• Ik droom de laatste twee weken echt heel vreemd.
    Ik droom namelijk dingen die ik al een keer eerder heb meegemaakt. Leuke herinneringen van mensen die ik mis. De personen die er in voor komen het lijkt net of ze echt bij me zijn. Het is ook bijna alsof de droom echt zijn.
    Maar dan word ik wakker en dan kan ik wel huilen omdat ik die mensen zo kapot hard mis. Zo gaat het dus al twee weken (bijna 3) en het is gewoon zo frustrerend omdat ik er niks aan kan doen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat ken ik.
    Ik kan je helaas niet helpen, maar sterkte ermee (:


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Shit, dat lijkt me echt heel erg vervelend :S, helaas kan ik je maar een advies geven (Niet het origineelste denk ik): Erover praten met iemand! Misschien helpt het, en blijkbaar heb je ook nog veel verdriet over die mensen, dus misschien helpt het praten ook om je verdriet te uiten, zodat je er minder mee zit.

    Sterkte! Ik hoop dat je er wat aan hebt!(H)


    Tijd voor koffie.

    Dat betekend dus dat je er heel erg mee zit, anders droom je er niet over. Tenminste .. dat heb ik altijd geleerd, je mag me corrigeren als het niet zo is. Maar ik snap wat je bedoelt, al kan ik je er niet mee helpen. Sorry ..


    To infinity and beyond •

    Calabasas schreef:
    Dat betekend dus dat je er heel erg mee zit, anders droom je er niet over. Tenminste .. dat heb ik altijd geleerd, je mag me corrigeren als het niet zo is. Maar ik snap wat je bedoelt, al kan ik je er niet mee helpen. Sorry ..


    Nee, ik zit er ook mee. En ik weet al heel lang dat ik die mensen mis.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Misschien kan Frodo je helpen, dat was toch zo bij mij...


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Nee, ik zit er ook mee. En ik weet al heel lang dat ik die mensen mis.


    Ik neem aan dat die mensen er ook niet meer zijn? Heel veel sterkte ermee! Het enige wat je kunt doen is het een plekje geven, hoe moeilijk het ook is. Ik weet hoe slopend dromen kunnen zijn .. dus als je erover wilt praten mag je een pb sturen!


    To infinity and beyond •

    ImAwesome schreef:
    (...)

    Nee, ik zit er ook mee. En ik weet al heel lang dat ik die mensen mis.

    Kan je niet terug contact opnemen?


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Calabasas schreef:
    (...)

    Ik neem aan dat die mensen er ook niet meer zijn? Heel veel sterkte ermee! Het enige wat je kunt doen is het een plekje geven, hoe moeilijk het ook is. Ik weet hoe slopend dromen kunnen zijn .. dus als je erover wilt praten mag je een pb sturen!


    Ze zijn er wel. Alleen weer contact opnemen gaat niet zo makkelijk.
    Met sommige heb ik nog steeds heel veel contact. Maar toch mis ik ze omdat ze gewoon al een jaar niet meer heb gezien.
    Bij iemand anders is het een ander geval. Ik mis de hem die ik ooit leerde kennen. Die mijn beste vriend was. Het is een lang verhaal waarom we geen vrienden meer zijn en nee, we hadden geen ruzie. Alleen hij is best veel veranderd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Kun je niet jezelf leren lucide te dromen? Dan kan je in interactie met je onderbewustzijn je eigen problemen oplossen. Dream therapy ftw!


    All art is an imitation of nature.