn onze leven op vriendschap na verder nog niet gekruist.' ik snapte echt niet waarom Callum telkens weer Raoul naar voren in het gesprek bracht.
    'Ik kan toch ook gewoon naar jou glimlachen.' ik weet dat ik der net nog had gedacht dat ik Callum wel even op zijn plek zou zetten, maar waarom? Waarom zou ik dat doen? Dat rare van der net zou vast en zeker niets geweest zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Marthe xD ik wil je er nog even haarfijn op wijzen dat Glynn Judy de hele tijd wegpusht. Maar oke, ze komt wel weer naar Glynnda toe. O, en ik pas mijn stukje niet aan, dat is teveel gedoe, ik maak gewoon een vervolg op mijn vorige ;p]

    Judy Jade Whitefield
    'En ik hoef mezelf echt niet uit te hongeren. Drie keer in de week hardloop ik, en als ik honger heb, dan eet ik gewoon.' zei ik tegen Callum. Ik liep terug de keuken in, want mijn bord was leeg. En daar zat Glynn nog steeds te tokkelen op de tafel.
    'Hoe gaat het eigenlijk met je, Glynn?' vroeg ik aan hem, een poging om het gesprek op gang te brengen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Callum Mortem Church
    'HIj is smoorverliefd op je,' zeg ik grinnikend. 'En als je niet zo verdomd koppig was dan zou dat inzien, net als dat je dan zou inzien dat jij verliefd op hem bent en jullie samenkomen.'
    Die koppigheid maakt haar zo'n uitdaging ze rent niet zomaar weg maar probeerd het uit te zoeken. En het feit dat ik via haar Raoul raak maakt het natuurlijk alleen nog leuker. Twee vliegen in een klap.


    Remember to be ridiculous.