• Wij hebben voor Levensbeschouwing/godsdienst een hele grote opdracht
    Echt ongelooflijk veel werk en het is echt saai
    Ik had daar onder de les zo aan zitten werken en opeens kon ik even niet serieus blijven en dan krijg je dit

    Heeft god bepaalde bedoelingen bij lijden en dood?
    Ja god heeft bepaalde bedoelingen bij lijden en dood. Hij is namelijk een ontzettende sadist die het leuk vind om te zien hoe de mensen pijn lijden en doodgaan onder vreselijke omstandigheden. Tja, die oude vent moet toch ook wat leuks hebben om naar te kijken? Hij moet ook zieltjes hebben die hem kunnen dienen en aanbidden? Maar toch vind ik hem nogal egoïstisch, zeg nou zelf, kan hij het niet wat beter verspreiden? Zodat iedereen evenveel pijn heeft en iedereen tegelijkertijd doodgaat? Zoals ik al zei moet hij wel een ontzettende sadist zijn om al die mensen pijn te doen.

    Ik moest 5 levensvragen verzinnen over Lijden, Dood en Pijn en die beantwoorden. Dit was mijn vijfde


    En een van mijn vriendinnen vond het blijkbaar genial want die heeft dat heel vaak gezegd
    Uiteindelijk heb ik toch nog wel iets anders getypt, iets wat nog klopt

    Sorry voor de mensen die geloven, maar voor de mede sadisten, ik wordt gespamt dit online te zetten


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eh oké. Als jij het maar leuk vind! :'D

    genius :')


    Miep