• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    Misery:


    Ik had er dus wel degelijk ovr nagedacht. "Ik wou 'Break your little heart.' of 'Walking disasters' gaan doen. Maar we kunnen oook samen een liedje zingen." Zeg ik blij. Ik had er zo een zin in.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Finn

    Ik frons even als Rachel chagrijnig naar buiten kijkt en stop mijn handen in mijn zakken en staar naar het plafond terwijl ik naar iedereen luister die aan het overleggen is.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:08 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik luisterde naar de mensen die beonnen te roepen "Ik wil graag eyes open van Taylor Swift bij de film The Hungergames"zeg ik tegen Shue. Ik kijk even naar Finn. "Finn, sorry ik weet niet wat ik ineens heb" zeg ik zacht en sla mijn ogen naar de grond.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn

    'Je hoeft tegen míj geen sorry te zeggen.' mompel ik. Ik ben benieuwd of ze door heeft wat ik bedoel. Ik zucht terwijl ik nog even diep nadenk over een lied. Ik kan maar gewoon niet op een lied komen, ik kijk voornamelijk thillers dus daar komen geen liedjes in voor.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek hem niet begrijpend aan. "ik snap je niet" zeg ik eerlijk en kijk naar he;m. ik zucht goed bezig hoor rachel, je hebt hem net terug, vervolgens doet hij alles voor je en reageer je weer zo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Ik bedoel dat je beter je excuses kunt aanbieden aan Jesy.' zeg ik. Omdat ze nogal bot tegen Jesy deed, en niet tegen mij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knik en kijk naar Jesy "sorry dat ik zo stom reageerde Jesy" zeg ik zacht en ik kijk weer naar Finn.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    Ik pak Rachels hand weer vast en glimlach naar haar. Dat vind ik dus echt sportief van haar. 'Ik weet dus nog steeds niks voor de opdracht.' zucht ik terwijl ik even verveeld achteruit gezakt op mijn stoel ga zitten.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach "Ik wil je best helpen, dan pakken we vanavond een leuk filmpje en help ik je."


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ik moet even gaan, ben ongeveer over een uurtje of zo weer terug.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [nooo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester
    'Oké, degene die het nu wel weten kunne alvast een plekje zoeken en even oefenen, en dan geef ik degene die het nog niet weten nog wel even de tijd omdat jullie nieuw zijn hier' Ik lach even en kijk dan het groepje rond. Ik hoop dat ze er bij horen, dat zou wel leuk zijn. Ik sta op van mijn stoel, en schuif hem terug op zijn plek, dan kijk ik het groepje nog even aan. 'Als jullie vragen hebben, twijfel dan niet, ik sta altijd open voor vragen' Dan draai ik me om en loop weer terug naar de piano waar een paar blaadjes met liedjes liggen.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    Jesy Brown
    'nationale finale? niet slecht,' zeg ik tegen Finn. Dan worden alle nieuwelingen bij elkaar geroepen door Mr Shuester, en ookal zit ik hier al twee jaar, ik neem aan dat ik daar bij hoor. Dus sta ik op en loop naar hem toe. 'We dance on, uit de film streetdance 3d,' beantwoord ik de vraag over de liedjes die we willen doen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Rachel
    Ik rolde met moeite de rolstoel naar varen "Shue mag ik ook thuis oefenen dat vind ik nu even watg handiger" ik wees naar de rolstoel


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jesy Brown
    Ik realiseer me iets en loop naar mr Schuester toe. 'Mag je auditienummer ook iets te maken hebben met de opdracht of moet dat apart?'vraag ik. Als het samen moet, ben ik al bijna klaar, zo niet dan moet ik nog even oefenen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see