• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang:
    Mike Chang:
    Mercedes Jones: Leannan
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce:
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman:
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky:
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James:
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester: PurpleCandy
    Emma Pillsbury: PurpleCandy
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages (Max 8):
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jesy Brown: Thirlwall
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 2 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    Meedoen kan altijd, meld je hier aan!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 19:35 ]


    El Diablo.

    [maaktmij niks uit]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ik ga ff snel naar de stad tot zo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Holy, ik heb een heel topic gemist, wat is er allemaal gebeurt afgelopen 16 pagina's?]


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    [als ik ff nit ereagere ik ben stiekem.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [ehm teveel maar we zijn bij glee dus miss. kun je met rachel kletesen.]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Rachel
    ik staarde wat voor me uit wadchtend tot Will zou zeggen dat we iets gingen doen. Het was redelijk saai, normaal was het bij glee altijd wel gezellig, misschein doordat er zoveel nieuwelingen waren.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn
    'Mooi.' glimlach ik terwijl ik even met mijn voet begin te tikken. Ik kijk even naar Rachel en schenk haar mijn glimlach. Daarna kijk ik Jesy weer aan. 'Dus, zijn jullie een beetje goed?' vraagt Jesy. 'We hebben het vorig jaar tot de nationals gehaald, zegt je dat wat?'

    Kurt
    'Sebastian,' zucht ik. 'Je weet zelf ook dat als die gasten iets willen, ze er ook alles voor doen om het te krijgen. Ik denk dat er sowieso anderen in gevaar komen, ook nadat ze jou iets hebben aangedaan.' zeg ik. Daarom kan hij beter actie ondernemen dan stil te zitten en te wachten totdat ze hem iets aandoen, vind ik.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 15:48 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    ik kijk even naar Finn die in een gesprek over Glee is gegaan.
    Ineens voel ik me chagerijnig geworden. "vraag het maar aan mister shue die kan je er alles over vertellen" bits ik naar haar.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [@PurpleCandy Rachel & Finn zijn weer terug, Rachel zit in een rolstoel omdat ze niet teveel mag lopen. Er zijn een paar nieuwe mensen bij Glee komen kijken. Zoals Jesy. En Bennet en Misery moeten nog auditie doen. Het gaat niet goed met Sebastian omdat hij bedreigd wordt. That's pretty much it.. Geloof ik.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [omg mijn buren zijn met hun nichtje/kleindochet/dochter dat k nummer van de efteling aan het zingen en aan het luisteren.xDxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Will Schuester
    Ik loop het lokaal binnen en maan de klas gelijk tot stilte. De vorige les ging het ook niet goed. 'Zo, ik heb de opdracht vanmorgen al uitgelegd' Ik kijk de klas even rond. 'Voor de gene die het niet meer weten, de opdracht was om een liedje uit een film te zoeken. Dus ik stel voor dat jullie daar nu aan gaan werken en als jullie vragen hebben hoor ik het wel' Ratel ik aan een stuk door. Ik draai me om en rommel wat in een paar papieren die op de piano liggen.


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    [ho, dan corrigeer ik mezelf even haha]
    Will Schuester

    Als ik alle leerlingen aan het werk heb gezet roep ik de nieuwe leerlingen bij elkaar en vorm een apart groepje met ze. 'Zo, weten jullie al wat jullie willen doen voor liedje?'


    Baby you're a firework, c'mon show them what you're worth.

    [Serieus? Wan mijn klasgenoten deden dat ook de hele tijd xD (dat efteling lied neurien xD]

    Finn
    'Rach, waar was dat goed voor?' vraag ik terwijl ik haar niet-begrijpend aan kijkt. Maar als Mr. Schue binnenloopt besluit ik om me op de les te concenteren. As hij klaar is met uitleggen wil ik hem een vraag stellen, maar houd hij zich bezig met de nieuwelingen dus gaat mijn blik automatisch weer naar Rachel.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 15:58 ]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    "het is toch zo will kan meer zeggen dan jou erover" ik keek chagerijnig naar buiten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [zijn dochtertje is bijna 1 dusja en die vind dat leid dleuk]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan