• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Will Schuester
    Ik keek naar Rachel en knikte 'Dat lijkt me wel het handigst'
    Ik zag Jesy naar me toe komen en ze vroeg wat over de auditie. 'Ja, ik had bedacht dat het nummer dat jullie deze week zingen gelijk gold als jullie auditie, tenzij jullie het anders willen' Ik keek niet alleen Jesy aan, maar alle nieuwe leerlingen.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Rachel
    Ik zuchte even en met moeite kreeg ik hem weer richting de plek. Wauw dit zou een saaie les voor mij worden. Ik pakte mijn Ipod en deed mijn oortjes in terwijl ik muziek luisterde

    [tafel dekkken en eten.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik heb nog even. miss. kan jessy met rach praten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misery:


    "Graag. Dan weet ik al welk nummer ik wil doen voor mijn auditie." Glimlach ik. Ik vroeg me wel af waar en wanneer dat dan was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    rachel
    Zactjes begon ik mee te neurien met because of you. Het was echt zo'n mooi nummer. Ik dacht even aan mijn vaders en bedacht me dat ik ze niet eens gebeld had over wat er gebeurd was. Misschein kon ik dat beter maar eerst doen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    'jeey, dankuwel,' zeg ik en ik loop terug naar mijn plek. Het enige wat nog niet helemaal wil lukken is de rap. Dus ga ik daar zachtjes mee oefenen.
    Not in a million years
    Did I think my feet would bring me this far
    So much frustration, sleepless nights
    Now that I’m in charge
    At first no one gave me the time of day
    Now I’m left on my own to show the way
    My sisters, brothers from other mothers
    Can we take this all the way

    Could of kicked us to the curb
    These days are so hard to get heard
    We gonna stand up like a soldier
    Take everything we deserve (trust)
    At first everyone was cautious
    When we brought in something new
    But after weeks of practicing
    We knew exactly what to do


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    rachel
    IK belde snel mijn vaders. "paps" grinikte ik en ik hoorde mijn andere vader ook. ik noemde ze altijd papa 1 en 2. "vaders ik moet jullie wat vertellen, ik ben een paar keer flauw gevallen door lage bloedsuiker enzo" zeg ik snel ik hoor ze verschikt adem halen. "alles gaat goed ik moet rustig aan doen en zit dus in zo'n stomme rolstoel" mopperde ik lachend.
    "doei papa 1 en 2" grinikte ik en ze zeiden "doei onze ster" lachend hing ik op.

    [eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester
    Als ik al mijn papieren op orde heb gelegd kijk ik even de klas rond. Ik zie de leerlingen allemaal dingen voor zichzelf doen. Mijn blik valt op Rachel die aan de telefoon zit. 'Doei papa 1 en 2' hoor ik haar grinniken. Ik loop naar haar toe en ga naast haar op een stoel zitten. 'Hoe voel je je?' Vraag ik als ik glimlachend naar haar kijk.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Rachel
    Shue komt naar me toe gelopen "ho9e voel je je?" vraagt hij en gaat op een stoel zitten. "goed hoor, een beetje moe maar dat hoort erbij" grinnik ik.Ik vertellde niet dat ik graag wou slapen want ik wou bij Finn blijven


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will schuester
    Ik zie dat ze er moe uitziet. Bezorgd kijk ik haar aan 'Als je even wilt gaan liggen moet je dat zeggen hoor, ik weet zeker dat je bij de zuster even kan gaan liggen. Je moet jezelf niet te veel uitputten' Ik glimlach even.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Rachel
    Ik glimlach "ik heb hierna pauze en nog een uurtje dus het komt wel goed maar bedankt" ik kijk dankbaar naar hem. Hij was er altijd voor je en hij was een goede docent.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ugh, sorry dat ik niet reageerde. Ik was in slaap gevallen in de zetel, oeps. (bloos) Waar kan ik Mercedes en Quinn dan naartoe sturen en waar is iedereen?]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    [hahahahhahaha in gleelokaal rachel praat met shua]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ik moet eten, dus als ik nog weg ben als ik auditie moet doen, speel maar gewoon door. Dan moet ik gewoon wachten tot de volgende glee-les-achtig-dingetje.)


    We've lived in the shadows for far too long.