• TOPIC 1

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:08 ]


    how dare you speak of grace

    Liv:

    Ik loop langzaam naar de stallen. Ik besloot toch nog een rondje te rijden met Blaze. Had toch niet zoveel te doen. Ik liep zingend naar de stallen. Onderweg nam ik nog wel een appel mee, nou eigenlijk twee.


    We've lived in the shadows for far too long.

    David

    Ik knik even.
    "Onder andere. Je waagt het niet!" Zeg ik als ik zijn kwaadaardige grijns zie.
    Ik prik een keer in zijn zij.
    "Nee, maar mijn onderbuik, bovenbenen. Hou het er maar op dat alles vanaf mijn onderbuik mijn gevoelige plek is." Zeg ik dan.

    [welteruste alvast liefie <3]

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 0:13 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily
    Ik draaide me om en keek eventjes naar het woongebouw, ik liet Mason nog even aan zijn halster staan en draaide me om naar Valerie "Ik ga nog even mijn cap halen" zeg ik en loop naar het stallen complex.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Liv:

    Vrolijk stond ik te zingen. "Blaze." Zei ik vrolijk en ga hem een appel. Ik ging door met zingen onder dat ik hem opzadelde. Ik pakte at spullen en gooide ze in mijn tas. Ik ging zwemmen had ik besloten.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex
    " maar dat wist ik al, want je ging er als een haas vandoor toen ik vanaf je voet naar boven streelde" ik glimlach weer duivels. Ineens schoot er wat bij me te binnen, mijn keel.
    (had je het linkje in je gb gezien? :$)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 0:18 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Emily
    Ik liep langs de eerste boxen naar binnen en zag al snel Liv bij Blaze staan, ik hoorde hem zachtjes zingen en lachte. "Klinkt goed" zeg ik met een glimlach en een lichte blos op mijn gezicht.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    David

    Ik word even rood.
    "Ja, het werd iets te veel. Maar voordat ik boos werd rende ik dus maar weg." Leg ik uit.
    "Lieverd, probeer het eens, gewoon om te voelen hoe het is. Ik wil je gerust helpen?" Zeg ik en kijk hem aan.

    [Neen, ik ga direkt kijken.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Liv:

    Ik lachte mijn Liv-glimlach, tenminste zo werd het meestal genoemd. "Dank je. Ik treed op elke avond in mijn badkamer." Zei ik bloedserieus. "Nee, maar ik ga zwemmen. Ga je mee?" Vroeg ik haar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Emily
    Ik lachte en bloosde snel even "Nou nodig me maar eens uit voor een prive concert dan" lach ik en kijk even in zijn ogen. "Nee, maar ik ga zwemmen. Ga je mee?" vroeg hij, ik keek naar de grond..Shit waarom had ik nou net met Valerie afgesproken. "Lijkt me heel gezellig maar ik had een soort van afgesproken om met Valerie te gaan rijden" zeg ik met diepe teleurstelling in mijn stem.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alex

    "ik denk dat ik weet waar ik ook zo'n plek heb" zeg ik snel, overgaant op een ander onderwerp, want het vorige? Nee dankje.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik lachte even. "Topicskipper." Grinnik ik.
    "Goed, vertel het eens." Zeg ik en sla mijn benen over elkaar.
    Ik leg de handdoek recht en kijk Alex aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Liv:

    Ik aai Blaze en kijk even naar Emily. "We kunnen haar toch ook mee vragen. Het is een eindje rijden." Zeg ik rustig. Meteen vervloekt ik mezelf omdat ik aan het aandringen was. "Maar als je al afgesproken heb, hoeft het niet."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Alex

    "mijn keel" zeg ik, en in doe moeite hem niet aan te raken "mijn keel is altijd verboden gebied geweest voor iedereen, ik droeg vroeger vaak sjaalen of een kol trui" weer twijvel ik om er niet over te gaan wrijven, ja dat krijg je dan zo plots.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Emily
    Ik kijk eventjes naar de tralies van de stallen "Ja we kunnen haar meevragen" zeg ik als bevestiging "Maar ik zou liever alleen met jou gaan" zeg ik blosend.
    "Maar als je al afgesproken heb, hoeft het niet." zegt hij, ik loop naar hem toe "Ik wil wel hoor, ik kan vragen of ze het goed vind dat ik met jou mee ga, ze wou toch graag op Valerie wachten" zeg ik en glimlach zwakjes terwijl ik mijn linker hand om mijn rechter pols klem.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    David

    "Of omdat je je schaamde óf omdat je bang was dat er iets zou gaan gebeuren?"
    Vraag ik dan en kijk hem weer aan.
    Kijk bij hem is het alleen de keel, bij mij is het heel mijn onderlichaam + benen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.