• TOPIC 1

    Regels:

    x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

    Dagroutine:

    - Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

    Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:08 ]


    how dare you speak of grace

    David

    "Wat eh- Wat doe je hier?" Vraag ik dan en kijk naar Alex die op mijn bed ligt.
    Ik wil hem eigenlijk terecht roepen maar dat doe ik maar niet, ik maak mijn bed straks wel opnieuw op.
    Ik slik een keer en kijk naar Alex.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (stik wat nu?)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Excuses? Verzin wat, doe wat het eerste in je op komt.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    (dat is dus vluchten :$ ik weet dus niks)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [Zeg dat je wel wilt maar niet durft. Dan weet ik wel wat met David.]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "sorry" zucht ik als ik uit ben gelachen
    "kijk, ik wil wel maar durf niet, zo gaat dat altijd. het is nog altijd nieuw"
    ik kijk naar de grond.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik slik even.
    Ik herken dit maar al te goed, niet durven maar wel willen.
    "Luister, ik wil je heel graag helpen, maar je moet er zelf ook achter staan." Zeg ik en neem plaats naast hem op mijn bed.
    "Ik heb een vraagje, heb je jezelf ooit gemasturbeerd?" Vraag ik en kijk hem aan.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 23:47 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    ik voel mijn hoofd weer rood worden, hoe kon hij toch van die stomme vragen bedenken.
    "N-Nee" stotter ik "N-nooit behoefde aan g-gehad"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Ey Alex. Je hoeft je niet te schamen." Zeg ik als hij rood word.
    "Sommige mensen zijn er wat later klaar voor en sommige eerder." Oké lijkt me logisch.
    "Je hebt het echt ook nog nooit geprobeerd?" Vraag ik dan.
    Het zijn doodnormale vragen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex

    "Nee" zeg ik weer, als ik er geen behoefde aan heb waarom zou ik het dan proberen? naja je kijkt wel eens een film, maar ik heb er nooit last van gehad.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    "Oké."
    Ik denk na, nooit gedaan, nooit geprobeerd, geen behoefde eraan.
    "Eh, je hebt wel eens een stijve gehad, toch?"
    Ik kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Alex
    "eeh" ik wrijf over mijn achterhoofd. Had ik dat ooit gehad? Dat weet ik dus eigenlijk niet, ik kan me het niet herinneren.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 0:02 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    David

    Ik lach even.
    "Maakt niet uit, het is volkomen natuurlijk." Zeg ik dan.
    "Ik word bijvoorbeeld té snel opgewonden als je bepaalde plekken aanraakt. Misschien moet bij jou de plek nog gevonden worden." Zeg ik dan met een glimlachje.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Emily
    'Ja ik vraag me af waar ze blijft,' zegt Valérie ik knik 'misschien kunnen we inderdaad maar beter gaan, dan hang ik even een briefje op de deur van haar stal. Welke kant zullen we op gaan? Dan schrijf ik dat erbij.' zegt ze er nog achter. Ik kijk haar aan "Zeg jij het mij maar ik ben hier pas net een dag dus ik weet nog niks"
    Ik kijk om me heen waar zou Liv zijn, ik zucht ik wou dat hij hier nu was met een arm om me heen geslagen.


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Alex
    ik slik. Maar herstel me snel," zoals onder je voeten toch?" zeg ik kwaadaardig grijnzend. (ik ga zo slapen)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira